Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kaamosmasennus!?

Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.10.2007 18:25
Yleisesti ottaen syksyllä ja talvella on vaikea herätä aamuisin kun on niin pimeää ja peiton alla ihanan lämmintä toisaalta kesällä menee aina hermot kun aurinko pilaa unet ja peiton alla on kuuma
Ja no syksyllä tuntuu kyllä että ei oikein jaksa tehä mitään mutta silti se on paras vuodenaika kun on just ulkona niin hämärää ja kaunista että ota tästäkin nyt sitten selvää
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.10.2007 18:44
Nyt väsyttää niin paljon, että olisin mieluummin haudassa kuin elossa. Ei oikein jaksa käsitellä asioita, jotka on pikkukakkosta vaativampia 8)
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2007 22:30
Aamulla on aina vaikeaa. Ei mua kaamos sinänsä masenna. Ennen oli pinna enemmän kireellä, nykyään se on ihan muista syistä. Kynttilöitä polttelisin, mutta eipä se täällä porukoilla oikein onnaa.
Kirjoittanut: Matteus (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.10.2007 21:56
Mulla meni paras ruskan aika ohi kotona, jouduin rivieralle ensin harratusten puolesta pariksi viikoksi, sitten jouduin nöyrtymään vielä viikon työreissulle PARIISIIN... Oli se sitten ikävää viettää aikaa Syksyn runtelemassa Pariisin kaupungissa... Rakastuin muuten siihen ensisilmäyksellä...
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.10.2007 22:19

Lainaus: Matteus

Mulla meni paras ruskan aika ohi kotona, jouduin rivieralle ensin harratusten puolesta pariksi viikoksi, sitten jouduin nöyrtymään vielä viikon työreissulle PARIISIIN... Oli se sitten ikävää viettää aikaa Syksyn runtelemassa Pariisin kaupungissa... Rakastuin muuten siihen ensisilmäyksellä...

Kylläpä pas-kasti menee! Otan osaa.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.10.2007 18:43
Talvessa ainoa ikävä asia on ainainen kylmyys. Pimeys on kivaa, mutta lämpötila sais pysyä syksyisissä lukemissa.
Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.10.2007 22:38
Henkilökohtaisesti en suosi kausimasennuksia, vaan panostan ympärivuotiseen masennukseen.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.10.2007 00:47

Lainaus: Azrael

Minun on vaikeaa nousta ylös sängystä aamuisin eikä muutenkaan innostaisi tehdä muuta, kuin vaan maata päivät pitkät lämpimässä sängyssä peittojen alla. Ei huvittaisi lähteä minnekään.

Kuulostaa todella tutulta.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.10.2007 09:36

Lainaus: Nightmare

Lainaus: Azrael

Minun on vaikeaa nousta ylös sängystä aamuisin eikä muutenkaan innostaisi tehdä muuta, kuin vaan maata päivät pitkät lämpimässä sängyssä peittojen alla. Ei huvittaisi lähteä minnekään.

Kuulostaa todella tutulta.

Sama juttu. Minulla on ainakin vain kaamosväsymys, masennuksesta ei voi puhua, kun olen näin höppänä.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.10.2007 21:41
Viimeisen viikon ajan on aamulla tarvinnut tupla-annoksen kahvia että on saanut itsensä hereille.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit