Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 21:22
oh.....paha kysymys............
mä en oikein tiiä että millanen gootti mä oon.
pukeuden raskaamman puolisesti.
eli oon varmaan metalgoth/punk goth.
no ei kait se oo kovinkaan tärkeää tietää että millanen gootti oon.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.07.2012 23:57
Itsekkään en tarkkaa termiä tiedä, mutta olen ketju/nahkaremmipoppoota
  • Lähetetty: 23.07.2012 01:18
eli aika samaa porukkaa!
  • Lähetetty: 23.07.2012 10:59
Jei, kaveri Joo, eli yleensä huitelen ketjuissa ja remmeissä ympäri. Joskus harvoin pukeudun punaseen mustapitsiseen tyllihameeseen ja stay-uppeihin, mutta olo on mukavampi housuissa Korsetti olisi kanssa hankinnassa, mutta sopivaa hintaa ja väriä ei vaan löydy :< Joskus myös tulee pieniä sekotuksia cyberistä. :3
  • Lähetetty: 23.07.2012 13:09
no itellä oli tänään päällä kettinki hame,mutta housut on kivemmat.
korsettia oon miettinyt mutta pittää vielä kattella.
onko mitään paikkaa mistä saisin halvalla?
  • Lähetetty: 23.07.2012 13:32
No, ainakin facen Metallikirppis. Sieltä on nyt itselläkin vähän niinkuin varauksessa yksi ihana kokokorsetti (josta luut kylläkin poistettu) eikä hintaa ole kuin 10 € Sieltä saa muutenkin paljon kaikkea halvalla
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 23.07.2012 17:55
"Muuan tilastotieteilijä yritti kerran määritellä minut. Söin hänen maksansa favapapujen ja ison amaronen kera." -Hannibal Lecter
No joo liittyy taas, mutta luin kirjaa samalla kun olin koneella niin juu.
Ei mitän tietoa kyllä siitä mikä tyylisuunta, yhdistelen vähän kaikenlaisia. Mutta olen kyllä oikeastaan aikalailla "t-paita ja housut-gootti." Pyrin kuitenkin näyttämään vähän "noidalta" ja olen kuulemma siinä onnistunutkin.

Edit: Nyt katsoin tuolta goottiwikistä niin jotain tyyliin viktoriaaninen/punk/industrial tai jotain sinneppäin.
  • Lähetetty: 23.07.2012 18:30
noita gootti?
onks sulla semmonen noita hattu?
kiva........................
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2012 19:01

Lainaus: iPOP

onks sulla semmonen noita hattu?

haha, no ei. Joskus pienenä oli, mutta se oli semmonen virpomis-asu juttu.
Kirjoittanut: korpinsiipi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.07.2012 21:40
Jos käytän housuja, ne on varustelekan naisten reisitaskuhousut. Yleensä mustaa liilalla tai pinkillä. En enää haluu herättää huomiota pukeutumisellani. Jos jotain tyyliä pitäisi sanoa, tykkään sametista ja satiinista. Saa olla pitsiä ja muuta koristetta mutta ei mielettömästi. Arkipukeutumiseeni ei kuulu meikki.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit