Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: Armida (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2011 14:46
Itsekin olen tällainen sekoitus:

Historiallisromanttinen
Moderni
sitten vähän muita
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.03.2012 17:33
Tosi vaikea sanoa.. Metalheadia minusta löytyy aika paljon, etenkin jos ruvetaan puhumaan arkipukeutumisesta ja minulle ns "normaalipukeutumisesta". Kyllä minusta kuitenkin löytyy cybergootinkin piirteitä ja ehkä fetish tyyliäkin.
Kirjoittanut: Morima (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.03.2012 12:40
Oh, oi! Miule on jopa kaks kategoriaa tuolla. Hippy-gootti ja geek-gootti. Lisämausteina pukeutumisefekteissä deathrocker ja metalhead.
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2012 16:45
Romanttinen vampyyrineito-look on se mitä tavoittelen...
Kirjoittanut: Lay-vee (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.04.2012 18:51
Industrial-göötti/jonkinsortin metalhead tunnen olevani. Maustettuna vahvasti punkkarilla, varsinkin tukan osalta. Viime aikoina olen tosin lipunut hieman deathrockin suuntaan...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.04.2012 22:43
Arkisin olen edelleen aika pitkälti corp, mutta harvoin laittautuessani vaihdelleen steampunk, cabaret tai gothabilly.
Kirjoittanut: Nylon (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2012 22:06
Osa-aikaista. Välillä huhuilen.
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2012 21:19
Olen miettinyt tätä usein, mutten osaa oikein vastata. Ehkä joku ulkopuolinen osaisi "lokeroida" minut paremmin, koska en itse oikein osaa sanoa. Mutta mikä ikinä olenkin, viihdyn siinä roolissa!
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.05.2012 18:03
Ihannoin corpgootteja, mutta jos johonkin olisi ängettävä niin
trad/cyber
Toki vaatekaapista löytyy vähän kaikkea
Kirjoittanut: Banshee Blackify (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2012 07:20
Itselläni se liikkuu enemmän deathrocker/viktoriaanisen tyylin välillä. Enemmän arkena tuollainen deathrocker-tyyli, juhlissa tai muissa tapahtumissa viktoriaaninen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!