Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 19.08.2007 21:56
Tällainen kysymys putkahti mieleeni kun selailin Deviantartissa kuvia ja löysin URL erään taiteilijan tekemät hauskat goottityyli-kortit

Itse koen olevani sekoitus metalhead/victorian/romantic-tyyleistä
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.08.2007 22:45
Itse koen olevani sekoitus victorian gothia ja gothic lolitaa Se riippuu aina vähän päivästä. Joskus on sellainen söpöilypäivä ja päälle lähtee kaikkea mahdollisimman tyllistä, vaaleanpunaista ja niin "kawaii-tyyliä", toisena päivänä taas haluan näyttää elegantilta ja kauniilta, silloin yltäni löytyy pitkiä leveitä hameita, korsetteja...
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2007 23:02
Minä koen olevani victorian gothin, gothic lolitan ja tuon vampyyri gootin sekoitus Minullakin riippuu päivästä mikä milloinkin on. Tuon victorian tyylin kohdalla tulee pukeuduttua sitten ihan sekä naisellisesti, että miehekkäämminkin
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.08.2007 23:13
Hmm, noiden mukaan olisin fetish/rivet/corp/metalhead/emo goottia

Riippuu aivan päivästä ja siitä mitä sattuu tipahtamaan ensimmäisenä kaapista...
Kirjoittanut: Kazimiera (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.08.2007 23:30
Trad/vampire goth, joskus harvoin perky.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2007 10:23
En mitään. Kaapistani löytyy aika lailla kaikkiin lokeroihin sopivia vaatteita tahi asusteita, ja niitä käytän sekä yhdistelen ihan päivän idean mukaan.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.08.2007 11:07
Milloin mitäkii, fiiliksen mukaan. Kuitenkin näistä valitsen aina: Gothic-Lolita, aasia, goottipunk, fetish....joskus, kuitenkin todella harvoin historiallisromanttinen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.08.2007 12:10
Hoh No, sanotaan vaikka, että olen sekoitusta Vampire-, Medieval-, ja Victorian Goth-tyyleistä x) Joskus, kun sille päälle satun, on myös pienen pieni ripaus modernia.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.08.2007 12:35
Riippuu, eniten taita tuo historiallisromanttinen tyyli iskeä eniten, vaikka siihen yhdistelen muutakin modenimpaa..
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.08.2007 12:40
Perky goth. Joskus romantic goth.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!