Gootti.net

Goottifoorumi: Goottityyli: Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Täällä valvovat: Iiriva, Chrystalis, poison, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa
Koen olevani kaikkea noista, enkä kuitenkaan mitään. Ehkä eniten kuitenkin metalhead/deathrocker/perky yhdistelmä on lähinnä mua.

Ehkä hieman outo yhdistelmä, mutta väliäkö hällä.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Muokkasi: Azrael
  • Vastaa
Itse välttelen itseni luokittelemista johonkin alakulttuurin tyylisuuntiin, sillä pidän sellaista ahdistavana ja typeränä enkä ymmärrä ihmisiä, joiden on pakko lokeroida itsensä niin hemmetin pikkutarkasti.

Tosin minun tapauksessani lokerointi olisikin vähän vaikeaa, itseltäni kun löytyy vaatteita vähän kaikista goottityylin suuntauksista.

Edit: Enkä tarkoittanut nyt loukata tällä viestillä ketään, vaan ilmaisin vain oman mielipiteeni asiaa koskien.

Lupus Non Mordet Lupum

• Vastaa
Metalhead/rivet head sekotus aika lähellä...

varmaan.

Perkele

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa
Toisinaan olen varmaan ei-mikään-goth, mutta kyllähän noista määritelmistä osa kuvaa minuakin. Eniten muistutan varmaan Romantic/Corp Gothia, ehkä vähän myös Vampire Gothia ja Metalheadia.

Lainaus: Azrael

Itse välttelen itseni luokittelemista johonkin alakulttuurin tyylisuuntiin, sillä pidän sellaista ahdistavana

Jeps. Kyllähän se lokerointi on hiukan ahdistavaa minustakin, enkä normaalisti mielelläni lokeroi itseäni tai muitakaan kauhean tarkkaan. En kuitenkaan tässä tapauksessa ota sitä niin vakavasti.

Näistä samoista kategorioista oli muuten muistaakseni keskustelua jossain toisessakin viestiketjussa.
  • Vastaa
The metalhead/the vampire goth. Noiden sekoitus omasta mielestäni.

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Mitäs sitten kävi, kun Toivo kuoli?

• Vastaa
Hmm. Sanoisin että olen eniten Corp ja Romantic gothia, mutta myös paljon Medieval ja Vampire gothia. Olisi hankala sanoa vain yhtä koska kuitenkin tulee pukeuduttua eri paikkoihin ja tilaisuuksiin vähän eri tyylillä (vertaa bileet ja koulu).
Vaikea lokeroida itseään mihinkään tiettyyn lohkoon. Ehkä romanttis-moderni-vampyyri-cocktail kuvaisi parhaiten. Kuitenkin aina tilanteen mukaan ja oman fiilisten ehdoilla.

Beautifully Decayed

• Vastaa
Vaatekaapista löytyy vähän kaikkea...En siis oikeastaan edusta pysyvästi mitään,riippuu ihan päivästä. Ja joskus näytän enemmän punkkarilta kuin gootilta.

Mitään muuta en kammoa niin kovin kuin tylsyyttä.

Deathrocker noista... varmaanki.

I never drink... wine. -Bela Lugosi-

• Vastaa
Nää on just niin pahoja, kun noiden korttien mukaan olisin päivästä riippuen Trad/Cyber/Rivet/Hippy

"Kun katson peiliin mä näänkö itseni, vaiko muodin kulttuurin sovinnaisuuden? Kun katson peiliin mä murskaan sen, mä murskaan teennäisen arvomaailman. Viillän ranteeni auki ehkä tahtomattani ei yhteiskunta arvosta kaltaisiani."

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!