Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: Myy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.04.2007 10:44
Mua vaan tuijotellaan kaupungilla, joka johtuu varmaan lähinnä siitä, että näytän huvittavalta maihareissa (luikut jalat ja paksut kengät).
Äiti ei jaksa enään kommentoida mun pukeutumista, mutta isältä saa kuulla usein aika kovaa palautetta.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.04.2007 11:09
Schattenista Hesburgerin kautta kotiin:

"Mikä toi on?"
"Tää on kyllä joku motoristi kun sillon tollaset buutsit!" (Plattarit....)
"Mikset sää koskaan käytä verkkosukkahousuja?" (poika tyttöystävälleen)

Ja Hesburgerissa joku ukko tuli hönkimään niskaan että "nami nami...örh". Jeejee, seuraavaksi se hehkutti, että hänellä on enemmän rahaa kun neiti osaa kuvitellakaan! Yritin sanoa nätisti ja rumasti ja tyyppi lopetti vasta kun keksin tarinan että olen menossa kesällä naimisiin ja jaarin jaarin... Sain salaattini, käännyin ja yllättäen ukko vielä hönki naamaani viinanhuuruisesti "josh nyt kuitenkin mentäisiin meille"...
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 24.05.2007 07:59
Eilen, kun kaverini houkuttelivat minut diskoon, sinne minä olin pistänyt paidan, jossa luki "Pikku piru" ja uudet verkkohansikkaani, niin sain heti kuullaa että: "saatanan pikku piru on niin ruma! Joku rokkari..." Tämän henkilön kaveri pelkäsi minua, koska ei uskaltanut sanoa mitään...
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.05.2007 09:39
ku olin studio jamin tanssiesitystä kattomas viime viikon keskiviikkona,ku miun kaveri esiinty siellä, ni miun vieres istu yks äiti ja sellane ihan pien tyttö, ja se tyttö sano, ku miul oli miun swingit jalassa, et äiti, tol tytöl on siilinpiikkiä kengissä XDDD se oli ihan parasta
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.05.2007 11:21
Mulle huudettiin joskus että Ähläm! Olen/olin kyllä aikas kaukana sellaisesta (se oli sitä aikaa kun käytin hopparin pukimia, nykyisin en laittaisi niitä apinan vaatteita päälleni..)
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2007 12:32
Paras mitä olen tähän mennessä kuullut oli pari vuotta sitten kun junassa yksi pieni lapsi huusi kovaan ääneen osoittaen minua: "Äiti, tolla sedällä on hame!"
Olin vähän aikaa ihan O_____O mutta sitten vaan nauroin itsekseni.

Taas kerran junassa toinen lapsi sanoi kuiturastoistani:"Äiti tolla tytöllä on paha tukka!" ja juoksi pakoon. Hehheh.

Sama tyttö sanoi poikaystävästäni:"Tolla ukilla on parta." Poikaystävä tuolloin 16v

Meistä yhdessä sanottua: "kato äiti miten hienoja rouvia" poikaystävällä silloin päällä hame xD

Tampereella pari vuotta sitten käveltiin kavereiden kanssa(minä, naispuolinen ystäväni ja pitkätukkainen miespuolinen ystäväni) kauppaan ja meitä seurasi joukko kännisiä teekkareita. Ne huutelivat koko matkan:"Hei tytöt, oottexte jotain vikkanoitii?" Miespuolista ystävääni alkoi ketuttaa oikein urakalla ja yleensä muuten rauhallinen poika sitten kääntyikin karjaisemaan teekkareille, että se on kyllä ihan vaan mies. :P

Serveri menisi tukkoon jos laittaisin tänne kaiken mitä mulle ja mun tutuille on huudettu tai sanottu ihmisten ilmoilla.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • • Muokkasi: Jensu
  • Lähetetty: 24.05.2007 13:54
Hitsi sain todistaa taas tossa pienten ihmisten naurettavuutta. Goottihenkisellä ystävälläni on kaksi nuorempaa siskoa. Toinen on ala-asteen viidennellä ja on kuunnellut metallia sun muuta niin kauan kuin vaan sen muistan. Ala- asteella on kuulemma nyt sitten kauhea Ari Koivunen- villitys ja kaikista luokan tytöistä on nyt tullut sitten "hevareita". Pahimmat näistä olivat sitten tulleet kyselemään, että mitenkäs on tämän tytön mielipide Arista ja tyttö oli sanonut, ettei pidä siitä. Muut oli kattonu kieroon ja sanonu, että et sä sit mikään oikee hevari ole! (nauroin katketakseni kun kuulin) Tästä johtuen sille sitten huudeltiin näiden ihmisten taholta jotain saatananpalvojajuttuja. Luokassa alkoi kiertää huhu, että tyttö kuuntelee oikeasti kotonaan salaa vain Shakiraa ja että heidän talonsa kaikki tapetit ovat mustia (hahahah). Voi lapsia, mutta ikävää, ettei tuolla tytöllä sitten varmaan kauheesti kavereita ole.

Sitten se toinen sisko. Goottihenkinen myös. Hän oli ollut haastattelussa jonnekkin lähihoitaja-kouluun. Haastattelija oli sitten kysynyt, että aijotkos tulla sitten töihinkin noilla meikeillä. Hän tiedusteli myös kuuluuko tyttö johonkin jengiin vatteidensa takia. Ilmeisesti sitten samalla reissulla oli kaksi tuntematonta tyttöä pääkallopaidoissaan tullut sanomaan vaan suoraan, että ei noi meikit susta mitään goottii tee. Troo gootit nimittäin shoppaa vaan back streetillä. Muhahahaha
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2007 14:07

Lainaus: Jensu

kauhea Ari Koivunen- villitys ja kaikista luokan tytöistä on nyt tullut sitten "hevareita". Pahimmat näistä olivat sitten tulleet kyselemään, että mitenkäs on tämän tytön mielipide Arista ja tyttö oli sanonut, ettei pidä siitä. Muut oli kattonu kieroon ja sanonu, että et sä sit mikään oikee hevari ole!

Voi hitto.. Muistan kun en itse ala-asteella pitänyt Lordista niin samaa juttua tuli.. Tekee mieli hakea kirves ja mennä vierailulle tohon kouluun :S
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.05.2007 14:58
Tuli mieleen kun tultiin viime lauantaina meille päin dösässä tuon Velvet Greyn ja ukkonsa kanssa ja sattui samaan bussiin joku Velvetin ukon duunikaveri. Siinä sitten juttelivat ja sitten se yhtäkkiä kysäs, että mihinkäs naamiaisiin te ootte menossa Oltiin vaan silleen et tältä me aina näytetään :P Meni se äijä aika hiljaseks ja meitä hymyilytti kovin.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.05.2007 15:24

Lainaus: Vade Horrorcraft

en itse ala-asteella pitänyt Lordista

Hoh, miten minulle tuli yhtäkkiä kamalan vanha olo

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit