Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Arvostele edellisen vaatetus

Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.09.2009 21:11
Ainoastaan noin 1/4 goottina (2/4 metallisti, 1/4 hippi) en ole aivan varma, olenko nyt ihan jäävi täällä muiden pukeutumista arvostelemaan, mutta voinhan mielenkiinnosta yrittää.

Musta kauluspaita ja on aina erityisen tyylikäs vaihtoehto, piti sen kanssa mitä tahansa.
Remmikäsineet kuulostavat myös hyvältä.
Mustasta minihameesta en osaa oikein sanoa, koska se riippuu minusta paljon materiaalista. Positiivisen mielikuvan kera näen vaikutelman oikein tyylikkäänä, negatiivisesti ajateltuna mielikuva on lattea.
Verkkosukka housut +, neonvihreä -. Minulla on suuria antipatioita kyseistä väriä kohtaan.
Ja mustista pitkävartisista kengistä saa myös aina plussaa.
Kaulapanta kuulostaa siistiltä

Yleisarvosana on 8. Valitettavasti sukkahousut laski ja se on enemmän minun vikani kuin sinun. =)

Kuten mainitsin, en ole ihan true-gootti. Tänään minulla kuitenkin oli ylläni:
- musta v-kaula-aukkoinen hihaton (laaja kaula-aukko, rypytetty sauma edessä)
- musta, pitkä bolero, joka kyllä näyttää enemmän huivilta, jossa vain sattuu olemaan hihat
- musta levenevä puolihame (suurin piirtein polviin)
- mustat legginsit
- mustat piikkikorkosaappaat
- suuri ruskeansävyinen etninen kaulakoru. ruskeaa ja oranssia helmeä hihnassa ja riipuksena suuri lattea kivi (kuulemma Tiibetistä tuotu) + muuta vastaavaa tilpehööriä näissä sävyissä.
- tummanharmaat riipus-korvakorut. pitkulaiset, suippenevat (ikään kuin kotkan kynnet), sileää kiveä.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jezebel
  • Lähetetty: 17.09.2009 12:57
Kuulostaa hyvältä saat ysin. Etenkin kengistä plussaa ja korviksista.

Minun lookkini tänään pienen itkupotkuraivarin jälkeen.
- musta pitkähihainen trikoopaita
- musta vekitetty trikoo minihame
- mustat sukkikset (legginsit olivat ottaneet liikaa osumia)
- mustat platform-saappaat, jotain tekomokkaa ja tuntematonta merkkiä
- hopeanvärinen lohikäärme nivelsormus
- hopeanväriset korvarenkaat, leveys n. 5mm ja halkaisija n.tuuma, pyramidiniitti kuviolla
- kaulassa aina Kalevala Korun Rakkaus punaisena
- musta puuvillainen kassi jossa painatuksena mustia kissoja, koulutarvikkeille
- meikki perus-settiä: meikkivoide, ripsari, harmaata luomiväriä, mustaa kajalia ja tummat huulet
- ulkosalla pitkä musta nahkatakki ja valkoinen huivi jossa on mustia tähtiä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.09.2009 20:35
Aika tylsä ja tavallisen kuuloinen asu, olisin toivonut jotain vähän säväyttävämpää. Tuo trikoo hame kuulosti vähän epäilyttävältä, en oikein osaa kuvitella kauniisti vekitettyä trikoota, mutta mutta... Äh, pakko antaa huonohko numero, vaikka ei toisaalta mitään suoranaista tyylimokaa olekaan, ihan puhtaan tavanomaisuuden vuoksi. 5

Kohta viihteelle lähdössä (ja pitkästä aikaa ilman korsettia, ja muutenkin aika simppelisti, koska olen varta vasten menossa tanssimaan):
- Musta halterneck-toppi, joka on selkäpuolelta joustava niin että oikein nuolee muotoja, solmitaan niskan taakse.
- Musta vekkiminihame.
- Sukkanauhaliivi (control meshiä, en sentään ihan kokonaan osaa luopua korsetin tapaisista) ja mustat saumasukat.
- Vanityt punaisilla nauhoilla.
- Punainen vintage-kiiltonahkalaukku.
- Punaiset kynnet.
- Punainen polkkatukka Victoria Beckham-tyyliin.
- Meikki aika perus: muhkeat tekoripset, mustalla rajattu, fiftarikulmat, punaiset huulet (kaikki asun punainen on hyvin tarkoin valittua, samaa karmiininpunaista kuin hiuksetkin).
- Isot mustat pisaran muotoiset korvakorut.
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2009 18:25
Nam, tykkään. Punamusta toimii aina. Asu mukavan yksikertainen, mutta mausteena upeita yksityiskohtia. Erityisesti meikki ja hiukset erittäin mahtavat, myös laukku nappivalinta. Mukavasti punaista vastapainona mustalle vaatetukselle. Hiukset eivät oikein iskeneet, itselleni polkkatukka on kauhistus, mutta punainen väri tuo mukavasti plussaa. Arvosanaksi tästä tulkoon 9½

Koulukuvauksessa tänään:
- Valkoinen kauluspaita
- Sen päällä mustavalkoinen toppi, jonka selkämys "seittiä"
- Mustavalkoinen hame, jossa tylliä ja laidassa ja ensimmäisessä kerroksessa
- Sen alla musta tyllihame tuomassa kellomaisuutta
- Mustat leggarit
- Mustavalkoraita polvisukat
- Mustat kengät 6 ½ cm korotuksella
- Musta pieni rusetti päässä

Ulkona
- Mustavalkoinen takki, jossa pitsiä ja pitkät pupunkorvat, selässä nyöritys
- Musta samettihattu
- Aamulla mustat hanskat, koska oli pakkasta
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 29.09.2009 20:42
Mustavalkoinen on kivan klassinen valinta, mutta toppi kauluspaidan päällä? Tämä on sellanen yhdistelmä joka saa kylmät väreet minulle. En pidä. T-paita voisi olla ihan ok, rinnan yli tuleva korsetti/korsettitoppikin vielä menisi, mutta topit puseron päällä on minulle henk koht nounou. Polvisukistakaan en pidä, mutta raidoista kyllä. Rusetit on kivoja, varsinkin nuorilla tytöillä kun tyyli on muuten näinkin "synkkä" niin se tuo sellaisen kujeellisuuden asuun. Tästä siis 7 ½

Itselläni:
- Polvimittainen vekkihame, musta
- Perus tavallinen toppi, jonka päällä boleromittainen neule. Neule kiinni edestä neljällä napilla jotka ovat kahdessa rivissä. Hihat ovat suorat, molemmat puserot mustia.
- Mustat melko paksut sukkahousut, ei näy läpi.
- Tavalliset nauhanilkkurit n. 9 cm korolla, mustat.
- Punainen tukka ponihännällä takaraivon korkeimmalla kohtaa ja meikkinä kalpea pohja, mustat ohuet rajat ja ripsiväri. Huulirasva tekee himmeän kiillon huuliin.
- Ulkona nahkatakki jossa muutama hihamerkki (prätkä mallin takki) ja punainen muhkea huivi
Kirjoittanut: Miro (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.10.2009 12:16
Oi ainakin mun mielikuvassa tää näyttää todella ihanalta yhdistelmältä. Hameista en itse pidä _yhtään_ (tiukat 50's tyyliset menöö) joten ehkä tuosta hameesta (millaisena sen kuvittelen) vähän miinusta : ) Erityisesti tykkäsin kahdesta viimeisestä vaihtoehdosta, joten kouluarvosanaksi tulee 8½
--
-Musta prätkämallinen nahkatakki jonka päällä farkkuliivi joka täynnä niittejä,pinssejä ja bändien logoja/hihamerkkejä siis
-Tavalliset, vähän kuluneet ja risaiset, mustat pillifarkut
-musta/valkoinen palestiina-huivi hutaisten vedettynä kaulassa.
-Harmaa/punainen KISS(bändi)paita
-Hiukset tuuhean takkuisina aika löysällä poninhännällä. (blondi/kuparit)
-kevyt meikki, huulirasva tuo vähän punaa huuliin.
-Ruskea äidiltä pöllitty nahkalaukku (80-luvulta,aitoa nahkaa siis) jossa kolme.. sellaista intiaanihemmoa joiden korvista roikkuu pienet ruskeat narut. Laukku aika pieni ja vähän "tilkkumainen" kangas
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 06.10.2009 19:29
Ihan hieno asu sinänsä, mutta ei oikein minun tyyliseni. Asun osat kuitenki käsitykseni mukaan sopivat ihan kivasti yhteen, siitä plussaa. Housuista taas en kamalasti itse välitä. Hieman punaavasta huulirasvasta plussa, minäkin käytän sellaista! Mutta kuitenkin, en niin välitä tuollaisista vaatteista, joten 7 ½.

Minulla tänään koulussa:
-musta hieman alle polven oleva hame, jonka ensimmäinen kerros pvc:tä. Tästä kerroksessa on nyörityksiä ympäri hameen, ja niistä lähtevät nauhat laskeutuvat alas. Alemmassa kerroksessa on pitsiä ja tylliä, hameen helmassa vielä pitsireuna.
-hameen alla pitsi-röyhelö- hame tuomassa "kuohkeutta"
-Musta, venyvää kanasta oleva paita, jossa edessä nyöritys ja pitsiä. Kaula-aukko paljastaa hieman olkapäitä.
-mustat "säärystimet, jotka kuitenkin tulevat hieman yli polven. Paksua kangasta, pitsinen reunus polven yläpuolella. Niiden alla mustat paksut sukkahousut.
-mustat yli kyynärpään tulevat verkkokäsineet.
-musta piikkikaulapanta, niittiranneke ja piikkiranneke.
-mustat pitkät hiuket auki, hieman lakkaa ja jotain ihme Nivean kiillesuihketta.
-mustaa kynsilakkaa. Naamassa meikkivoidetta...

Ulkona:
-Musta huppari/takki, taakse jää laahusmainen helma, pitsireunus menee edessä, helmasta ja hupun reunassa. Hyvin tyköistuva, selässä satiininauhanyöritys... Do you understand?
-nämä kengät.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.10.2009 18:51
Näytät ainakin minun kuvitelmissani upealta, etenkin hame on juuri sellainen jonka itsekkin haluaisin... Paitaa en kyllä nähnyt, mutta sekin kuulostaa ihanalta, kaikki kuulostaa ihanalta. Paremmalta, kuin minulla itselläni koskaan on ollut. Annan 9.

Itselläni:
-musta pitkä hame mustaa pitsiä tasaisina kierroksia hameen ympäri myös alalaidassa pitsi
-alla toinen musta hame
-mustat sukkikset
-musta pitkähihainen samettipaita, edessä lenkit ja nauhoitus nauhoituksen alla mustaa satiinia, kaula-aukossa kaksi suurta kerrosta pitsiä, mustaa
-kengät ovat jonkinlaiset maiharit mustaa nahkaa lähes polveen
-mustat nahkahanskat
-musta samettikaulapanta
-kolme sormusta (hopeaa)
-musta puolipitkä nahkatakki, suuria metallinappeja
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.10.2009 19:06
Off: Muokkasin paidan linkin toimivaksi. Kiitos, Wucie!
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2009 20:59
Tykkään tykkään. Kuulostaa todella nätiltä. Tosin maiharit, takin ja sormukset jättäisin pois ja ehkäpä hanskatkin. Muuten todella nätti. Rakastuin tuohon hameeseen. Ja samettipaita, ah . 7-

Minä tänään:
- Musta pitsipaita, jossa edessä röyhelöä
- Sen päällä musta mekko, jossa renksuja ja helma epätasainen ja siinä tylliä ynnä muuta koristusta.
- Musta tyllihame muhkeutta ja pituutta tuomassa
- Mustat sukkahousut
- Mustat kengät, joissa korkoa 6 ½ cm
- Musta niittirannekkeen tapainen kädessä
- Valkoinen ruusupinni päässä
- Huulikoru

Ulkona:
- Musta villakangastakki, jossa levenevä helma, yltää melkein polviin
- Harmaat korvaläpät
- Valkoinen kaulahuivi
- Mustat hanskat
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 12 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit