Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaisia silmämeikkejä teette?

Kirjoittanut: ceylonia (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.09.2006 16:11
minä aika vähän jaksan silmiä meikkailla. Mustat rajaukset, paljon mustaa ripsaria, meikkivoide ja puuteri on se tavallinen. Ja sitten kulmat piirrän.

Juhlavimmassa mustaa/punaista luomiväriä, kajalia reilummin, tuonne sivulle päin enemmän ja sitten huulipunaa.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.09.2006 18:43
Alhaalle ulkorajaukset ja ylhäälle sisärajaukset.
Punasta luomiväriä ylä ja alaluomiin. Senäyttää aika kuolleelta (siis hyvässä mielessä)
Valkosta puuteria.
Ripsaria en käytä. Ittellä on luonnostaan tummat, melko pitkät ripset.

Toi on se mun perus meikki tällä hetkellä. Puuteria enemmän ja ehkä erikoisempi rajaus jos lähtee jonnekkin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.10.2006 12:49
Lainaus: SaMArA Alhaalle ulkorajaukset ja ylhäälle sisärajaukset.

ei ylhäälle voi pistää sisärajauksia? taisit nyt sekoittaa, ellen itse ole väärässä... hyäg. :S
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2006 13:10
Lainaus: Iiriva ei ylhäälle voi pistää sisärajauksia? taisit nyt sekoittaa, ellen itse ole väärässä... hyäg. :S

Kyllä mä ainakin voin. Liekkö silmäni sitten jotenkin oudot...
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.10.2006 22:03
En harrasta silmämeikkejä, ongelmana ovat silmälasit. Ja luomari vaan katoaa johonkin parin minuutin sisällä, jopa ns. laadukkaat merkit (Grimas). En jaksa nähdä vaivaa, keskityn huulien maalaamiseen ja kynsien pitkinä pitämiseen :P.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.10.2006 00:38
Meitsin kaapit on ihan pullollaan meikkejä ja kynsilakkoja, vaikka käytän lähes aina vaan niitä yksiä ja samoja värejä! Mistä lie kertynyt
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2006 15:08
Mustat rajaukset luomiväri sen väristä mitä vaatteissa esim. mustaa, turkoosia, pinkkiä, liilaa...
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.11.2006 19:49
Mistä te oikein löydätte punaista luomiväriä?? Ite oon etsinyt melkeenpä joka paikasta, mutta ei millään löydy!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.11.2006 22:27
Grimasilla ainakin on. sitä saa ainakin aprillista, jolla on nettikauppa ja liikkeet ainakin helsingissä ja kait tampereella. nykyään grimas-tuotteita saa myös punanaamiosta

ja ite käytän huultenrajauskynää lumivärinä tuhraan vähän ja levitän sitten sormella. toimii.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.11.2006 12:41
Kiitos Iiriva vinkeistä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!