Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.08.2007 11:23
Oon kai vähän niinku nongoth
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2007 15:11
TradGoth ja Deathrocker, Romantic Goth -vivahteilla.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.08.2007 16:52
Pukeudun niin sekavasti mutta tässä teille lista:
The metalhead
The vampire goth
Victorian goth
Corp goth
Romantic goth

Ja nämä ovat "nimitykset" ovat siis sieltä galleriasta.
Tyyli on vähän liiankin sekava ja tuota lolita-krääsääkin löytyy minulta
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2007 14:32
Olisin varmaan tuon gallerian perusteella
CyberPerkyDeathrockCorporateGoth

Ehkä ripaus rivetheadia.
Kirjoittanut: niisku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.09.2007 14:10
Mä en edes näytäns. gootilta..Joskus ehkä ilmensin sitä enemmän ulkoisesti, mutta nyt ei jaksa jotenkin panostaa. Tuntuu mukavalta olla miettimättä mitään tyyliä, kyllä se tulee sitten itsestään. Mulla on se juttu enemmän päänsisäistä. Mustaa ja valkoista tykkäään käyttää, mutta pukeutuminen on enemmän klassisen tyylikästä. Eri juttu sitten juhlatilaisuuksissa, silloin on kivaaVaatteista viis, mutta hiukset on vakava asia. Ja kasvot. Niihin sitten panostaa enemmän..
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.09.2007 04:52
Jaah. Käytännössä olen vain basic mustiinpukeutuja kun nuo liehuhihat ovat niin hemmetin epäkäytännöllisiä, mutta henkisesti olen - jos noiden korttien mukaan mennään - ihan medieval, mutta pukeutumispuolelta tykkään eniten viktoriaanisesta, romanttisesta ja vampyyrigoottilinjasta, tosin tykkään oikeastaan kaikista kunhan ei mene liian funkiksi/punkiksi/fetissiksi/paljastavaksi. Peittäviä vaatteita, tummia ja syviä värejä, samettia, pitsiä, satiinia, historiallisia leikkauksia, kauniita koristekuvioita ja (olematonta ) vyötärölinjaa korostavia vaatteita minulle, kiitos. Tykkään sekä miesten että naisten noita tyylisuuntia edustavista vaatteista... http://www.thedarkangel.co.uk/ tuolta kun saisi jotain!
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.09.2007 12:18
metalhead/hippy/romantic. en tyydy sopimaan vain yhteen muottiin.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.09.2007 12:18
Noiden mukaan taidan olla metalhead- ja baby bat-gootin sekoitus.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 09.09.2007 13:48
Noiden mukaan? The Rivet head. tai vihainen Traditional goth.

Teddypunkkari. Uusromantiikkaa ja hakaneuloja.
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.09.2007 13:53
Olen kai vähän sekoitus industrialia ja cyberia jonki sorti ihme hihhuli tai jotaki
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!