Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Piilolinssit

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.07.2007 13:48
Käytin pari vuotta piilareita, joten se on tuttu juttu. Nykyisin kuitenkin käytän laseja, mutta olen miettinyt että jos ostaisin mustat piilarit vahvuuksilla. Tuskassa viimeksi käytin piilareita, mutta ne ei ollu vahvuuksilla.

Valkoisetkin olisi ihaan, mutta kun ne vahvuuksilla olevat linssit on sen verran tyyriitä että tällä rahatilanteella ei ole varaa alkaa hankkimaan. Pitäisi saada töitä...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.07.2007 16:49
Minä haluaisin noita erikoisenvärisiä piilareita, mutta niitä ei taida saada vahvuuksilla? ainakaan mitään punaisia yms.

Joskus käyttelen kertakättölinssejä, mutta mokomat ovat kamalia. Pitäisi hankkia kunnolliset, kun välillä iskee tunne että silmälasit päässä olen helevatan ruma.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.07.2007 18:19

Lainaus: jeeves

mieki haluisin kissansilmäpiilarit.

Huono puoli niissä on se, kun ne pyörii ne pupillit
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.07.2007 20:57

Lainaus: Chrystalis

laittaa ne linssit sillai et katon sivulle

Tuo on minullekin helpoin tyyli laittaa piilarit. Mulla on kirkkaat kuukausilinssit, tosin niitä tulee ostettua/ käytettyä silloin kun on ylimääräistä varallisuutta, köyhinä kausina kuljen silmälasit päässä. Tahtoisin semmoiset fairynvihreät piilarit, mutta ei ole vielä tullut hankittua vaikka ne kyllä saisi vahvuuksilla. Ja niin, mie en muista mistä noista lukuisista nettipuodista hankin linssini! olikohan se joku YourLenses tjsp?
Kirjoittanut: Akhkharu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.07.2007 22:04

Lainaus: BronzeRain

Nykyisin kuitenkin käytän laseja, mutta olen miettinyt että jos ostaisin mustat piilarit vahvuuksilla.

Olen yrittänyt juurikin tuommoisia mustia etsiskellä vahvuuksilla, mutta en ole onnistunut mistään kovinkaan luotettavan tuntuisilta sivustoilta sellaisia bongaamaan... Oman paikkakuntani optikoiden erikoislinssivalikoima kun on varsin suppea, eikä erikoisliikkeistä (esim. cybershop) saa ymmärtääkseni noita vahvuuksilla. (?) Oletkos sinä BronzeRain törmännyt sellaisiin? Olisi kiva kuulla jos näin on

Itse olen käyttänyt silmälaseja jo kuutisen vuotta ja piilareita aina silloin tällöin. Itse saan ne helpoiten silmään nostamalla vasemman käden etusormella yläluomea ylemmäs, ja vastaavasti painamalla peukalolla alaluomea jolloin saan silmän kokonaan auki. Sitten vaan katson suoraan sormeen kun tökkään lissin silmään. Näin se menee suoraan paikalleen, eikä esim. lupsahda jonnekkin ihan väärälle puolelle silmää. (näinkin on käynyt ja piti käydä optikolla otattamasta linssi pois silmän takaa.. -_-') Lissin ja silmän väliin saattaa jäädä ilmakuplia jotka tuntuvat hieman pistävältä. Ne saa pois painelemalla linssiä silmäluomen läpi.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.07.2007 10:30
yyh kuulostaa inhoittavalta. en halua yyh.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.07.2007 10:48
Lenswaylta saa jotain erikoispiilareita vahvuuksilla. Hintaki on kyl kiva.. 55e/laatikko,jossa on kaks linssiä :S Eli piilareille tulee 110e,jos kummassakin silmässä on eri vahvuudet.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.07.2007 11:34

Lainaus: raavittu

iilareille tulee 110e,jos kummassakin silmässä on eri vahvuudet.

no ei mul sit ois varaa -.- sen verran köyhä vieläkin oon-.-
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.07.2007 14:40

Lainaus: Mephistopheles

Lainaus: jeeves
mieki haluisin kissansilmäpiilarit.

Huono puoli niissä on se, kun ne pyörii ne pupillit

Tämä mullaki oli mielessä, että pyöriikö ne siis paljonki? Että kohta se viiru onki vaakatasossa. Siks en oo semmosia ostanu vaikka kauniit ne on.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.07.2007 07:21
Käytän piilareita melkein joka päivä, koska en halua pilata ulkonäköä prillien takia. Ne ei vaan sovi mulle. Värillisiäkin on tullut kokeiltua, mutta yleensä pysyttelen halvimmissa kirkkaissa, koska mulla ei ole koskaan varaa esmes valkoisiin piilolinsseihin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit