Gootti.net

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.09.2007 19:33

Lainaus: lapsi

On se kumma, kun nuo "Jeesuksen omat" tuppaavat luulemaan ihmeellisiä asioita.

Ei sentään yleistetä. Ikävä kyllä pari tuollaista sekopäätä ja uskonnontyrkyttäjää tuppaa pilaamaan niiden ihan normaalien uskovaistenkin maineen, ja näitä jälkimmäisiä sentään on roimasti enemmän...
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.09.2007 11:23

Lainaus: Heetteri

Mä olen Jeesuksen oma! Sun paha silmäsi ei toimi muhun!"

huh siinä saakin sitten miettiä mitä se täti oli nauttinut aamupalaksi
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.09.2007 12:04

Lainaus: Nemesis

huh siinä saakin sitten miettiä mitä se täti oli nauttinut aamupalaksi

Pyhää henkeä, ilmeisesti. "Rukoilulla ei elä, muista syödä!"
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • • Muokkasi: Doucat
  • Lähetetty: 17.09.2007 14:51
Ystäväni koulussa jaksoivat vattuilla..-.- He kysyivät ja motkottivat miksi olen gootti? Miksi en usko Jumalaan? Miksi teen lävistyksiä? miksi minä "viiltelen"?..Ja alkoivat kritisoida kaikkea..harmi kun hyvä ystäväni ei ole täällä Hän lähti viikoksi matkalle ja joudun yksin kestämään niitä perkeleen kanoja!
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 17.09.2007 15:09
Tänään koulussa joku pillifarkkurokkarityttö sai teennäisen nauruyskäkohtauksen ja huusi "voi luoja!" kun minä kävelin käytävällä ohi. Meistä pikkuisista seiskoista ei pidetä, varsinkaan jos sattuu olemaan vähän erilainen
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.09.2007 15:44
Viime aikoina on yleistynyt kännisten 40-50 -vuotiaiden miesten taholta huutelu tyyliin "pretty boy" ja sitä rataa. Taannoin baarissa em. väestöryhmään kuuluva mies istui viereeni ja hetken tuijotettuaan alkoi julistaa, kuinka hän vihaa hinttejä. Ja kaverilta tultiin ratikassa tivaamaan, onko hän kenties homo, koska istui mun vieressä. Ilmeisesti känniset äijät ovat jossain salaisessa kokouksessa päättäneet, että mun näköiset ihmiset on homoja ja se on hyvä syy käydä mölyämään mulle ja mun kavereille. Se on mulle sinänsä herttaisen yhdentekevää, jos joku tuntematon äijä kuvittelee ymmärtävänsä mun seksuaalisuudestani jotain habituksen perusteella, mutta toivoisin kuitenkin hieman parempaa käytöstä ihmisiltä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.09.2007 17:20

Lainaus: Garmyad

Viime aikoina on yleistynyt kännisten 40-50 -vuotiaiden miesten taholta huutelu tyyliin "pretty boy" ja sitä rataa. Taannoin baarissa em. väestöryhmään kuuluva mies istui viereeni ja hetken tuijotettuaan alkoi julistaa, kuinka hän vihaa hinttejä

Noi on todella ikäviä juntteja! Mulla ei kyllä oo tuollaisia kokemuksia, vaikka on välillä klubi-reissuilla meikkiäkin. Johtuukohan se mun parrasta ja viiksistä ?
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.09.2007 17:57
olin tuossa äsken kaupungilla niin kaksi pissistä hihittelivat keskenään kun menivät ohi ja kehtasivat vielä katsoa perään...
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.09.2007 20:01
^mulla ihan sama juttu tänään, paitsi että olivat vaan kaksi yläasteikäistä poikaa.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.09.2007 21:51
Jos joku nyrpeä si.t.r..u.u.n.a.p.i.l.l.u katsoo minua moittivasti, niin käsken sen vaan tunkea m.o.lo.a p.e.r.s.e.e.s.e.e.n.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit