Gootti.net

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: Ankhenaton (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 31.07.2012 01:47
Batcaver tai punk goth.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.08.2012 12:20
Hmmm riippuu todella paljon päivästä.
Välillä menen täysin bubblegothista ja välillä renessanssivaikutteita. Toisinaan näytän tärähtäneeltä teinigootilta : DD hehheh ja välillä ihan perus rokkarilta/scene/emo- kakaralta, mutta suosikkini on kuitenkin sellainen ladymainen korsetti + tyllihameyhdistelmä tukevien korkkareiden kera. Toinen lempparicombo on tummanliila korsetti + mustat housut. Mielestäni erittäin mystinen. Tuo noitagootti kuulostaa siistiltä : D itsekin pyrin tähän välillä juuri liilan värin ja hämähäkkikuvioiden kanssa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.08.2012 17:48
Ehkä eniten haluan tällä hetkellä 'kehittää' tyyliäni military/industrial -suuntaan. Enemmän vähän retro/vintage -henkisesti kuin modernisti/futuristisesti. Enemmän luovana tyylimukaelmana kuin jonain SS-univormun kopiona.
Sopii ainakin mulle joka kuitenkin on kohtuu tavis koska:
-fleda voi olla lyhytkin, mieluusti värjätty kuitenkin mutta ei tarvii fledahärpäkkeitä kun ei ole olleet mun kuppi teetä.
-Käy silmälasien kanssa ihan ok eikä tarvii piilareita. En tykkää niistäkään.
-Ei tarvii läväreitä eikä koruja koska en ole hirveästi ollut kiinnostunut niistäkään.
-Olen vuosien tauon jälkeen alkanut käyttää maihareita mm. erilaisten teräväkärkisten popojen sijaan joihin vähän kyllästyin, kuin myös niihin mustiin semitiukkoihin farkkuihin.
-Neofolk ja industrial eri muodoissaan on mun juttu (monen muun lisäksi!)

-Miinuspuolena on, että joku voi pitää äärioikeistolaisena tai ajatusmaailmaltaan kovin militanttina. \o
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.08.2012 10:41
En varsinaisesti mitään, en jaksaisi pukeutua jatkuvasti yhden genren/tyylisuunnan mukaisesti.Tykkään sekoitella goottityyliä ja rokkityylisiä vaatteita ihan basicvaatteiden kanssa. Toisinaan on kiva pukeutua tyttömäisesti, toisina päivinä androgyynisesti ja toisinaan on perusvaatepäiviä.
Olen tummanpuhuva tyttömäinen poikatyttö ja tässä tyylissä viihdyn.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2012 16:14
Olen sekasikiö. Pukeudun niin kuin sillä hetkellä sattuu huvittamaan
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.12.2012 14:58
Yleensä ottaen minun on todella vaikea määrittää itseäni mihinkään tiettyyn alakulttuurin alatyyliin pukeutumisen suhteen, koska vaatekaapista löytyy retkutinta laidasta laitaan. Mieluusti kuitenkin nimittäisin itseäni pirate chic-suuntauksen edustajaksi, kun tuo iso G-sana ei tunnu ihan täysin taipuvan kuvaamaan vaatekaappiani (myönnettäköön että usein komeron avatessani laitan valot päälle ja huomaankin niiden olleen jo). Arkipukeutumiseni nyt varmaan on hieman traditionellimpaa kuuttia, mutta jos vähänkään jaksan panostaa otan vaikutteita milloin mistäkin. Piraattityyli kiinnostaa eniten, vaikken haluakaan olla liian rajoittava -saisin varmaan lyhyellä varoitusajalla perky-asunkin kasaan. Tällä hetkellä kuitenkin pyörin jossain cyberkaudella, tekisi mieli hankkia vähän senkin tyylistä retkutinta heikkoja hetkiä varten.
Kirjoittanut: ixydor (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2013 23:29
Olen aikalailla Babybat/metalhead. Mutta tänä vuonna aijon aloittaa mun Victorian gootti unelmaa. Aloitan yhdestä upeasta takista ja sitten ostan valkoisen röyhelöpaidan ja mustan liivin. Suorat housut ja mustat bootsit. Sitten kävelykeppi ja silinteri
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2013 23:31
Mussa on aika paljo kaikenmoisia eri goottisuuntauksia, Victorian Gothic, Vampire Gothic, Punk Goth sekä jonkin verran ihan perus hevari stailia.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.08.2013 11:30
Onko punaruutu vaateet jotain goottityylia?

Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2013 14:21
Varmaan "cybergootahtava metallisti" kuvaa parhaiten (mikä sanahirviö!), vaikka monet on selkeeksi gootiksi sanoneetkin. Mutta cyber ja toisaalta klassinen univormujen ympärillä pyörivä tyyli kiinnostaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit