Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: ghost_girl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: ghost_girl
  • Lähetetty: 09.12.2010 15:29
Joku jännittävä sekoite olen romantic- , death- ja industrial gothia, steam punkkia sekä cyber goottia
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2010 18:41
Itsellä tuo tyyli kärsii nykyisestä kurjasta ja pelottavasta rahapulasta..Ei voi ostella nettikaupoista sitä mitä haluaisi ja näin talvella minihame on vaihtunut mustiin vero modan leveälahkeisiin housuihin, niittivyöllä ja ketjuilla koristeltuna. Perus mustia paitoja ja huppareita..Tällä vaatekerralla tyylistäni ei saa selkoa että olenko lintu vai kala :/ Maiharit onneksi pelastavat ja paljastavat talvipakkasilla tai lämpöisemmillä keleillä New Rockit.
Ulos lähdettäessä juhlimaan tai keikkailemaan kaapin pohjalta kaivetaan minihame remmeillä yms ketjuilla varustettuna, revityt sukkikset tms, musta toppi ja jalkaan joko New Rockit tai Transformers:it
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2010 00:15

Lainaus: ghost_girl

Joku jännittävä sekoite olen romantic- , death- ja industrial gothia, steam punkkia sekä cyber goottia

Corpsepaint, mustaa pitsiä, putkia päässä, rattaita vaatteissa ja gogglet?

Itse olen visigootti.
Kirjoittanut: Razorcutter (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2010 00:51
Paha sanoa mutta gootti ja emo ja hevari näkyy kaikki hyvin toisiinsa sekoittuneena. Tarkempaa kuvausta on hankalapi keksiä vaikka tuo nyt ei vielä paljon sanokkaan.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.12.2010 16:55
Hmh, vaikea sanoa kun olen joka päivä aina vähän erilainen... Pidän itse todella paljon cybergootista, mutta en näytä siltä, ainakaan vielä
Kirjoittanut: Razorcutter (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2011 01:01
Nyt olen erittäin laiskasti yrittänyt perehtyä asiaan ja wikipedian tarjoamista esimerkeistä "death rocker" sopii parhaiten. Täydellisesti ei sekään vielä sovi mutta saapa nyt riittää.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.01.2011 16:29
En nyt tiedä sopiiko suoraan aiheeseen, mutta jostain syystä olen viime aikoina ihan rakastunut harmaisiin, kapeisiin farkkuihin. Jotenkin niitä on tullut ostettua kaupoista ja kirppareilta, taitaa olla jo neljä paria vaaleasta tummaan. Mutta farkut on kyllä kätevät housut monessa mielessä, ja siniset on tylsät ja mustat vaan... no, eipähän ole tullut niitä hankittua. Sitä paitsi ennen vihasin kapeita/pillifarkkuja, nykyään taas vihaan leveneviä housuja. Jännästi se mieli vaan muuttuu.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2011 13:35

Lainaus: Felicia

Sitä paitsi ennen vihasin kapeita/pillifarkkuja, nykyään taas vihaan leveneviä housuja. Jännästi se mieli vaan muuttuu.

Tuttu juttu, mulla ihan sama nykyään. Sori offtopic.

Blääh, kun ei oo rahaa! Tarviis ostaa lisää mekkoja ja sukkiksia, hameita ynnä muuta kivaa...Kesää odotellessa!
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.02.2011 15:50

Lainaus: Swiine

Blääh, kun ei oo rahaa! Tarviis ostaa lisää mekkoja ja sukkiksia, hameita ynnä muuta kivaa...Kesää odotellessa!

Sitä sattuu olemaan liikkeellä, rahaa ei ole sillon kun sitä eniten tarvitsisi. Ja kun pitäisi vielä teräsluitettu korsetti ostaa (joka on jo tiedossa millainen) ja se on aika arvokas...

Näinä muutamina viikkoina olen näyttänyt gothic lolitalta ja punkkarilta.
Kirjoittanut: Solitary (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.03.2011 19:26
No varmaan eniten edustan jotain historiallisromanttisen ja yliampuvan vampyyrin yhdistelmää, mutta riippuu niin pitkälle päivästä. Joskus löytyy myös prätkärotsia ja muutaa sälää. Eli vaikea sanoa
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!