Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Piilolinssit

Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Kazune
  • Lähetetty: 14.08.2010 14:26

Lainaus: Necroerotica

Mistä liikkeestä saa halvimmat piilolinssit?

Kannattaa vaan hypätä netin ihmeelliseen maailmaan ja ruveta hintavertailemaan. Riippuu toki haetko värillisiä vai ihan näön korjaamiseen. Itse ainakin olen kokenut nettikaupan nimeltä Yourlenses hyväksi mutta yllä mainitun Nordic lensen sivuja selattua päätin kyllä vaihtaa kelkkaa : D
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.09.2010 16:52
mitä mieltä olette valkoisista piilareista. haluis testaa toiseen simmuun. perjantaina meen optikolle testailemaan.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.09.2010 17:02
Valkoiset piilarit on ihanat! Mulla oli . Nyt haluaisin täysin mustat. Nordic lensesiltä tms. saa halvimmalla, ainakin tähän mennessä mitä olen löytänyt.
Kirjoittanut: Väinämöinen (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.09.2010 13:42
Aaaaa, ostin vähä aikaa sitte punaset, mutta ei oo pystyny pitämään ku silmät tulehtui. >:---o
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2010 18:53
Jees, bäkkärille on aika mukava valikoima piilareita tullu Jos vaan olis rahaa ni tilaisin punaset ja varmaa jonku muun värisetki ku tuol noit UV-värei ja kaikkee jännää Ja valkoset on niin must saada! Oon jo jonki aikaa haaveillu, ja kohta tulis varmaan rahaa....
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2010 18:59
Löysin Backstreetin sivuilta kivat piilarit. En ole piilareita pitkään aikaa käyttänyt, mutta nyt tykästyin sitten näihin sinisiin piilareihin

URL
Kirjoittanut: Trollbutcher (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 31.10.2010 11:07
Omasta mielestä tää on edullisin paikka tilata noita piilareita.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.10.2010 13:06

Lainaus: Swiine

Jees, bäkkärille on aika mukava valikoima piilareita tullu Jos vaan olis rahaa ni tilaisin punaset ja varmaa jonku muun värisetki ku tuol noit UV-värei ja kaikkee jännää

Vähän meinasi ketuttaa kun katselin niitä uv-piilareita. Olisivat edulliset ja hiton komeat, mutta kun tarvii pitää ihan oikeita piilareita että näkisi eteensä
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2010 04:20

Lainaus: BluhtEngl

mitä mieltä olette valkoisista piilareista.

Ei. Paitsi jos olet Marilyn Manson.

Jos vastasit edelliseen kyllä, mene pois.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.11.2010 07:58
Asiasta kukkaruukun kautta asiaan; ostin pitkästä aikaa uudet mustat vuoden piilarit, kun edelliset kuivuivat "vahingossa" hoitamattomina koppuroiksi koteloon. :P Minulla ei ole koskaan ollut ongelmaa "halpis"piilarien kanssa, semminkin kun käytän niitä sen verran harvoin, ja kun käytän aktiivisemmin, pidän huolta sekä linssien että silmien kosteutuksesta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!