Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Mitä goottityylisuuntaa edustat? - Sivu 29

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2011 22:39

Lainaus: Iiriva

Gok on fabulous!

Gok on superfabulous!! Tosin se sen uusi sarja on aika haitarista, mutta siinä on ihana Gok.

Vaihdetaan topicin nimeksi mitä Gokkityylisuuntaa edustat!!
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2011 01:02

Lainaus: Piiskansiima

Vaihdetaan topicin nimeksi mitä Gokkityylisuuntaa edustat!!

Komppaan tätä tuhannen mustan lepakon voimalla.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.08.2011 20:32
Mehh, en enää oikein tiedä edustanko mitään goottityyliä. Koitin tässä taas kierrellä alan liikkeitä, enkä oikein tuntunut tykästyvän yhtään mihinkään. Kallistun jatkuvasti vahvemmin jonnekin vintagen ja rockabillyn suuntaan. Goottityyleistä taitaa arkityyli kallistua siis gothabillyyn ja joskus satunnaisesti ehkä corp gothiin. Mutta estetiikka kiehtoo edelleen, ja musiikki. Ehkä tämä on ohimenevä vaihe.
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2011 17:51
Enpä nyt menis itteeni pahemmmin kategorisoimaan, mutta diggailen aika pitkälti viktoriaanisesta estetiikasta ja astetta rankemmasta Rock- ja metallimusasta. Kylhän mulle myös synapoppi ja sellanen menee. Vaatetustyyliltäni aika perusjannu. Meikit löytyy ja kynsilakkaukset. Mustia nahkarotseja ihan v*tusti ja suosin yleensä farkkuja ja kauluspaitoja. Otan ehkä materiaalia enemmän värit huomioon.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.09.2011 22:09
White Trash Goth (tm)
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.09.2011 22:43

Lainaus: Deadboy

White Trash Goth (tm)

Taidan olla samaa kastia.
Kirjoittanut: Florina (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2011 14:43
Olen varmaan joku sekasikiö tuon keijugootin, perkyn, vampyyrin ja romantic gothin välillä. Siis noista vaihtoehdoista. En tykkää iskeä itseäni tarkasti mihinkään lokeroon, mutta olen rakastunut fantasiavaatteisiin. Yleensä päälläni näkee jotain mustaa ja repaleista tai sitten ei kovinkaan mustaa, mutta enemmän fantasiavaatteeseen vivahtavaa. Luonnehdinta, jota ihmiset tyylistäni esittävät on yleensä että näytän keijukaiselta, (Voi myös johtua siitä, että fyysistä kokoa ei ole siunattu ihan kamalasti.) mihin hieman tähtäilenkin. Hameen pituus tosin riippuu ihan vuodenajasta ja säästä. Enkä sanoisi ei löysille bondagehousuillekaan. Pääasia, että vaatteet sointuvat keskenään hyvin ja että ne päällä tuntee näyttävänsä hyvältä.
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2011 13:59
Meikäläinen edustaa jotain sekavaa. Tykkään sellasesta räikeemmästä tyylistä. En liiku hameessa tai silleen niin en oo ainakaan lolita... Mulla on vaa mustat farkut pitkät saappaat ja silleen.... en mä tiiä oon vähä gootti, punkkari sekotus... Tai jotain... kummiski...
Kirjoittanut: NemuritorNoapte (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2011 19:21
Ihan sitä klassista eli mustat vaatteet ristit, ankh, jne..)
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.09.2011 20:50
En usko, että edustan nykyisin mitään goottityylisuuntaa. Enemmänkin imen itseeni vaikutteita kaikista erilaisista tyylisuunnista. Joku päivä saatan olla ulkoisesti täysi corporate-goth, toisena taas olen sonnustautunut violettipinkkeihin lisäkkeisiin, tyllihameeseen ja nahkasaappaisiin ja kolmantena päivänä olen 100 % innostunut pukeutumaan kuin deathrokkarit.

Tyylini riippuu täysin mielialasta ja siitä, mitä vaatekaapista sattuu löytymään.
Ainoa hyvä asia työttömyydessä on se, että saa vetää päällensä juuri sellaisia vaatteita, joita milloinkin mielii käyttää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit