Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.08.2007 13:43
Koen olevani kaikkea noista, enkä kuitenkaan mitään. Ehkä eniten kuitenkin metalhead/deathrocker/perky yhdistelmä on lähinnä mua.

Ehkä hieman outo yhdistelmä, mutta väliäkö hällä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 20.08.2007 14:26
Itse välttelen itseni luokittelemista johonkin alakulttuurin tyylisuuntiin, sillä pidän sellaista ahdistavana ja typeränä enkä ymmärrä ihmisiä, joiden on pakko lokeroida itsensä niin hemmetin pikkutarkasti.

Tosin minun tapauksessani lokerointi olisikin vähän vaikeaa, itseltäni kun löytyy vaatteita vähän kaikista goottityylin suuntauksista.

Edit: Enkä tarkoittanut nyt loukata tällä viestillä ketään, vaan ilmaisin vain oman mielipiteeni asiaa koskien.
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.08.2007 14:36
Metalhead/rivet head sekotus aika lähellä...

varmaan.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 20.08.2007 14:42
Toisinaan olen varmaan ei-mikään-goth, mutta kyllähän noista määritelmistä osa kuvaa minuakin. Eniten muistutan varmaan Romantic/Corp Gothia, ehkä vähän myös Vampire Gothia ja Metalheadia.

Lainaus: Azrael

Itse välttelen itseni luokittelemista johonkin alakulttuurin tyylisuuntiin, sillä pidän sellaista ahdistavana

Jeps. Kyllähän se lokerointi on hiukan ahdistavaa minustakin, enkä normaalisti mielelläni lokeroi itseäni tai muitakaan kauhean tarkkaan. En kuitenkaan tässä tapauksessa ota sitä niin vakavasti.

Näistä samoista kategorioista oli muuten muistaakseni keskustelua jossain toisessakin viestiketjussa.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.08.2007 16:23
The metalhead/the vampire goth. Noiden sekoitus omasta mielestäni.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.08.2007 17:22
Hmm. Sanoisin että olen eniten Corp ja Romantic gothia, mutta myös paljon Medieval ja Vampire gothia. Olisi hankala sanoa vain yhtä koska kuitenkin tulee pukeuduttua eri paikkoihin ja tilaisuuksiin vähän eri tyylillä (vertaa bileet ja koulu).
Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.08.2007 18:11
Vaikea lokeroida itseään mihinkään tiettyyn lohkoon. Ehkä romanttis-moderni-vampyyri-cocktail kuvaisi parhaiten. Kuitenkin aina tilanteen mukaan ja oman fiilisten ehdoilla.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:34
Vaatekaapista löytyy vähän kaikkea...En siis oikeastaan edusta pysyvästi mitään,riippuu ihan päivästä. Ja joskus näytän enemmän punkkarilta kuin gootilta.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.08.2007 20:32
Deathrocker noista... varmaanki.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 20.08.2007 21:16
Nää on just niin pahoja, kun noiden korttien mukaan olisin päivästä riippuen Trad/Cyber/Rivet/Hippy
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit