Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.09.2007 21:55

Lainaus: kauhukakara

^mulla ihan sama juttu tänään, paitsi että olivat vaan kaksi yläasteikäistä poikaa.

mä en oo ihan varma oliko noi mun yläasteikäsiä vai just ja just vierlä ala-asteella. ja sitten pari mummoa katseli kuin pahan riivaamaa.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.09.2007 23:05
Tässä pari päivää sitten kun oln menossa ala-asteelle TET-paikkaa hakemaan,yksi poika käveli päin semmosta betonipylvästä kun hämmästy niin kovasti. Ajattelin mennä ja auttaa ylös mutta lähti karkuun konttamaan kun lähdin tulemaan päin. tuleekohan minusta ikinä hyvää opettajaa?
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.09.2007 12:29

Lainaus: SinofSatan

tuleekohan minusta ikinä hyvää opettajaa?

Ainakin sun luokalla pysyisi lapset kurissa!
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.09.2007 12:36

Lainaus: Funereal Soul

Ainakin sun luokalla pysyisi lapset kurissa

Mie tykkäisin olla opettaja jos osaisin oikeasti opettaa jotain ja saisin itseni sellaiseksi luettua. Joku kouluavustaja ois varmaan kans kiva olla. Joo mulla on tylsää, vedän offiksi.. Mut tuli vain tuosta mieleen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.09.2007 13:18

Lainaus: AuroraBorealis

Mie tykkäisin olla opettaja jos osaisin oikeasti opettaa jotain ja saisin itseni sellaiseksi luettua. Joku kouluavustaja ois varmaan kans kiva olla. Joo mulla on tylsää, vedän offiksi.. Mut tuli vain tuosta mieleen.

Minä taas en haluaisi olla opettaja, koska äitini on erityisopettaja, isäni ala-asteen rehtori, äitini sisko on luokanopettaja, äidin siskon mies on luokanopettaja/rehtori, mummini ja vaarini olivat kansakoulunopettajia... x) Vaikka olinkin kouluavustajana viikon isäni koulussa, ja se oli kivaa, en silti. :P

Sry off.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.09.2007 21:56

Lainaus: Funereal Soul

Ainakin sun luokalla pysyisi lapset kurissa!

Niimpä !
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.09.2007 14:48
Tänään olin lähdössä koulusta kotiin kun huikkasi joku ekaluokkalainen moi.. No mie huikkaan takasin! ja muutenkin tuntuu että kaikki ekaluokkalaiset tuntee miut..käytävällä saa olla koko ajan sanomassa moi tuntemattomillekkin
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.09.2007 12:05

Lainaus: Iiriva

Näinpäs siut, näitkö miuta? :P

Nyt pääsit kyllä hukkaantumaan näköpiiristä : D Tosin voi olla mun puhallutuskunnon ansiotakin.
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2007 19:37
Tuli tänään kenkälöydöilläni kuljettua ja katseita kyllä keräsin.
Joku pikkulapsi sanoi, että tolla on hassut kengät.

Muutenkin jotkut tuli kysymään, että eikös noilla ole vaikeaa kävellä. Vanhat ystävälliset torikauppiassedät kyselivät paljonkin ja eräs niistä sanoi minua oikein söpöksi (olin goottiloleissa) ja sanoi jotain, että kyllä kelpaisin hälle jos hänkin ois 15 vuotias. Minä 15 vuotias? Olen pian 19 O_o
Tuli revettyä tuolle jälkikäteen.

Humalaisten miesten ohikuljettua nämä sitten tokaisivat: "wow, mitäs tämä on? Uuuh.." pervosti -_-''
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.09.2007 21:55
Sait sentään ihan semikivaa palautetta. Mua jututti tänään poliisisetä, kun näytin joltain dudelta, joka oli yrittäny Nastolan pankkia ryöstää

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit