Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Arvostele edellisen vaatetus

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.10.2009 18:12
Tuota mekkoa ja paitaa en oikein käsittänyt... Kuulosti jotenkin sekavalta. Niittiranneke ei ainakaan minuta mene pitsin ja ruusupinnin kanssa kimppaan, eikä röyhelöidenkään. Kengistäkin olisi ollut kiva tietää enemmän. 6-

Minulla:
- Punainen tyköistuva kauluspaita.
- Musta pliseerattu hame, vähän polven alapuolelle. Paita hameen vyötärön alla, vyötärö oikealla paikallaan.
- Patellavyö, vyötäröllä, tietty.
- Mustat sukkahousut.
- Mustat tekonahkaiset avokkaat, 8cm korot.
- Punainen polkkatukka.
- Simppeli silmämeikki, vain ripsaria ja hyvin kevyt rajaus. Punaiset huulet.
- Ulkona päällä musta trenssitakki ja punainen ohut kaulahuivi, punaiset sormikkaat.
Kirjoittanut: Blueberrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Blueberrie
  • Lähetetty: 25.10.2009 17:59
Tyylikkään kuuloinen asukokonaisuus, mutta mielestäni patellavyön tilalla olisi voinut olla jotain muuta, esim. leveä satiininauha. Minua jäi häiritsemään hameen malli; onko hame suora, alaspäin levenevä...? Muuten asukokonaisuus kuullostaa naiselliselta ja tyylikkäältä, voisin itsekkin pukeutua tuohon tyyliin. Rokotan patellavyöstä, arvosanaksi 9-.

Minulla:
- Hiukset sivujakauksella korkealla ja sileällä ponnarilla.
- Silmissä mustat rajaukset ja ripsiväriä sekä tummahkon punaista huulipunaa.
- Keraaminen kaulakoru, ruskea sydämen mallinen, jossa koukeroita.
- Musta tyköistuva kauluspaita, jonka päällä musta vartalonmyötäinen t-paita.
- Musta hame, jossa hieman alle 15 senttimetrin levyinen vyötärökaitale, jonka jälkeen hameessa on kolme eri kerrosta. Vyötärökaitaleessa on hiuslaskoksia vaakasuoraan kahden sentin välein.Hame yltää hieman polvien yläpuolelle. Ylimpään ja alimpaan kerrokseen on kiinnitetty pitsiä ja keskimmäinen kerros on puuvillaa, jossa "koristereikiä".
- Mustat 60 dnr sukkahousut, joitten päällä mustat paksut ylipolven sukat, joihin kiinnitetty pienet ruusut.

Ulkona:
- Punertavan sävyiset nilkkurit, edessä nyöritys, sivulla vetoketju ja kenkien "varvasosasta" lähtee pitsimäisiä koristekuvioita. Korot ovat siron malliset ja noin 7cm korkeat.
- Puuvillaiset mustat hansikkaat.
- Samettijakku.
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2009 20:13
Blueberrie: Ihanan siisti ulkoasu Ei oikeastaan mitään lisättävää. Voisin hyvin itse tuolla asulla ulos lähteä. Arvosana 9.
Minulla tänään oli:
- Kangashousut, paljon remmejä ja niittejä
- Paitana Johnny Cash t-paita (respectit hänelle)
- Tukka: vihreä V otsatukka, Muu tukka on vihreitä, mustia ja valkoisia kuiturastoja täynnä ponnarilla
- Koruina yksi hopeasormus ja jännät hansikkaat (en osaa selittää) ja mustaa kynsilakkaa
- Meikkinä kajaalia ylä ja alapuolella, piirretyt mustat kulmat ja valkoinen puuteri
- Kenkinä platformit, pohja 10 cm
- Takkina nilkkoihin asti oleva musta pvc takki.
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • • Muokkasi: Scarlet Widow
  • Lähetetty: 29.10.2009 20:24
Hmh. Valitettavasti minä en lämpene neonväreille tai pvc:lle, olen värien ja materiaalien suhteen rauhallisempi gootti. Nyrpistynyt nenäni kuitenkin silenee Johnny Cashin ja käsien (sormus, kynsilakka, hanskat joita et osannut selittää) ansiosta, joten loppuarvosanaksi tulee 7½.

Tänään minulla oli:

- musta tyköistuva kauluspaita, nappeja vain rinnalle asti ja kaikki auki (alla musta toppi)
- mustat kangashousut
- tummanruskea nahkavyö roikkumassa lantiolla kauluspaidan päällä, solki iso, koristeellinen, pronssi
- isohko (ei massiivinen mutta isompi kuin normaalisti) pronssinen kaulaketju, jossa roikkuu epäsäännöllisesti (vain ketjun helmassa) mustia ja valkoisia kiviä, renkaita ohuen ohuissa pronssiketjuissa, joita roikkuu myös itsekseen ryhminä. Etninen vaikutelma, ulottuu selkeästi rinnan alapuolelle
- tummanpunaiset, kiharat, puolipitkät hiukset auki
- perusmeikki, kajalilla rajattu silmät paksummin ylhäältä, ohuemmin alhaalta ja n. 1cm kissanviirut silmäkulmiin
Ulkona
- musta vakosamettijakkutakki
- mustat nahkasaappaat, lyhyt korko (en ole vielä oppinut ajamaan piikkikoroilla, joten isoisän autoa lainatessa pistän varmemmat kengät jalkaan)
- musta virkattu villakaulahuivi
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2009 12:33
Kuulostaa todella kivalta asulta, varsinkin samettitakista plussa.
Ainoa joka minua jäi häiritsemään oli tuo vyö, ehkä johtui siitä etten niin itse välitä isoista soljista tai jotain.. 9+

Itseltä löytyy tällähetkeltä päältä:
- musta hupparijossa v-mäinen kaula-aukko, sen alla jokin ympyrän sisällä oleva tummanvihreä kirjain sokkelo missä on joskus jotain lukenut, takana huppu
- hupparin alla täysin musta t-paita
- housut muuten mustat, paitsi sielä täällä kulkee valkoisia "piikkilanka kuvioita" . lisäksi avoimet vetskarit reisissä ja säärissä. polvien ympärillä pari ohutta mustaa nauhaa kiedottu.
-hiukset on auki seassa pari lilaa entistä rastaa jotka olen avannut ja harjannut suoriksi raidoiksi hiusten joukkoon.
-meikki ihan perus, kajaalia silmän ylä- ja alapuolella, ripsiväriä yläripsissä, valkosta puuteria ja mustat piirretyt kulmat.
- kaulassa luokkasormus samassa ketjussa sellaisen pienen sydämen kanssa, jack koru ja tribaali aurinko jossa keskellä musta kivi. lisäksi sormesta löytyy koristeellinen sydän sormus.

ulos kun tästä lähden niin pistän:
- musta yli poven pituisen tekonahkatakin
- mustat talvikengät (lenkkarien/skeittarien tapaiset)
- tummanvihreet lapaset joissa pari valkoista raitaa
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Marraskuu
  • Lähetetty: 01.11.2009 14:40
Vaikuttaa hyvältä! Erityisesti väriyhdistelmä musta+ tummanvihreä (joo ja vähän valkoista) toimii. Myös V-kaula-aukko hupparissa on todella positiivinen - ei liian tavanomainen valinta.
Muuten ihan kympin asu, mutta housut eivät mua vakuuta, liikaa tilpehööriä mun makuun.
Eli annan siis 9+ tuosta asukokonaisuudesta.

Mulla eilen illalla Halloween-pirskeissä: (pistän mielummin sen kun tämänpäiväisen)
* musta toppi, jossa takana pitsiä, päällä musta tyköistuva pitsipaita
* musta satiininen vyötärökorsetti
* tummanvioletti pitkä tyllihame
* mustat lateksihanskat, ulottuvat yli kyynärpään vinosti leikatuiksi "piikeiksi"
* Koruina mustat roikkuvat ja pitkät "timanttikorvikset" sekä Alchemy Gothicin choker, josta en nyt millään löydä kuvaa (mutta siinä on siis musta samettinauha, keskellä valkea litteä kivi ja roikkuva musta kivi, jonka päällä kallo.)

Ulkona päällä:
* tummanpunainen villakangastakki, pitkä ja viittamainen. Huppu on.
* Musta virkattu huivi
* jalassa mustat, pyöreäkärkiset korkonilkkurit

Meikkiä paljon, naama meikattu lähes valkeaksi ja hohtavaksi, silmien alla mustaa (että näyttäisi vähän kuolleemmalta). Paljon mustaa kajalia ja luomiväriä, tummanpunaiset huulet.
Hiukset vaaleat ja möyheänä "pallonutturana" vähän tämän tyylisesti, mutta kiinteämmin : http://images.allmoviephoto.com/2007_Sweeney_Todd: _The_Demon_Barber_of_Fleet_Street/2007_sweeney_tod d_024.jpg
Kirjoittanut: Noraphrenia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.11.2009 00:38
Kuulostaa varsin hyvältä! Voisin laittaa itsekin kyseiset vaatteet, ja halloweenteemaan juurikin sopivat. Ainoa syy miksei tuo arkenakin kävisi on kuvailemasi meikki joka ehkä muulloin kuin erityispäivänä (kuten halloweenina) voisi olla hieman liian shokeeraava. Varsinkin tummanpunainen villakangastakki kuulosti erityisen kauniilta arvosanaksi 9- !

Meikällä päällä suht normiasusteet. Musta t-paita jonka etumuksessa on viisi hakaneulaa kursimassa kokoon v-aukkoa. Sen päällä musta pitsibolero. Mustat uutukaiset remmihousut ja punertavat villasukat lisäksi hopeinen rannerengas ja hopeasormus. Joo ja kynteni vaivauduin lakkaamaan yönsinisellä tänä aamuna.
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.11.2009 14:35
kuulosta ihan jees sunnuntai vaatetukselta

Itsellä päällä sisällä
-mustatfarkut joissa noin 65 hakaneulaa en jaksa laskea.
-violetti krakapaita jossa slayerin logo selässä.
-mustat sukat
-Irtohihat joissa violetteja tähtiä
Kaulakoruja muutama pääkallo ja lohikäärme

Ulkona
Pitkä nahkatakki
mustat bootist
Mustat aurinkolasi
Ja ketjut roikkuu ranteista
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2009 16:17
Paita ja irtohihat kuulostaa ihanilta ja tosi hyvin yhteen sopivilta. Kaulakorut olisin kyllä karsinut muutamaan ja farkuista olisin jättänyt hakaneulat pois. Nahkatakki ja kengät kuulostaa kivoilta, lasit ja ketjut olisin jättänyt pois. -7.

Ja sitten minä:
- Musta kauluspaita
- Sen päällä musta korsettitoppi, jossa punaisia ruusuja ja nyöritys takana, edessä hakaskiinnitys. (paita ja toppi näyttää yhdessä aivan yhdeltä paidalta)
- Musta minihame valkoisella piikkilankakuviolla, alemmassa kerroksessa ja kankaan päällä tyllikerros.
-Hameen alla musta tyllihame pyöheyttä ja pituutta tuomassa
-Mustat leggingsit
Mustavalkoraita polvisukat
- Päässä musta minisilinteri, jossa valkoinen pitsi keskellä (hattuosan jälkeen) ja pitsin kiinnityskohdassa pieni punainen rusetti, kiinnitys mustilla kanttinauhoilla

Ulkona:
-Mustavalkoinen hupparitakki, pitkillä pitsisillä pupunkorvilla, nyöritys takana, pitsiyksityiskohtia siellä täällä
- Mustat yksinkertaiset kengät 6½ cm pohjalla
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 18:48
^Ketju on ihan kuollut .
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit