Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Piilolinssit

Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.08.2011 12:57
Tiedättekö minkä hintaiset värilliset piilarit vahvuuksilla olisi? Mistä semmosia kannattais hankkia? Ja voiko ostaa yksittäiset/kertakäyttöiset, vai tuleeko niitä pakosti jonkinlainen isompi pakkaus? Tietämätön kyselee
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2011 13:34
Ainakin lenson.com myy värillisiä linssejä vahvuuksilla, hinnat vaihtelee tietty sen mukaan montako paria ostaa, 10,90€-59,90€ näyttäisi olevan hinnat laatikoissa, toisissa vain yhdet linssit toisissa sitten useammat. Ihan kumpia vain voi ostaa, kuukausi tai kertakäyttölinssejä, riippuu niin paljon tarpeesta, aiotko käyttää linssejä lähes päivittäin, vai ainoastaan silloin tällöin.
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2011 19:38
[quote=jeeves]mieki haluisin kissansilmäpiilarit. ei vaan kehtaa ku sit tule sellanen kauhee epäonnistumisen tunne ku ei heti ekal kerral saakkan niit laitettuu.

Jooo... tuttu tunne
ite ostin morticialta sellaset koko mustat piilarit ja kyllä tosi hyvin sopinu.
Kirjoittanut: HirviöT (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.01.2012 20:13
Itse sain vähän aika sitten tilauttua netin kautta, valkeat piilolinssit.
Joiden käyttä aika on parisen kuukautta. Erikseen piti ostaa kotelo ja neste.
Piilolinssini korostavat mukavasti tyyliäni, ja on muutenkin helppo käyttää,
kun on pari kertaa harjoittellut niiden laittoa silmiin ja pois.
Kirjoittanut: Siegelinde (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.01.2012 16:53
Mä olen tilannut linssejä täältä URL, toimitus oli nopeaa ja monien linssien mukana tulee kotelot. Koteloita voi myös ostaa erikseen, mä menetin sydämeni vaaleanpunaisille sammakkokoteloille Valikoima on tosi iso, mulla oli Geo-merkkiset mustat linssit jotka olivat tosi hyvät.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2012 14:10
Itse joskus pari vuotta sitten pidin Terror eyesin ja Cybershopista ostamiani piilolinssejä ja olivat tosi mukavat päässä.. Ainut vain, että nyt kun siskoni kanssa ostettiin molemmille omat piilarit, niin meni 30e ihan hukkaan, kun ei tuo linssi sitten silmään enää käynytkään(alkoi siis kirvellä ja vuotaa ja sattua. Hyvä kun silmää sai enää auki), vaikka olen ihan samasta paikasta aina linssit ostanut, niin en sitten tiedä, mikä on ongelmana. Harmittaa kyllä tosi paljon :<
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2012 18:29

Lainaus: Satanica

Ainut vain, että nyt kun siskoni kanssa ostettiin molemmille omat piilarit, niin meni 30e ihan hukkaan, kun ei tuo linssi sitten silmään enää käynytkään(alkoi siis kirvellä ja vuotaa ja sattua. Hyvä kun silmää sai enää auki), vaikka olen ihan samasta paikasta aina linssit ostanut, niin en sitten tiedä, mikä on ongelmana. Harmittaa kyllä tosi paljon :<

Samoin on käynyt myös täällä, ostin muutama vuosi sitten Cybershopista valkoiset piilarit ja toinen linsseistä oli siis ihan suoraan sanoen kuraa, se ei ollut taipuisa yhtään. Kokeilin sitä kuitenkin silmään ja tuntui tosi pahalta, mitään ei nähnyt ja sattui ja kirveli. Kuitenkin piilareita muuten käytän lähes päivittäin ja kyllä sen heti huomaa istuuko vaiko ei. En valittanut asiasta, nuori kun olin niin en jaksanut vaivautua mutta olisi pitänyt. Ei ne kuitenkaan ihan halpoja ole.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.01.2013 14:59

Lainaus: Kazune

valittanut asiasta, nuori kun olin niin en jaksanut vaivautua mutta olisi pitänyt. Ei ne kuitenkaan ihan halpoja ole.

Joo, Cybershopista piilareita ei kannata ostaa. Ne ovat kalliita, ja netistä saa puolet halvemmalla.
Olen myöskin kuullut, että joku osti Cyberistä piilarit, kokeili niitä ja piilari uutena lohkesi käyttäjänsä silmään... hyiks.

Itselläni on ihan itselle ostettuna shokkivihreät piilarit, punaiset piilarit, shokkisiniset piilarit sekä UV violetit, jotka tosin ovat menneet huonoiksi, ne pitäisi uusia.
Kesällä tulee Axel cossiini luonnolliset vihreät.

Vihreät ja violetit aion ostaa http://www.coloured-contacts-hut.com/ täältä. Suuri valikoima ja ovat halpoja.

Olen myöskin ajatellut ostavani mustapunaiset sclera -piilarit. Eli sellaiset, jotka peittävät koko silmän Eli http://www.colouryoureyes.com/p/199/black-red-scle ral-1-year tälläiset. olisivat upeat.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!