Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuopion Miitti (taas)

Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Crow
  • Lähetetty: 20.07.2008 17:51
niinpäniin esiintyjät lopettavat vasta yhdeltä yöllä.

ainiin onseperkele kun itekkin juuri valvon sinne pitkin yötä ja seuraavana päivänä olen ihan rättinä joten minulle ei varmaan se sunnuntaikaan kävisi :p on julmaa.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.07.2008 08:44
Noni, milloinkas tätä miittiä ollaan järjestämässä? Jos vaikka minäkin tulisin tällä kertaa pyörähtämään siellä. (Enkä valittaisi kotona tylsyyttä.) Valaiskaapa tyhmää.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.07.2008 07:04
Ei tässä olla päästy sopuun päivästä, mutta minulle sopii periaatteessa mikä aika vaan. Heitelkää jotain ilmoille
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.07.2008 12:06

Lainaus: emanon

Ei tässä olla päästy sopuun päivästä

Ok, hyvä.
Mulle käy mikä vaan paitsi ensi perjantai.
  • Lähetetty: 25.07.2008 22:23
Minä ehdottaisin, että tavattaisiin huomenna lauantaina (26.7.) kello 15.00 siinä sankarihautuusmaalla Ihan vaan, kun mulla ei ole mitään hajua miltä porukka näyttää, niin en vittiisi missään Sokkarin kongissa tavata ja nykiä jokaista random-festarikävijää hihasta
Minä otan noi mun uudet flowerstickit mukaan ja jonglööraan niillä, joten mut pitäisi olla helppo tunnistaa.

Niin joo, ja noi festarithan tosiaan alkaa vasta neljältä...
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2008 19:40
Hei pidettiinkö tämä miitti vai ei?
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.07.2008 22:33
no kuule ei tainnut olla, ellen ole väärässä? minä ainakin olin festareilla kaiket päivät joten..

pidetäänkö kesän loppujaisiksi vaikka miittinkiä? sellaista jonne tulisi mukavasti porukkaa. : )
Kirjoittanut: SiriusBlack (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2008 22:43
olisin itsekin valmis tulemaan sinne
  • Lähetetty: 04.08.2008 08:55

Lainaus: Banshee

Hei pidettiinkö tämä miitti vai ei?

Eipä tuonne ketään tullut, kuten vähän arvelinkin vähäisen vastailun perusteella. Kattellaan jos saatte joskus joulun seutuun miittiä, niin voisin kenties kokeilla päästä.
Kirjoittanut: SiriusBlack (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2008 13:28
Halloween-miitti?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit