Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Laihduttaminen

Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2007 21:06
Tuosta laihduttamisesta.. Olen pienestä lähtien ollut "kurvikas" enkä aivan tikku suora. Jenkka kahvat olivat kerenneet suurentua ja kaikki rasvat reisiin vain. Lääkäri sanoi joskus että olen siellä rajoilla. Eli kun muut tytöt painavat 54 kiloa niin itse siellä 65 kilon rajoilla.. No, mulle on aina yksi p***n yhdentekevää siitä vartalosta, jos ei pidä niin ei pidä, tough luck.

Salissa käyn nyt kolmesti viikossa kahden tunnin treeneissä. Joskus viikonloppusin kun herään myöhään en syö aamiaista ja päivälliseksi kevyttä, illalla hyvä lämmin ruoka. Roska ruokaa syön edelleen mutta kats salaisuus minulla pielee siinä että jos ottaa muuten terveellisesti "hieman" ruokaa ja syö roskaruokaa niin olen huomannut laihtuvani. Housut putovat jaloista jo 5 kiloa kuukaudessa.. heh. Ja kun on äidiksi ravitsemus terapeutti joka muuten pistää mut popsimaan kaikkia luonnonpillereitä joissa on kaikki vitamiinit niin en tunne kaipaavani enään kaikkea ruokaa. Jos syö useasti pieniä välipaloja ja jättää isot annokset pois niin hallitsee myös ruoan himon..
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2007 22:26
Huomasin juuri, että olen kauhean epäsopusuhtainen. Jalat ovat karmeat läskikasat, mutta jos vähänkään nostaa käsiä niin kylkiluut suunnilleen törröttää. Pitää treenata jalkoja enemmän
Kirjoittanut: johanna_k (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.01.2008 14:08
En oikein tue . En tuomitsekkaan, mutta en kyllä seurustelisi
Itse oli ennen vähän tukevammassa kunnossa, painoindeksi muistaakseni melkein 25. Nyt olen saanut kahdessa vuodessa tiputettua rasvoja 8% ja painoindeksi on 20 . En käyttänyt mitään ihme diettejä, vaan kalorit -300 miinuksella ja säännöllisesti puntilla plus pari lenkkiä viikossa. Im happy.
mm. laihduttaminensivu on auttanut.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2008 20:13
Tässä viimeaikoina on tullut laihduttua.
Yleensä jos rupean laihduttamaan, se menee aina liian pitkälle.
Nyt olen laihtunut sopivasti, enkä jaksa ruveta laihduttamaan..
Mutta en silti rupea ruokaa ahmimaan ihan hurjana tai liian laiskaksikaan en rupea.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.01.2008 20:33
Itse laihduin tosi rajusti -12kiloa. Nyt koitan olla laihtumatta Laihduttaminen on sellainen että jotkut sitä tarvii ja jotkut ei. Tunnen monta ihmistä jotka ovat kauheita läskejä omasta mielestään ja painoa on hurjat 30kg! Minulle se on aivan sama minkä painoisia ihmiset ovat..
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.01.2008 00:05
Jos haluaa laihtua pysyvästi, on muutettava elämäntapojaan. Laihdutuskuurit ovat täysiä susia! Siis toisin sanoen, kuka haluaa laihtua vain väliaikaisesti? No ei varmaan kovinkaan moni.

Pysyvään painonhallintaan tarvitaan virike, tahtotila ja näiden jälkeinen halu elämäntapamuutokseen.

Älä päätä laihtua liian äkkiä. Sillä hidas painon putoaminen on pysyvämpää.

Ryhdy syömään viidesti päivässä. Aamupala, välipala, päivällinen, välipala, iltapala. Syö aluksi samaa ruokaa kuin ennenkin mutta puolet vähemmän. Kun totut em. rytmiin vähennä rasvaisten ja paljon sokeria sisällään pitävien ruokien osuutta. Kasviksia voi syödä vaikka 10 kg päivässä, ne eivät lihota.

Viikonloppuisin pitää herkutella, ei kuitenkaan liikaa. Pieni herkuttelu ei ole pahasta vaan päinvastoin, siis jos keneltä tahansa laihduttajalta viedään kaikki mielihyvä ruoan suhteen lopahtaa laihtuminen ja elämäntapamuutos aivan varmasti.

Elämäntapojensa muuttaminen ja sitä kautta pysyvän painonhallinnan saavuttaminen ei ole helppoa, mutta jos sitä oikein haluaa siihen pystyy aivan varmasti. Itse laihduin 10 kg noin kolmessa kuukaudessa pelkästään sillä, että ryhdyin syömään viisi kertaa päivässä mutta vähemmän kuin ennen. Tämä johti siihen että vatsalaukkuni pieneni eikä sinne enää mahtunut ennen syömiäni ruokamääriä. Jos tähän yhtälöön lisää vielä hiukan vaikkapa kävelyä kaksi/kolme kertaa viikossa on kenen tahansa pakko laihtua. Minulla laihtumisen tulokset näkyivät vaa'alla jo parin viikon kuluttua.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.01.2008 14:46

Lainaus: Blacksmith

Kasviksia voi syödä vaikka 10 kg päivässä, ne eivät lihota.

Periaatteessa oikein, mutta kuitenkin väärin...kasviksissakin on kaloreita - vain hyvin vähän. Siinä missä syöt yhden perunan, joudut syömään 6-7 kurkkua. ;D
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 01.03.2008 11:54
Minulta tippui muutama kesä sitten painoa yli 15 kiloa pois, ja se näkyy vieläkin. Minulla ei ole oikein missään ylimääräistä, luut näkyvät tosin joka puolelta ja se ei ole kivaa. Terveydenhoitajakin passitti minut ns. "pullakuurille", mutta lihoin sen avulla vain kilon. Ennen tuota painon putoamistakin olin alipainoinen. Kiitos syömishäiriöt.
Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.03.2008 12:30

Lainaus: Stuntgirl

Terveydenhoitajakin passitti minut ns. "pullakuurille", mutta lihoin sen avulla vain kilon. Ennen tuota painon putoamistakin olin alipainoinen. Kiitos syömishäiriöt.

minäkin olen pullakuurilla ollut juuri syömishäiriöiden takia :/ mutta pitäisi taas alkaa laihduttamaan kun kiloja on tullut aika reippaasti lisää... ongelmana on ny vaan se että miten saan laihdutettua niin hitaasti ja maltillisesti että tulos on pysyvä, kun yleensä mun laihdutuskuurit on ihan hulluja, voin laihtua ihan hirveetä vauhtia paljon, mut kilotkin tulee nopeasti takas Ja lihaksetkin ois ihan kiva säilyttää tälläkertaa...
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.03.2008 19:25
Mä laihdutin viime talvena 20kg. raskauskiloja Painonvartijoiden cd-rompulla jonka imutin netistä
Viel pitäis jaksaa joku 5kg mut eikös kahden lapsen äiti oikeastaan saakin olla vähän pyöreä, hmmm?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit