Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lahden miitit!

Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.09.2008 12:34
Ainiin saatan ehkä mahdollisesti tuoda avecin mukana jos hän uskaltaa tulla
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.09.2008 14:52

Lainaus: Mortale

Ainiin saatan ehkä mahdollisesti tuoda avecin mukana

Mitä enemmän porukkaa, sen parempi . Missä päin Suomenmaata muuten asut?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.09.2008 15:00
Hmm, minäkin saattaisin *ehkä* liittyä seuraan, jos tuo miitti on 3. tai 4. pvä! Menen nimittäin tuolloin kylään vanhempieni luo, Nastolaan.
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2008 18:44
mulle ei käy viikolla ja mietin vielä lauantaita sillä minulla on kaksi latina tenttiä seuraavalla viikolla. Jooh tuota noin se aleksanterinkatu kerran viime vuonna kävin iskän kaa siellä ja kävelin siit ohi kuukaus sitte, mut en todellakaan ole mikään suunnistaja joten mulla voi olla viukka vaikeeta opastaa..
sitä paitti jos äiti menee torstaina eli 3. päivä leikkakseen kätesä takia miä en pääse minnekkään vaan passaan sitä kotona reilun kuukauden tai jopa kaks.
  • Lähetetty: 24.09.2008 19:02

Lainaus: Faith Black

Missä päin Suomenmaata muuten asut?

Täällä Mäntsälässähän minä eli melko lähellä

Lainaus: Endelin

torstaina eli 3. päivä

Ehkä kirjoitusvirhe mutta 3pvä on perjantai Mut ta kuitenkin ei taida vaikuttaa.
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 24.09.2008 20:26
Hienoa, jos sinäkin Iiriva pääset joukkoon mukaan!

No pidetäänkös miitti sitten perjantaina 3.10 alkaen kello 16:00 ja tapaamispaikka Amarillon kulmalla (mikä Oululaisten kulma onkaan virallisesti), eli siis siinä missä on myös Santa Fé?
  • Lähetetty: 24.09.2008 20:59

Lainaus: Faith Black

lauantaina 5.10

Lauantai on 4pvä. Ja mä pääsen vasta puoli viisi töistä etten taida sittenkään saapua paikalle kerran se lauantaina on..
  • Lähetetty: 24.09.2008 21:18
Sekoilen. Tarkoitin siis todellakin 4.pvä .

Lainaus: Mortale

Ja mä pääsen vasta puoli viisi töistä etten taida sittenkään saapua paikalle kerran se lauantaina on..

Lauantai oli vain ehdotus, kun kaikki ovat nyt kadonneet jonnekin, eivätkä saa sanaa suustaan, onko pe vai la hyvä päivä.

No käykö sitten kaikille perjantai sama kellonaika ja paikka?
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2008 21:28
Perjantai kyllä käy... En vaan pysty olemaan järisyttävän pitkään, ehkä n.pari kolme tuntia. Kun olen nyt päättänyt että uskaltaudun mukaan, jos vain mahdollista...
  • Lähetetty: 24.09.2008 21:53
Mullekin käy perjantai Mitens muut tyypit ?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit