Gootti.net

Kaamosmasennus!?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.10.2006 21:06
Tunteeko kukaan voimattomuutta ja alakuloa, kun päivät tulee niin harmaiksi. Musta pimeät yöt on tosi hienoja, mutta ei tahdo millään riittää energiaa päivän läpikahlaamiseen. Mulla on sellanen halogeenispotti seinällä, se auttaa vähän.
Kirjoittanut: Blancke666 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.10.2006 20:49
Olen yhtä väsynyt, oli sitten keski kesä tai pimeä syksy :/
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.10.2006 11:06
en varsinaisesti, aamulla huomaa että on vaikeampi herätä, tekee mieli jäädä nukkumaan kun kello soi. Pimeät illat on vaan kivoja ja on mukava kävellä ulkona.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.10.2006 14:12
Kaamosmasentaa kieltämättä Kauhea vuodenaika niin syksy kuin talvikin, etenkin yksin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.10.2006 16:23
Aamulla juuri tekisi mieli nukkua pidempään kuin puoli seitsemään, ei muuten... Kun herätessä on pimeää vielä, tai vähintäänkin hämärää.
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.10.2006 17:25
Mulla se ilmenee nukahtamisvaikeuksina... eipä oikein muuta......kai. Paitsi et kaikkialla pitäis olla yhtaikaa...
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.10.2006 10:01
Minun on vaikeaa nousta ylös sängystä aamuisin eikä muutenkaan innostaisi tehdä muuta, kuin vaan maata päivät pitkät lämpimässä sängyssä peittojen alla. Ei huvittaisi lähteä minnekään.
Tykkään syksystä, se on kaunista aikaa, mutta päivät pistävät masentamaan joskus aika voimakkaastikin ja välillä opinnoistakaan ei meinaa tulla yhtään mitään tämän takia.

Itse piristyn aina päivää myöten ja iltaa kohden olen paljon pirteämpi kuin mitä olen aamupäivisin.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.10.2006 11:37
Miul on kevätmasennus, joka jatkuu vuodenajasta riippumatta.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.10.2006 23:42
Yhtä ilkeä se todellisuus on säätilasta riippumatta. Mutta mieluummin harmaa rauhallinen taivas kun se polttava valoilmiö jonka tekopyhä kärvennys vaan oksettaa.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.10.2006 18:06
Herään yleensä aamulla paremmin jos on hämärää, syytä en osaa määritttää.
Vaikka päivät kylmenevät, pimenevät ja lyhenevät se ei varsinaisesti muuta mielialaani, enimmäkseen muut asiat.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit