Gootti.net

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: VampireSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.07.2008 22:29
Enpä oikeestaan mitään varmaan, en usko näyttäväni gootilta
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2008 23:38
Nykyään olen hullaantunut kaikkiin pikku tylli mekkoihin/hameisiin ja kivoihin toppeihin. Hiukset ovat joko auki tai sit Emilie autumn-tyyliset ja semmoiset super paksupohjaiset EGA kengät tai sandaalit. Eli nimitän itseni uudella tyylillä dark-dolly-lolita-vampire-geisha
Kirjoittanut: Jenzuu666 (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2008 13:56
Hmmm... Olen varmasti "moderni gootti". Ei niin paljoa röyhelöä eikä viktoriaalista pukeutumista, eli kyllä varmaan olen sellainen...
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 30.07.2008 15:48
Itse voisin sanoa että Romantic, victoria, ja vampire goth. Aika samaa kuin muillakin näköjään. Tämän voisi oikeastaan sanoa yhdellä sanalla Aristocrat.
Kirjoittanut: JapanGoth (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.07.2008 18:27

Lainaus: Piiskansiima

En mitään. Kaapistani löytyy aika lailla kaikkiin lokeroihin sopivia vaatteita tahi asusteita, ja niitä käytän sekä yhdistelen ihan päivän idean mukaan.

Juu, suurinpiirtein sama juttu minullakin...
Kirjoittanut: Ardath (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2008 20:54
Mää oon raksagootti ainakin viikon vielä.
Kirjoittanut: Lady_Nightmare (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2008 17:12
riverhead/metalhead/deathrocker edustaja täällä
Kirjoittanut: Elli79 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.08.2008 18:42
Vaatteet ja pukeutumistyyli riippuu päivästä ja mielialasta. Eniten muistutan varmaankin metalheadia , mutta romantic gothia muistutan eniten silloin kun jaksan pukeutua oikein viimeisen päälle hienosti.
Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2008 19:18
Päivittelen ajatuksiani kertomalla, että moderngoth-tyyli ripauksella nukkemaisuutta ja vähän enemmän cybertyyliä tai sellasta victorianindustralijuttuu emt olisi ihanne, mutta nykyään menen upeaan looksliketokiohotelfan-kaappigoottistyle-lokeroon ,
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.08.2008 11:33
Mun pukeutuminen vaihtelee päivittäin mielialan ja tarkoituksen mukaan. Lisäksi sekoittelen kaikkea iloisesti sekaisin. Eli mitä milloinkin...
Mun täytyy nyt myöntää tyhmyyteni ja sanoa, etten edes tiedä tyylejä tai erota niitä toisistaan, paitsi jotain lolitat ja vampire gothit toisistaan. Mua ei ole koskaan pahemmin kiinnostanut nimitykset vaatteilleni tai tyylilleni, koska olen mikä olen, riippumatta siitä miksikä sitä sanotaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit