Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lahden miitit!

Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2008 20:42
Siis torin lähellä no kyllä minä nyt sitten sinne osaan tulla. Toivottavasti
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.09.2008 21:05

Lainaus: Tyhjäpää

Rautatieasema... Mähän kävelen sen ohi mennessäni. Jos haluat niin voidaan varmaan nähdä jossain siinä asemalla ja mennä samaa matkaa...?

Juu käy mulle oikein hyvin Tuun avecin kanssa.. En vielä tiedä millä junalla Mut jos vaihtais puhelinnumerot tms yksärillä ?

Muoks. Just kattelin että saavutaa varmaa sellasella junalla, joka on Lahdessa 15.41.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 28.09.2008 23:09

Lainaus: Tyhjäpää

Asun Kankolankadun kerrostaloissa, missäs sinä asustelet?

Ihan lähellä Siwaa, Sarvikadulla (ne kerrostalot, missä on typerät valkoiset viirit katolla ).

(Offausrikollinen)
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2008 13:31

Lainaus: Faith Black

Ihan lähellä Siwaa, Sarvikadulla (ne kerrostalot, missä on typerät valkoiset viirit katolla

Ai joo sielä! Saattaa olla pientä hajua minkä näköinen tyyppi olet
  • Lähetetty: 29.09.2008 16:49
Ottaakos joku muuten kameraa ? (:
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2008 16:55

Lainaus: Mortale

Ottaakos joku muuten kameraa ? (:

Minulla on suunnitelmissa kameran mukaan raahaaminen. Mutta jos joku muukin jaksaa sen ottaa niin kannattaa, koska kamerani ei ole mitään parasta laatua... -.-
  • Lähetetty: 29.09.2008 22:35

Lainaus: Mortale

Ottaakos joku muuten kameraa ?

Taidanpa ottaa. 7,1 megapixeliä ja 18x optinen zoom riittänee . Eiköhän jonkinmoista kuvallista muistoa saada räpsittyä.
  • Lähetetty: 30.09.2008 07:30
Hmh mun mukana saattaa tulla vielä toinen henkilö.. Siis avecin lisäks toinen Taiwanilainen vaihto-oppilaspoika. Puhuu englantia ja on mun ikänen eli -91. Ihan varma en vielä oo.
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2008 20:27
Hienoa toi kamera juttu. Voisko joku laittaa tänne sit kuvia ni tiedän ketä etin ku tuun seuraavan kerran lahteen?
  • Lähetetty: 01.10.2008 11:01

Lainaus: Endelin

Voisko joku laittaa tänne sit kuvia ni tiedän ketä etin ku tuun seuraavan kerran lahteen?

Juu, voin laittaa kuvat vaikkapa photobucketiin ja sieltä sitten linkittää tänne.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit