Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lahden miitit!

Kirjoittanut: Dragon9 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.09.2008 21:03
Tervehdys Yön Kansa!
Löytyykö Kaltaisiamme Lahdesta?
Muita kuin minä.
Olisi kiva nähdä ja tavata muita gootteja ja / tai vampyyri faneja jotka asuvat Lahdessa ja lähiympäristössä.
Kaikki lahtelaiset gootit ja vampyyrit ottakaa minuun yhteyttä, jos jo on miittejä Lahdessa tai haluatte että sellainen järjestetään Lahdessa.

Kirjoitelkaa: wisedragon999@hotmail.com
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.09.2008 21:17
Mitens jos sopisitte miitistä tässä keskustelussa niin kaikki voisivat osallistua ja olisi helpompi päättää milloin ja missä pidetään ?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.09.2008 21:38

Lainaus: Mortale

Mitens jos sopisitte miitistä tässä keskustelussa

Aivan, näistä miiteistä on hyvä yleensä sopia foorumilla julkisesti !
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.09.2008 15:09
Joo, se et keskustelu ois täällä foorumilla, ni olis kyllä helpompi...

Itse asun kyllä lahdessa, mutta luulenpa että ikäni tähden en mukaan kuitenkaan tule...
  • Lähetetty: 09.09.2008 16:46
Mikäs siinä iässä on vikana ?
  • Lähetetty: 09.09.2008 20:58
Nuori olen... ja se veeituttaa...
  • Lähetetty: 09.09.2008 21:02
Kyllä täällä on paljon muitakin nuoria ? En minäkään nyt vanhin ole, ikää tuli just 17.. Ja paljon olen nuorempiakin nähnyt Että mukaan vaan, kukaan ei syö tai ainakaan purematta niele
  • Lähetetty: 09.09.2008 21:18
No jaa... Kun ei tuo 13 nyt ole kovin paljoo... Mutta kai sitä voi kattoo jos saadaan miitti aikaiseksi ni jos vaikka ilmaantusi paikalle
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.09.2008 08:51
Lahden synkiöitä minäkin edustan. Tuolla oli joskus loppukeväästä/alkukesästä toinenkin keskustelu Lahden miitistä, mutta se jäi sitten pitämättä, kun aikataulut eivät osuneet yksiin.

Mutta nyt, ennenkuin lunta tulee ja maa jäätyy, niin ettei voi enää plattareilla kävellä, saisimmeko aikaan vaikkapa jo tässä kuussa miitinpoikasta?
Periaatteessa kaikki viikonloput käyvät ainakin minulle (ja minusta viikonloput ovat parasta aikaa miittauksille, kun ihmiset eivät ole töissä/koulussa). Mites muiden lahtelaisten laita on?
  • Lähetetty: 10.09.2008 12:35

Lainaus: Faith Black

Mutta nyt, ennenkuin lunta tulee ja maa jäätyy, niin ettei voi enää plattareilla kävellä, saisimmeko aikaan vaikkapa jo tässä kuussa miitinpoikasta?

Ai mä kävelen melkeenpä vaan talvisin niil

Mut nii en oo lahtelainen mutta voin silti eksyä paikalle, oon melkeen joka lauantai kyllä töissä yleensä kuuteen asti, tosin kai ensi viikon la pääsen puol kolme

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit