Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaisia silmämeikkejä teette?

Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.11.2006 11:21
Lainaus: Morfinsia
Ihan vaan uteliaisuuttani kysyisin, että millaisen silmämeikin teette...?

Tökerön, kun en oikeen osaa enkä yleensä myöskään jaksa
Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2006 12:11
En yleensä meikkaa, mutta silloin kun, niin teen haltiamaiset kiemurat silmän taakse
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.11.2006 12:38
Mä vaihtelen meikkiä ihan fiiliksen mukaan. Joskus mut saattaa nähä jopa ilman meikkiä. Yleisin meikki on kumminkin joku kajaali systeemi ja musta luomiväri. Arkisin sitä ei millään jaksa meikata, mutta viikonloppuisin mulla saattaa nähä kaikenlaisia koukeroita jne.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.11.2006 19:26
Mulla on enimmäkseen aina sama perusmeikki. Eli mustaa kajaalia (ite tykkään Rimmelin) silmiin, yläluomille vähän vinosti. Sitten vähän mustaa ripsaria ja vaaleinta mahdollista meikkivoidetta plus puuteria ja siinä on. Huulipunaa en koskaan ole oppinut käyttämään (ainakaan vielä)..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.11.2006 22:40
mä käytän huulipunia tosi harvoin, koska omistan isot huulet. Huulipuna korostaa niitä ihan liikaa, vie tasapainon kasvoilta.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.11.2006 23:09
Lainaus: Iiriva Huulipuna korostaa niitä ihan liikaa, vie tasapainon kasvoilta.

Tumma huulipuna pienentäisi.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.11.2006 11:50
Meillä on Iirivan kanssa sitten sama ongelma, tosin minulla on vielä leveät leukaperät (eli jotkut neliöpyöreät kasvot >_<) joten ei auta vaikka laittaisi tummaa huulipunaa.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2006 16:19
Tavallisina koulupäivinä mulla on aikalailla tylsä perusmeikki; ylhäälle ja alhaalle rajaukset (alhaalle en laita täysin koko "kaarta" vaan häivytän sen jossain puolessa välissä. Jos nyt kukaan tajusi mitä meinaan ) sitten vähän vaatetuksesta ja hiustenväristä riippuvaa luomiväriä. Mustaa harvemmin, sillä en oo löytänyt vielä sellaista, joka ei haihtuisi muutamassa tunnissa pois tai leviäisi. Ripsaria ja hieman omaa ihoa vaaleampaa meikkivoidetta. Puuteria en yleensä käytä, sillä jostain syystä oma iho kuivaa kauheasti jos käytän sitä. Ja sitten joko punaista tai liilaa huulipunaa.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2006 21:27
Yleensä rajaan yläluomen eyelinerillä ja jatkan sitä kissamaisesti vähän ylös. Rajaus tulee myös alaluomelle, mutta loppuu ennen luomen keskiosaa.
Joskus(aika harvoin) käytän luomiväriä. Sen väri taas riippuu vaatteideni väristä, mutta useimmiten se on tummanvihreää tai punaista. En omista punaista luomiväriä, mutta pphjustan luomet puuterilla ja laitan vähän huulipunaa, niin ei leviä. Ja tietty sitten ripsaria.

Huulia en ehosta, koska ne ovat niin ylisuuret, enkä haluaisi korostaa niitä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.12.2006 22:02
Lainaus: Velvet Grey Tumma huulipuna pienentäisi.

olen kokeillut, kamalalta näyttää. Musta ei sovi niin sitten yhtään, mikään ei näytä niin kamalalta, ja tosi tummat punaisetkin korostavat liikaa. Se on jo ihan siedettävää, että vain ylähuuli on musta, mutta silloin yleensä en pistä edes alahuuleen mitään, koska melkein mikä tahansa sävy saa ne näyttämään liian isoilta. siksi en yleensä pistäkään mitään.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit