Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaisia silmämeikkejä teette?

Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:02
Lainaus: SaMArA Lainaus: Iiriva
ei ylhäälle voi pistää sisärajauksia? taisit nyt sekoittaa, ellen itse ole väärässä... hyäg. :S

Kyllä mä ainakin voin. Liekkö silmäni sitten jotenkin oudot...

Joo kyllä se on mahdollista, vaikka ite en tykkää tehdä sitä. Yks kaverini tekee aina sen...
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.11.2006 21:04
Silmän ympärykset mustuu, silloin kun jotain ehostusta tapahtuu.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.11.2006 21:22
Lainaus: blackie Mistä te oikein löydätte punaista luomiväriä??

Blackgroupissa on myös. Hinta taisi kyllä olla jotain yheksän euron paikkeilla. Sitte vielä ne postarit siihe lisäks.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2006 01:31
Tavallisesti kissamaiset silmät, piirretyt kulmat, puuteri, luomiväri.. Sitten juhlavampaan meikkiin "pitkätripset-effekti", iivölimmät kulmat tylsää on joo..
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 25.11.2006 12:45
Mulla vaan sattuu oleen tuolla kaapissa sellanen iso paletti, jossa on tummanpunaistakin luomivärii. Yleensä käytän vaan mustaa, mut jos vaatteissa on jotain erikoista väriä, niin vedän siihen mustan luomivärin yläpuolelle sit sitä samaa väriä sellasen paksun viivan, ja vedän sen myös pitkälle ulkonurkaan kissamaisesti. Sellasta haluisin kysyä, kun käytän aina vaan kolmee eri huulipunaväriä; verenpunaista, viininpunaista tai mustaa, niin mistä sais oikeen sellasta todella tumman liilaa huulipunaa? Oon ite mustan päälle töhertäny sellasta vaaleeta liilaa joskus, mut ei se oikeen näytä miltään ja se lila katoaa sinne mustan sekaan aika nopeesti.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.11.2006 21:52
Lainaus: Ninni mistä sais oikeen sellasta todella tumman liilaa huulipunaa?

Muistaakseni Morticiassa oon nähnyt.
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Zettel
  • Lähetetty: 26.11.2006 12:47
Nohh..
Laitan kaikkialle melkein samalla tavalla. Riippuu vähän millä mielellä menen ja minne Hihhihhii
Eli paljon kajaalia, Mustaa siis. Samoin mustaa ripsiväriä, tummennan kulmia.. Mahdollisimman vaaleaa/valkoista puuteria, mahdollisimman tummaa/tumman punaista huulipunaa. Jtn. Valkoista, Mustaa, Tumman liilaa ym. Luomaria. Pörrötän hiuksia. Bualaa.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2006 18:15
mustaa kajaalia,mustaa ripsiväriä , aika vaaleaa puuteria koska ihoni on vaalea ja jotain huulirasvaa..ja mustaa luomiväriä joskus
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2006 20:38
Lainaus: Ninni mistä sais oikeen sellasta todella tumman liilaa huulipunaa?

En tiedä nyt kuinka tumman tumman tummaa meinaat, mutta yves rocherilta löytyy, tai ainakin vuosi sitten löytyi muutamaakin eri merkkiä. Eikä muistaakseni ollu ihan hirmusen kallistakaan ja ihan ok laatuista.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2006 14:10
Oon alkanu nykyään kokeilemaan monii erilaisii silmämeikkejä... Mulla on melkeen joka kerta ku meikkaan, vähä erilaiset. Käytän nykysin melkeen pelkkää mustaa kajaalia, jolla sitten sotketaan silmät (ja kaikki silmien ympäriltä) ja huulet. Tietenki valkonen puuteri ja meikkivoide ja joskus yhä se tummanvihree luomiväri, johon joskus olin ihan rakastunu.

Sellasta huulienrajauskynää voi muuten myös käyttää silmämeikkeihin. Ja kajaalia voi pistää huuliin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!