Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kaamosmasennus!?

Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.10.2007 12:53
Huhhuh... Talvihan se on melko kohta taas tulossa. Kesä sais olla kyl paljon pidempi. Jätän teidät kaikki kyl tänään tänne Suomeen palelemaan, kun menen tonne jonnekki etelämpään viikoksi. 8> Helsingissä ja muuten etelä-Suomessahan on vissiin vielä ihan hyvät ilmat? Täällä Oulussa on taivas harmaana ja välillä satelee vettä.
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.10.2007 14:48
Mulla ei tule ikinä syksyisin kaamosmasennusta. Mulla aina talvella ja lopputalvesta masentaa erityisen paljon, en tiedä miksi. Johtuisiko siitä, että kevät on tulossa? Mä olen vain onnellisin syksyllä, koska se on niin ihana vuodenaika. En tiedä miksi, raakastan vain syksyä vaikka sataisi kuinka paljon.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.10.2007 15:01
Ei oo masennusta, mut on vaikeempi herätä näin pimeeseen vuodenaikaan.

Lainaus: poison

Onhan tässä pimeydessä se hyvä puoli, että kynttilöitä voi polttaa, ja ne näyttääkin joltain.

Sama täällä. Rakastan kynttilöitä
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.10.2007 15:57
Tykään talvesta niin paljon, ettei se aiheuta minkäänmoista masennusta. Silloin vain aamulla on kauheaa herätä, kun ulkona on vielä ihan pilkkopimeää. Alkukevät on minulle sitä vastenmielisintä aikaa, lumi sulaa ja aurinko alkaa paistaa, muttei vielä ole lämmintäkään.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.10.2007 16:08
Ei tuo vielä oikein ole kunnolla ilmestynyt, kun aurinko piristä kovin. Lisäksi nyt jaksan jotenkin kumman hyvin nousta, kun kouluaamuina se ois miltei mahotonta. Johtunee siitä,että on loma.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.10.2007 16:09
Oonko minä jotenkin outo, kun (vielä) ei ole ollut vaikeuksia nousta aamulla sängystä kuin yhden kerran? Muutenkaan pimeys ei tunnu muulta kuin mahtavalta, illalla on kiva pyöräillä kotiin ja lenkkeillä tähtien loistaessa. Minnuu masentaa vain lumettomuus, tai se, että puissa ei ole enää lehtiä. Nyt niitä saa ihailla maassa. Asiaan voi vaikuttaa se, että oon myöhäissyksyn lapsi niin sanotussa kuolemankuussa syntynyt olento.

Kynttilät on kivoja
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.10.2007 16:10
kaamos ei miulle aiheuta masennusta. (joskus tuntuu että oon allerginen auringonvalolle. kauhee päänsärky tulee aina kun vähänkin on auringossa) joten kaamos on parempi. ja oon muutenkin yöihminen niin nyt sitä pimeää aikaa on pidempään.
  • Lähetetty: 24.10.2007 16:12

Lainaus: Riddler

Kynttilät on kivoja

on.. miä tykkään kans poltella kynttilöitä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 24.10.2007 16:18

Lainaus: darkAngel

(joskus tuntuu että oon allerginen auringonvalolle. kauhee päänsärky tulee aina kun vähänkin on auringossa) j

Sä oot vampyyri
  • Lähetetty: 24.10.2007 16:40

Lainaus: poison

Sä oot vampyyri

no ehkä en välttämättä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit