Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuopion Miitti (taas)

Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.08.2008 11:48

Lainaus: SiriusBlack

Halloween-miitti?

Loistoidea!
Mutta voisihan sitä nytkin pistää jonkun miitin pystyyn vaikka 9. päivä?
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.08.2008 16:35
9. päivä käy minulle. Ja tietysti Halloween-miitti järjestetään!
Kirjoittanut: SiriusBlack (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2008 18:50
harmi,9.päivä en ole maisemissa :/ mutta olisi todella kiva se halloween-miitti tutustuisin myös uusiin ihmisiin kun vasta tänne kuopioon muutin.
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.08.2008 19:22
en ole yhtään varma että 9 päivä kävisi, mutta katellaan. voin jopa siellä piipahtaakkin jos nyt ei ole muuta..

joo, tämä halloween miitti, juuri tässä juteltiinkin että se olisi hyvä miitti päivä.
  • Lähetetty: 07.08.2008 11:27
juuri sopivasti halloween on perjantai.
Kirjoittanut: Vennu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2008 16:58
Joo, halloweenina!
Mut jos nyt 9 päivä pidetään, niin sitten en kyllä valitettavasti pääse kun on töitä
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.08.2008 17:39
No antaa sen yhdeksännen päivän olla, muita ehdotuksia?
  • Lähetetty: 07.08.2008 17:57
23.päivä?
Kirjoittanut: Vennu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Vennu
  • Lähetetty: 07.08.2008 17:57
Banshee aivan hulluna odottaa miittiä

Joku perjantai käviskö? Ens viikolla? Tai 22 päivä, lauantait ei käy mulle, nyyh. Jos en pääse ni miittailkaa sit ilman mua.
  • Lähetetty: 07.08.2008 23:56
Niin no kyllä mulle ainakin tuo 22.päiväkin käy.Ensi viikolla menen Helsinkiin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit