Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Piilolinssit

• Vastaa
Oon monta kertaa ajatellu hankkii piilarit, mut jotenkin ällöttää niiden pistäminen ja ottaminen...äääh

live as if you would die tomorrow,dream as if you would live for ever....

• Vastaa
Nojoo kyllähän niihin tottuu kuulemma tosi nopeesti.
  • Vastaa
Juu taidan tyytyä rilleihini..< 3

live as if you would die tomorrow,dream as if you would live for ever....

• Vastaa
Voikoha olla mahollista et toi piilarineste on se joka mun silmään kirvelee niin saakelisti?
  • Vastaa
Käytän piilareita päivittäin... Sellaset normaalit jotka vähän sinertää silmiä xD

DemoniRitari

• Vastaa
Olen harkinnut kyllä värillisten piilolinssien hankkimista (kuunaan en ole moisia omistanut, mutta halunnut sitäkin enemmän). Myrkynvihreät olisivat hienot, sillä haluaisin muuten korostaa sinivihreitä silmiäni.

Kauhea loppu on parempi kuin kauhu ilman loppua.

• Vastaa
Perjantaina optikolle opettelee piilolinssijuttui!

"Studid, eh? Yeah, I'm stupid! Stupid like a fox!"

• Vastaa
minä haluaisin ihan koristeeksi vaan ,esim. violetit. Mistäköhän niitä voisi saada edullisia ja sellaisia ,jotka eivät ole kertakäyttöisiä, vai onko niitä tuollaisina edes olemassa?

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa

Lainaus: raavittu

Mä laitan aina piilarit niin,et vedän vähän alaluomea alaspäin ja sit laitan sen linssin paikoilleen

Mä teen samoin

Lainaus: raavittu

Oon käyttäny piilareita about... 5 vuotta.

Oon ite kans käyttäny jotain tuon verran aikaa piilareita

Lainaus: Metallitar

Linssien silmiin laittaminen tuntuu erittäin hankalalta vaikka ohjeetkin luin moneen kertaan.

Kyllä se siitä suttaantuu, pari ekaa kertaa voi olla vaikeita. Itsellä tuo sujui kyllä ekalla kerralla tosi hyvin, ihan ku ois käyttäny linssejä vuosia. Mut se pois ottaminen oli yhtä h*elvettiä sillon alussa, en meinannu osata.

Lainaus: Metallitar

Haluaisin kysellä käytättekö piilolinssejä,millaisia mistä olette ostaneet.

Jeps, eli siis kyllä. Ja omaan erittäin huonon kaukonäön ja pidän koko ajan joko piilareita tai laseja. Piilareita enempi.

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Muokkasi: Vulpecula
  • Vastaa

Lainaus: Kuutar

minä haluaisin ihan koristeeksi vaan ,esim. violetit. Mistäköhän niitä voisi saada edullisia ja sellaisia ,jotka eivät ole kertakäyttöisiä?

Cybershop.fi löytyy mielestäni violettiin vivahtavat piilolinssit. Ja siellä myytävät linssit kestävät muutenkin useamman kuin yhden käyttökerran.

Kauhea loppu on parempi kuin kauhu ilman loppua.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 13 vakoilijaa ja 7 goottiyhteisön jäsentä (Severana, Piiskansiima, unesta, raato, Kedira, BlackBird, Mortica). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!