Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.03.2014 19:19

Lainaus: Satanica

Kauheasti erilaisia nimityksiä eri "goottityypeille" Voisiko tietävä joku listata kaikki olemassa olevat tänne ja selittää niiden erot? Deviantartiin joku oli tehnyt hyvän koosteen, mutta se oli jotenkin kummallinen, kun itse tunnen enemmän näitä "suosituimpia" tyylisuuntia, kuten vaikka nyt cyber, viktoriaaninen jne..

Näihin ehkä viittasitkin. Ovat ihan hauskoja jos nyt haluaa luokitella itsensä johonkin.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 26.04.2014 03:07
Minä pidän military-tyylistä..
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.06.2014 17:40
Giffirtin linkittämä kuvasarja oli loistava!

Kunhan teini-iän niiteistä pääsin eroon, ajauduin industiaalisen suunnan kautta itsenäisesti korporaatiogoottiseen luukkiin parissa vuodessa. Minimalistinen ja musta, jos jotain huomiopaloja lisään niin se on riipus kaulassa tai kynnet maalattuna.
Kirjoittanut: Deternity (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2014 20:49
Casual Goth ja Romantic Roth. Haaveena Victorian Goth - tyyppiset vaatteet jonakin päivänä.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2014 13:50
Tilanteen mukaan vaihtelee tuo, mutta varmaan nu-gootti tai joku casual goth on lähimpänä. Käytännössä, että tennarit + keijukaismaisemmat vaatteet ja perustrendikäs meikki, eikä mitään pitsivuorta niskaan. Myös nörttipiirteitä löytyy pukeutumisesta ainakin pinssien ja asusteiden takia. Välillä saatan jopa villiintyä pastelligoottiin tai sitten huidella lievän militaristisissa vaatteissa. Muuten en viitsi tämän tyylin sisällä änkeä itseäni liian tiukasti johonkin lokeroon, sillä goottityylissä on aina houkutellut se vapaus ilmaista itseään.
Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2014 14:12
mullakin vähän tilanteen mukaan..nahkaa mulla aikas paljon oonko nahkagootti cyper..viktoriangootti ehkä historiallinen..
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Muffin
  • Lähetetty: 31.08.2014 11:13
Suosin aikoinaan victorian goth tyyliä (tai paljon sen vaikutteista), mutta pitkiin hameisiin en ole pukeutunut enään vuosiin niiden epäkäytännöllisyyden vuoksi. Siitä seurasi housukausi ja nyt minusta tuntuu etten osaa käyttää enään housuja vaan polvenmittaisia hameita. Tykkään kyllä lyhyistä shortseista sukkahousujen kanssa.

Noista tyylini on lähimpänä casual gothia. Tykkään yksinkertaisista vaatteista ja olen mukavuudenhaluinen. Olen kyllä ajatellut ottavani vaikutteita victorian gothista nykyiseen tyyliini.
Kirjoittanut: varjotar (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.10.2014 15:23
Vaikeaa luokitella, riippuu niin monesta asiasta mitä milloinkin päällä.
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2015 14:59
Enpä sen enemmän luokittele itseäni. Ehkä joku hippie-goth sopisi parhaiten,
Kirjoittanut: witchofnature (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.05.2017 21:20
Casual ja hippie goth itselläni, ihailen romantic gothia ja victorian gothia, myös nu goth on sellainen josta pidän.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!