Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.06.2008 18:13
Enpä tiedä olenko edes gootti... Riippuu niin päivästä...Ajoittain näytän täydeltä punkkarilta,kun pompin hakeneuloilla ja hihamerkeillä koristelllussa nahkatakissa ja riekaleferkuissa...ja nykyään on aika harvoin enää "tyllihöselö-päiviä",mutta on niitä vielä joskus. Enkä edes tykkää luokitella itseäni. Joskus olin kait olevinani niin "TRUUKUUTTI että melkein itkettää. Mutta onko oikeasti väliä jos nyt on kahden eri tyylin välissä aika onnistuneen somussa? En edusta oikeastaan mitään tyyliä,olen nti. Ei-mikään. Iltaaa vain.
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.06.2008 22:32
Cybergoth, j-rock/goth, ... joskus menee kans sinne romanttiseen goottityyliin kun on juhlia tms. tapahtumia, erioten korsetit ovat mieleeni. Käytännöllisyyden sanelemana mennään
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.06.2008 22:37
Hm.. Aika tavikselta sitä näytetään Mutta sillon kun pukeudun "gootisti" niin se on sitä aika perus verkkopaita + Sisters of Mercy/Bauhaus/Joy Division -paita + mustat farkut -osastoa.
En jaksa panostaa.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2008 02:22
Rivethead.... ja kai jotakin muutakin noista.
Rivethead-musiikin lisäksi uppoaa useimmat muut metalli/rock-genret.
Myös grindikin.
Kirjoittanut: Heiaken (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2008 09:42
Mä oon varmaan eniten sekoitus Corp Gothia ja Cyber Gothia maustettuna pikkuisella ripauksella Rivet Headiä. Eli yhdistelmällä liituraitaa ja värikkäät kuiturastat mennään
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2008 17:12
En minä mikään gootti oikein ole, tuo metalhead voisi olla lähimpänä. Tai sitten ei.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 05.06.2008 18:12
taitaa olla Cyber/Metalhead tai jotain. älyttömän vaikee on itteään lokeroida...
Muokakus: taitaa olla tota Rivetheadiakin messissä O_o
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.06.2008 18:15

Lainaus: Berzerker

Myös grindikin.

mä luulin että oon iha yksin täällä grindiä kuuntelemassa!
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 05.06.2008 23:02
Taidan olla ainakin arkisin lähinnä rivethead. Harmi, ettei näille termeille ole järkevää suomennosta. Oli remmeillä varustettua vaatetusta on melkoisen paljon ja väritys pääosin mustaa. Punaista käytän myös melkoisen paljon, minkä vuoksi voisin väittää itseäni myös cybergootiksi, mutta kun ei ole noita hiuslisäkkeitä eikä oikeastaan tarpeeksi väriäkään niin tuollainen jää satunnaisiin bile-iltoihin. Army-kuosia pyrin välttämään. Hommasin joskus metrohousut, mutta en kertakaikkiaan päässyt siitä uusnatsi-assosiaatiosta omassa päässäni eroon, vaikka ne muuten hienolta näyttivätkin, joten möin pois. Corporate goth tyylillä mennään tietysti silloin kun on juhlia, tai virallisempaa työtä tai muuta vastaavaa. Viihdyn oikein hyvin puvussakin, kun vain on sopiva tilaisuus käyttää sitä.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.06.2008 12:46
Hmm... Rivethead on suoraan suomennettuna Nastapää taikka niittipää, mutta teollisuus-goottikin käy... Eivät silti oikein kuulosta hyviltä. Varsinkin kun -head päätteisiä vastineita ei ole metalhead=hevari...Ja niittari taikka nastari kuulostaa umpityhmältä. pysytään vain Rivetheadeinä :P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit