Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.05.2007 15:36
Mulle huudellaan aika paljon.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.05.2007 15:57

Lainaus: Aditu

Siinä sitten juttelivat ja sitten se yhtäkkiä kysäs, että mihinkäs naamiaisiin te ootte menossa

Jeps, ja vielä kun kyseessä olivat arkivaatteet, ei mitään kummosia kuteita ollut.
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.05.2007 16:12
Eipä oo kukaan missään kadulla mitään sanonut kattonut ne on kyllä pitkään... Mut sitten on yks 58 vuotias akka (rakas maikkani) joka on haukkunut mut suurinpiirtein kaikille meijän luokan vanhemmille
paitsi tietysti mun omille vanhemmille ... Ja kun oon sit vielä niin pikkuruisen pieni niin toi maikka on sama suurinpiirtein joka tunti...

Että voin sanoa että vihaan sitä akkaa ja meillä ei mun osaltani ole hyvät välit ... Ite se kyllä luulee että en tiedä mitä kaikkee se musta on sanonut ja luulee et tykkään siitä ihan kamalasti
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.05.2007 16:35
on mulle monta kertaa huudeltu ja vitt*iltu,Monesti nuoren ikäni takia.En minä sille mitään mahda jos haluan olla oma itseni.Yleensä känniläiset alkaa kertoa parempia pukeutumis vinkkejä ja pikku lapset kiertää kaukaa.Mutta kyllä siihen ajan mittaa tottuun.En viihdy paljoa omissa oloissa,niin siksi yleensä olen jossain ulkona frendien kanssa.Jotkut katselee,mutta ei se minua haittaa.On mukavaa olla erillainen.Moni tuttu ihmettelee miksi kuuntelen sellaista "roksaa"?? ja tuntemattomat saattavat tulla kysymään "eikö tuo kaulapnata hierrä" tai vastaavaa.Perkeleen gootiksi tai saatanan palvojaks on haukuttu mutta mitä väliä.en kuuntele toisten haukkumisia.yleensä ihmettelen kun monet pojat tutustuttuaan minuun alkavat pitää minusta.En tajua miten jotkut ihmiset voivat ajatella gootteja masentuneiksi.joilla ei suupieliä sa amillään ylöspäin..
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.05.2007 17:00

Lainaus: Doucat

En tajua miten jotkut ihmiset voivat ajatella gootteja masentuneiksi.joilla ei suupieliä sa amillään ylöspäin..

Ihmisten pitäisi katsoa peiliin. Nykyajan kaupungilla ei kehtaa kauaa aikaa yksin liikkua kun alkaa luulla joutuneensa keskelle suuria hautajais messuja tai helvettiä. Juostaan ja ajetaan päältä naamat hevon vitulla...

Nyt ei ole pitkään aikaan kukaan ********** muuta kuin eräs opettajamme valkoisesta meikkivoiteestani...
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.05.2007 01:29
"SEITAAAN IS MAI LOOOORD!!!" On tullu kuultua muutamiin otteisiin. Yläaste-aikoina päivittäin.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2007 02:40
ei kyllä huudeltua mutta pikkulapset ja ihqu pissikset kyllä tuijottaa tyyliin "mikähä saatanan friikki toiki on?"
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.05.2007 18:37
Laivalla:

"Katso, tuo noita on vielä täällä!" "korsetti ja kaikkea..."

Juopunut mies tulee tökkimään: "Mikäs sinä olet?"
minä erittäin ärsyyntyneenä: "Ihminen."
mies: "ootko sä se loordi?" (O.o)
minä niin ystävällisesti kuin tuollaisessa tilanteessa olen aina: "haistapa p*ska" ja lähdin pois.

onhan se hienoa, että näin pientä tyttöä voi lordiksi sanoa.

ja tallinnassa nainen jäi tölläämään vyötäröäni (vyötärökorsetti päällä) ja hetken tuijotettuaan nyrpisti nenäänsä inhoavasti. Ei kyllä mokoma edes kasvoihin katsonut, sen huomasin, mutta itse olin kyllä sitä mieltä että jos on itse kuin suosta noussut hirviö, ei ole varaa arvostella toisten ulkonäköä, perkele.

*angst viil viil*
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 18:41

Lainaus: Iiriva

mies: "ootko sä se loordi?" (O.o)
minä niin ystävällisesti kuin tuollaisessa tilanteessa olen aina: "haistapa p*ska" ja lähdin pois.

Muakin on sanottu Loordiksi monen monta kertaa
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.05.2007 18:53
Olin pyöräilemässä (Siwaa kohti, hakemaan suklaata ) kun vastaan tulee kovisjengi, nokassa tyttö jota seurasi kaksi poikaa. En katsonut että tuijottivatko kauempaakin, mutta viisi metriä ohitustilanteesta niin tyttö vaan rallatteli/lällätteli että: "goottigootti, goottigootti."
Minun piti sitten karjaista että: "Räkänokka.", mutta äkkinäisissä tilanteissa minusta ei lähde ääntä, näytin siis keskisormea, mutta jostain kumman syystä asento keskisormi näyttää minulla tältä: \,,/ Oo'
Onneksi ne eivät huomanneet eroa vaan karjuivat takaa että: "Näytitkö kesoo! Vitun kovis!" ja plaaplaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit