Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Piilolinssit - Sivu 23

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Piilolinssit

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2010 08:06

Lainaus: Ratpick

Ei. Paitsi jos olet Marilyn Manson.

Jos vastasit edelliseen kyllä, mene pois.

Hih, aamun lol!

Valkoiset piilarit, varsinkin vain toisessa silmässä pidettynä, alkavat olla tylsää lastseason-massaa... Jos Teini Gooti haluaa näyttää Tosi Jännältä niin se ostaa valkoiset piilarit.

Piilarit olisivat kyllä taas vaihteeksi kivat, jos vaikka tällä kertaa onnistuisi löytämään kunnolla peittävät vihreät tai violetit.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.11.2010 10:17
Valkoiset piilarit oli minusta coolit 15-vuotiaana. Kyllähän ne päheiltä sinänsä näyttävät, mutta jättäisin ehkä naamiaiskäyttöön. Tosin, minun on tunnustettava, että mielestäni mustat piilarit näyttävät ihan törkeän hienoilta. Kaikki mustia piilareita halajavat saavat siis siunaukseni.

Tästä päästäänkin siihen valittamiseen, miten katkera olen kun en voi käyttää piilareita. Tarvitsen normaalit rillit vahvuuksilla. En ole ihan sokea ilmankaan, joten periaatteessa väripiilaritkin kävisivät, mutta minulla on todella ikävä silmäneuroosi. En voi sietää jos jotain menee lähelle silmiäni. Osasyy siihen, etten enää meikkaa on se, miten inhottavaa ripsivärin ja rajausten laittaminen on. Saan hepulin jos näen vaikka televisiossa kun jonkun silmiä tökitään ja luulin kuolevani kun kaveri kertoi minulle yksityiskohtia kaihileikkauksestaan. Piilarit näyttävät hienoilta, mutta koko ajatus siitä että laittaisin jonkun muovipalan silmääni on kammottava.

Lisäksi rillini saavat minut näyttämään vanhemmalta ja fiksummalta! \o/
(Halu näyttää vanhemmalta kuulostaa ehkä typerältä, mutta kokeilkaapa itse olla 20 ja näyttää 16-vuotiaalta. Alkaa jurppia ennen pitkää.)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.11.2010 12:03

Lainaus: Giffirt

(Halu näyttää vanhemmalta kuulostaa ehkä typerältä, mutta kokeilkaapa itse olla 20 ja näyttää 16-vuotiaalta. Alkaa jurppia ennen pitkää.)

Minä olen 21 ja käytän silmälaseja, mutta silti esim. Ruotsissa ostaessani energiajuomaa kaupasta, myyjä ei uskonut minun olevan yli 15-vuotias (!) ennen kuin näytin henkkarini. wtf.

Itsekin tykkäisin joistain hienoista piilareista, mutta kun tarvitsisin niihin myös vahvuudet, niin ei sitten. Ehkä joskus voisi hankkia vihreät piilarit vahvuuksilla kun on rahaa, korostamaan omaa vihertävää väriäni.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2010 12:25

Lainaus: Giffirt

minulla on todella ikävä silmäneuroosi. En voi sietää jos jotain menee lähelle silmiäni.

Sama homma oli mulla ennenku hommasin piilarit!
Mulla on ollu ala-asteen ykkösluokalta lähtien silmälasit, mut lääkärin todetessa mulla olevan valonarkuutta, hän ehdotti että hommaisin piilolinssit, jotta voisin pitää aurinkolaseja. Hän sitten määräsi mulle aurinkolaseja pidettäväksi aina pihalla ollessa, joten hakeuduin silmälääkärille. Olen aina vihannut koskea silmään ja tuntui niin mahdottomalta saaha linssejä silmään. Lopulta sitten sain ne, mutta en enää pois silmistä, jolloin optikko sitten tuli tunkemaan sormiaan silmiini ja otti ne pois. Se oli niin kauhean tuntuista kun joku toinen koski silmään ja painoi sitä!! Mutta sitten harjoittelin muutaman kerran ja lopulta onnistuin linssien kanssa. Olen käyttänyt piilolinssejä nyt eikä tunnu enää missään se niiden asettaminen tai pois ottaminen. Ainoa ongelma on enää se, että koulussa jokainen tunti on tietokoneluokassa (merkonomi toimistopalvelualalla), joten linssit sattuvat silmissä, jos kahdeksan tuntia putkeen katsoo tietokoneen näyttöä, joten olen pitänyt silmälasia taas jonkin aikaa.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.12.2010 15:27
Mä oon miettiny, et haluaisin punaset piilolinssit. Mut sit aina mietityttää niiden laitto. Pitääkö silmää "painaa" kun ottaa ne pois, ja entäs kun ne laittaa, yms...
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.12.2010 16:24

Lainaus: Onnetontar

Mä oon miettiny, et haluaisin punaset piilolinssit. Mut sit aina mietityttää niiden laitto. Pitääkö silmää "painaa" kun ottaa ne pois, ja entäs kun ne laittaa, yms...

Ei varsinaisesti, mutta silmää pitää pystyä kyllä koskemaan. Linssit nappaavat aika hyvin kiinni kosteuden ansiosta joten riittää kunhan ne saa vietyä silmän pintaan oikeassa kulmassa. Oikeaa tekniikkaa harjoitellessa tulee varmasti tökättyä kerta jos toinenkin, joten helpommalla pääset jos katsot netistä useammankin tutoriaalin noiden päähän laittamisesta. Ainakin olettaisin että niitä löytyy pilvin pimein Pehmeiden linssien pois ottamisesta minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta ymmärtääkseni nekin ennemminkin vedetään pois paikoiltaan sen sijaan että niitä paineltaisiin.
  • Lähetetty: 02.12.2010 16:32

Lainaus: Nordis

ymmärtääkseni nekin ennemminkin vedetään pois paikoiltaan sen sijaan että niitä paineltaisiin.

No nyt mua pelottaa vielä enemmä
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.12.2010 16:35

Aika yksinkertaisen näköinen toimitus se on, mutta kertokoot siitä paremmin tietävät tarkemmin Nuo pehmeät linssit ovat kuitenkin sellaista lötköä ja joustavaa materiaalia joten niiden käsittely on aika helppoa verrattuna näihin koppuroihin joita itse käytän päivittäin.
  • Lähetetty: 02.12.2010 16:40

Aika yksinkertaisen näköinen toimitus se on

Joo, jos koskaan laitankaa sitä kunnolla. Varmasti tökkäsen joka kerta silmään et pian mul ei oo silmää tai sit se on kokonaa punanen, että ei tarvii piilareita
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.12.2010 17:38

Pehmeiden linssien pois ottamisesta minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta ymmärtääkseni nekin ennemminkin vedetään pois paikoiltaan sen sijaan että niitä paineltaisiin.

Näinpä juuri. Tai pitäähän niitä vähän painaa että sen saa ylipäätään liikkeelle.

Ei siinä ole mitään pelättävää. Ainoa tapaus jossa piilolinssin laittaminen sattuu, on että sinne silmän ja linssin väliin pääsee likaa. Siltä välttyy kun putsaa ja säilyttää linssin oikein ja pesee kädet kunnolla. Muuten se ei oikeastaan tunnu miltään, tai lähinnä samalta kuin tuohon silmän valkeaan osaan koskeminen. Normistihan iirikseen tai mustuaiseen koskeminen sattuu niin pirusti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit