Gootti.net

Piilolinssit

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.10.2007 22:15
Oranssit piilarini saapuivat, lupasivat kirkastaa silmän väriä, mutta en tiedä toimivatko.. Kun muut osat tulee, niin kokeillaampas. Kuvan mukaan muutavat silmät oransseiksi..
Kirjoittanut: Eternal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.10.2007 22:27

Lainaus: Necroerotica

Mistähän saa tilattua valkoiset piilarit vahvuuksilla? Tilaan heti kun löydän paikan, mielellään suomalainen kauppa.

Kannattaa varmaan käydä kysymässä jostain silmälasiliikkeestä siskolle oli ainakin paikallisessa liikkeessä esitelty värillisiä linssejä kun kävi normaalit vahvuuksilla tilaamassa.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.10.2007 22:58

Lainaus: Eternal

Kannattaa varmaan käydä kysymässä jostain silmälasiliikkeestä siskolle oli ainakin paikallisessa liikkeessä esitelty värillisiä linssejä kun kävi normaalit vahvuuksilla tilaamassa.

Jep siellä ne osaa neuvoa. Kuulemma voi ihan teettääkin piilarit vahvuuksilla sellaisiksi kun haluaa. Mutta tosin se maksaa.
  • Lähetetty: 11.10.2007 19:23
Eipä mun piilarit muuttaneetkaan mun silmien sävyä kuten luulin, silmäni vain hieman vaalenevat.
Kirjoittanut: Redness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Redness
  • Lähetetty: 14.10.2007 13:41
Mulla on punaset, valkoset, pinkit, vihreet, mustat ja semmoset jänskänsiniset piilarit. Ulkonäön takia käytän.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.10.2007 16:40
Onko Frozenilla kuvia noista oransseista sudensimmuista? Meinasin itse ensin tilata samat, mutta en tiedä, miltä se näyttää mustan silmämeikin kanssa...
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.10.2007 16:51
Käytän kirkkaita kertakäyttölinssejä.
Ennen oli kuukausilinssit, mutta ne ei ollu kivat, ärsytti paljon enemmän ku kertakäyttööset ja se puhdistus ym.. oli raivostuttavaa aina kun kiireessä niitä otti pois.
Nyt pitääs tilata kirkkaanvihreitä kertakäyttölinssejä kun vaan jaksas.
Heti kun siirryin noihin kertakäyttösiin, alko linssien käyttö vähenemään, käytän vain koulussa tms. Bileisiin en viitti ees laittaa kun jossain vaiheessa iltaa on pakko laittaa rillit kun alan olla niin kuosissa.
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 18.10.2007 19:23
Ajattelin tilata varillisetlinssit.comista Halloween -tarjouksessa olevat, mustat crazy linssit. 16,50 per kipale ja kaksi linssiä tulis hintaan 33 euroa. en pidä kovin pahana hintana..
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.10.2007 22:57
No ei oo paha hinta. Nehän cybershopissa oli kai jtn 45-50 euroa.

Lainaus: Kivesnipsutin

Bileisiin en viitti ees laittaa kun jossain vaiheessa iltaa on pakko laittaa rillit kun alan olla niin kuosissa.

Mä laitan aina silti,vaikka yks aamu heräsin noi piilarit päästä,ei ollu mukava olo silmillä kyl. Oli vähä vaikee saada silmii auki ja pysymään ne kans auki ku kirveli nii helvetisti.
  • Lähetetty: 19.10.2007 09:22
predatoress: www.varillisetlinssit.com siellä osasta freshlooks colors ja väri hazel ilman vahvuuksia. Miksihän kuvaa on niin väritelty, jossei tulos ole mitä se näyttää tuossa?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit