Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuopion Miitti (taas)

Kirjoittanut: Kirottu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.06.2008 19:22
Itse en ole juhannuksena täällä Kuopiossa
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.06.2008 19:24

Lainaus: Kirottu

Itse en ole juhannuksena täällä Kuopiossa

Onko juhannus 21. päivä? o_O
  • Lähetetty: 03.06.2008 19:44
On se juhannus 21.6 tänä vuonna.
  • Lähetetty: 05.06.2008 10:09

Lainaus: Kirottu

On se juhannus 21.6 tänä vuonna.

Ok, ei siis miittiä silloin. (En pääsisi kuitenkaan.) Miten olisi sitten 28. päivä?
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.06.2008 13:22

Lainaus: Irodorareta

Miten olisi sitten 28. päivä?

Juu sillon kävisi minullekin todennäköisesti
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.06.2008 15:08
en ole varma, käykö noista päivä määristä mikään.
mutta tämä 28 päivä ehkä voisi jopa käydä.. onko päivän pakko oltava lauantai? minulle kävisi ehkä viikolla paremmin kun ei ole varmaa mille päivälle se tampereen reissu tumppautuu.

ja ennen juhannustahan se parempi minulle olisi. mutta nah, päättäkää te, ei minun välttämättä mukaan tarvitse tullakkaan :3
  • Lähetetty: 06.06.2008 11:08
Olen tänä viikonloppuna Kuopiossa erittäin varmasti, mutta sitten seuraavan viikon viikonlopusta en tiedä oikein mitään. Kertokaa nyt, koska pidetään miittiä!
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2008 19:15
Minusta olisi paras ehkä tuo 28. päivä. Että sovitaan nyt että silloin olisi tämä miitti??

Alkamis aika voisi olla se vanha tuttu 14.00.
  • Lähetetty: 10.06.2008 20:55
Ok, eli siis 28. päivä klo 14.00?
Ja tapaamispaikkanahan voisi toimia vaikka sama vanha tuttu Coffe House? Tai sitten ensimmäisestä miitistä tuttu lava? Kumpi on parempi?
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2008 21:57
jos miitti on 28 päivä en toden näköisesti pääse.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit