Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.09.2007 18:40
Offtopikkia, mutta Nemesis, oletko samalla nickillä Radosims.comin foorumilla, radolassa? Minä olen siellä Simputus.
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.09.2007 23:15
Olin eilennä tulossa joskus 23.30 kaverilta polkupyörällä kotiin. Yhden talon pihassa oli muutamia tyyppejä, ja juuri kun menin siitä ohi, huomasin kun joku sai turpiinsa siellä (saattoi olla nainenkin, en oo varma. Ei tehnyt mieli jäädä tuijottamaan). Teeskentelin etten huomannu mitään ja jatkoin matkaa. Olin tässä vaiheessa kävelyttämässä pyörää kun olin juuri aikaisemmin yrittänyt soittaa kaverille.
Yksi isokokoinen kaveri sitten lähti juoksemaan perään ja huuteli pysähtymään. Pysähdyin sitten siihen ja se äijä tuli viereen. Ensiks se uhkas sytyttää mun hiukset tuleen ja sillä oli siinä sytkäri jo valmiina hiusten juuressa. Sanoin sille: "Ei viitti ny". Sitten se alko selittää kännisenä kaikkee kuinka mun täytys leikata hiukset pois ja tarjoutu vielä kerran polttamaan ne kerralla. Aloin höpötellä niitä näitä siinä, ja sitten se päätti lähteä menemään.
Ette muuten arvaa oliko jännä tilanne, koko aika mittailin siinä, että miten saisin sen matalaks jos se olisi päättänyt alkaa polttamaan mun hiuksia. (Hiukset palaa aika kivasti, kokeiltu on aikaisemmin)

Kai tää tähän huutelu osioon kuului ?
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.09.2007 00:34
Bussissa istuneen cowboy-nahkatakkimiehen mielestä olimme härskin näköisiä sisareni kanssa. Hän ilmaisi asian melko iloiseen ääneen.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2007 00:56
Ärsyttää hitosti kun joku tulee kysymään "oletteko gootti?". KOulun oppilaat kyselevät aina. Ovatko niin sokeita että eivät pysty itse päättämään vastausta?
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.09.2007 12:00

Lainaus: Lovekiva

Offtopikkia, mutta Nemesis, oletko samalla nickillä Radosims.comin foorumilla, radolassa? Minä olen siellä Simputus

Enpä ole. Varmaan ihan yleinen nick
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.09.2007 13:48
Aika harvoin mulle huudellaan, varmaan vaikuttaa etten ole mikään teinipoika enää , Mutta pitkästä aikaa yhdessä kadunkulmassa joku tuulitakkimummo tuijotti ja kysyi ihmettelevään äänensävyyn:

-Oletkos sinä joku saatananpalvoja?
-No en ole. Oletkos itse?

Mummo puhisi jotain hölmistyneenä:

-Minä... No en varmasti!
-Ai, oisin voinut vaikka luulla. Terve!

Huikkaisin sille iloisesti ja jatkoin matkaani.

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.09.2007 18:35
Ehkä paras ikinä - vaikkei sitä voi sinänsä huuteluksi laskeakaan, oli taannoinen tapaus, jolloin olin menossa kotiin, ja vastaani löntysti tukevammanpuoleinen, turpea tantta. Se näkee minut, ja mutisee järkyttyneen oloisena jotain malliin "Baabelin Portto". Kun sitten käännyn ympäri ihmeissäni, tantta mylvähtää "Mä olen Jeesuksen oma! Sun paha silmäsi ei toimi muhun!"

- Semmostavarttia. Lisää varoja avohoitopotilaiden kuntoutukseen, kiitos.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2007 18:59

Lainaus: Heetteri

"Mä olen Jeesuksen oma! Sun paha silmäsi ei toimi muhun!"

Mä nauroin tolle niin että vatsaan vieläkin koskee.. x)
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.09.2007 19:16

Lainaus: Amelia De Vlarie

Mä nauroin tolle niin että vatsaan vieläkin koskee.. x)

Itsekin tuli naurettua, heti kun selvisin tilanteen hämmentävyydestä. :P
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.09.2007 19:25
On se kumma, kun nuo "Jeesuksen omat" tuppaavat luulemaan ihmeellisiä asioita.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit