Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuopion Miitti (taas)

Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.07.2008 16:36
Ensimmäinen miitti oli jo 19.1
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.07.2008 18:44
Voisin tupsahtaa Kuopioon jossain vaiheessa, hengaan yleensä Iisalmessa viikonloppuisin ja tästä turauttaa sinne junalla ihan hetkessä... eritoten jos olisi Kuopion kirppareista tietävä seuraksi, niin samalla mieluusti kävisin kierroksella!

(Ja jos joku majoittaa, niin voisin lähtee vaikka kaljallekkii )

Mulla on täällä Pohjois-Savossa vaan niin turkasen vähän noita kavereita...
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.07.2008 11:12
Olisiko Kuopiorockin aikaan miittiä? Ajattelin tulla silloin pistäytymään kaupungissa, mutta festarilippua tuskin ostan - sen verran ********* siellä on ollut meininki männä vuosina.
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.07.2008 14:20

Lainaus: emanon

Olisiko Kuopiorockin aikaan miittiä? Ajattelin tulla silloin pistäytymään kaupungissa, mutta festarilippua tuskin ostan - sen verran ********* siellä on ollut meininki männä vuosina.

juu, minäpä tästä yritin aluin alkaen ehdotella, mutta ihmiset jättivät huomaamatta... mutta asiaan, tuo on hyvä idea ja itse olen kuopio rockkiin menossa ja ennen festareita voisi pitää miitinkiä jos herras väelle tällä kertaa se kävisikin.

ja sen sitten pitäisi olla nimen omaan ennen festaria kun olen sinne menossa
  • Lähetetty: 14.07.2008 15:20

Lainaus: Crow

juu, minäpä tästä yritin aluin alkaen ehdotella, mutta ihmiset jättivät huomaamatta... mutta asiaan, tuo on hyvä idea ja itse olen kuopio rockkiin menossa ja ennen festareita voisi pitää miitinkiä jos herras väelle tällä kertaa se kävisikin.

ja sen sitten pitäisi olla nimen omaan ennen festaria kun olen sinne menossa

Tuossa on vaan se ongelma, että tulen perjantaina Kuopioon luultavasti vasta joskus myöhään illalla. Sitä kun pitäisi esittää tekevänsä töitä täällä pääkaupunkiseudulla vielä perjantainakin. Olisiko Lauantai mitään?
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.07.2008 15:34

Lainaus: emanon

Tuossa on vaan se ongelma, että tulen perjantaina Kuopioon luultavasti vasta joskus myöhään illalla. Sitä kun pitäisi esittää tekevänsä töitä täällä pääkaupunkiseudulla vielä perjantainakin. Olisiko Lauantai mitään?

öööms, sehän alkaa perjantaina tämä kuopio rockki ja loppuu lauantaille. joten sunnuntai käy tai aijemmin. muuten minä en pääse kun olen ne liput jo ostanut cokkiin ja silleensä..
  • Lähetetty: 19.07.2008 20:11
Aa... se menee niin. Noh, voisi melkein sitten joko sunnuntaille sopia tapaamisen tahi sitten nähdä jossain lauantaina/perjantaina festareiden jälkeen. Olisiko tälle kannatusta?
(niin minä oon sitten ihan vitun pelottava ja epämääräinen tyyppi. Just semmonen josta vanhemmat varotti ja naapurit puukotti)
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 21:26
Sunnuntaissa on miulle semmoinen pikku ongelma, että bussilippu keskustaan maksaa yli 5e O.o Ja eikös bändit soita jotain puoleenyöhön vähintään...
  • Lähetetty: 19.07.2008 22:24

Lainaus: Arawyn

Sunnuntaissa on miulle semmoinen pikku ongelma, että bussilippu keskustaan maksaa yli 5e O.o Ja eikös bändit soita jotain puoleenyöhön vähintään...

Rokkihöpöhöpön kotisivut sanoo että soitanta loppuu yhdeltä joka ilta. Jokatapauksessa sunnuntaina ei ole mittään... missään...

Ylläpito muokkasi: Tsot, tsot. Tühmeliini.
  • Lähetetty: 19.07.2008 22:25
HAH! wordfilter = FAIL!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!