Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Laihduttaminen

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.01.2010 00:12
Tekikös moni muukin uudenvuoden lupausta painon pudotuksesta?

Tähtäyksenä sellainen painon pudotus että ikinä ennen en tän pituisena ole lähellekään tuota painoa ollut, toivottavasti onnnaa
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.01.2010 11:07
En tehnyt mitään lupauksia, olin niin jumalattoman tuiterissa koko illan. Vaan aamulla oli sen mukainen olokin. Johtunee siitä viimeisestä pallokalasta..

Mutta laihtuminen alkaa taas huomenna! Tällä hetkellä olen vielä Kouvolassa, mutta pian juna lähtee kohti opiskelijaruokavaliota..
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.01.2010 19:32
Pakkolaihdutus alkaa, koska ei oo rahaa kunnon ruokaan.
Muutenkin haluis jonkun -5 kg, ei sen enempää. Eiköhän lähe aika helposti näkkileipä-nuudelidieetillä.
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2010 19:07
minun täytyy laihduttaa se 20kg tänä vuonna kun sellasen lupauksen tein... en oo uskaltanu nousta vaakalle mutta se on pakko tehä että tietää laihdutuksen tahdista ja tämä 20kg on tullut masennuksesta ja lääkkeistä kun ei jaksa enää itsestään välittää niin se ruokakin tykkää mun mahassa olla. kesäksi eli puolessa pitäs ainaki 10kg laihtua että eikun joulutortut pois ja banaanit tilalle
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2010 22:03

Lainaus: RedBat

eikun joulutortut pois ja banaanit tilalle

Oon ollu "banaanitauolla" jonkun aikaa - ei vaan oo tullu ostettua. Nyt sitten satuin kaupassa huomaamaan banskut ja uijui kun olikin hyvää. Banaani on parasta aamuruokaa!
Muutenkin olen tyytyväinen itseeni, oon herkutellut pikkuisen, mutta mitään ylilyöntejä ei ole sattunut ja tuntuu, että syön muutenkin vähemmän kuin aiemmin.
Hyvin alkanut vuosi ainakin tässä mielessä.
  • Lähetetty: 23.02.2010 18:51
siitä on jo vähän aikaa kun tänne merkkasin ja edistystä tapahtuu hyyvin hitaasti. olen laihtunut vain 3kg mutta hyvä sekin kuin ei mitään pitäis vaan päästä liikkumaan ja tuolla on niin hirveän kylmä!hrr
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.02.2010 12:03
tämä karsinut painostaan nyt sellaiset -20kg, alkaa olla sutjakan aineksia havaittavissa. hauskaa myös katsella naamaansa peilistä ja huomailla sieltä uusia piirteitä jotka ovat päässeet pintaan. sanoisinpa, että pahalla tapaa komealle näyttää : D
  • Lähetetty: 24.02.2010 15:28

Lainaus: MrLuckarin

tämä karsinut painostaan nyt sellaiset -20kg, alkaa olla sutjakan aineksia havaittavissa. hauskaa myös katsella naamaansa peilistä ja huomailla sieltä uusia piirteitä jotka ovat päässeet pintaan. sanoisinpa, että pahalla tapaa komealle näyttää : D

varmasti mahtavaa>: D juuri minun tavoite!
Kirjoittanut: snowprints (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 19:13
Mistä johtuu että miulla on paino noussu 5kg, vaikka olen liikkunut todella paljon ja syönyt 800-1500kcal päivään? Senttejä on lähtenyt vyötäröltä monia mutta paino vaan n0usee eikä mene yhtään alas.. Tosi epäinnostavaa.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 25.02.2010 19:17
No mikäs ongelma siinä sitten on jos senttejä on lähteny?
Ehkä sulle on tullut lihaksia jotka painavat läskiä enemmän, mutta eikö ole just pää asia että niitä senttejä lähtee.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit