Gootti.net

Lahden miitit!

Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2008 20:31
Jaa... Mä olen joka toisen viikonlopun isälläni, ja se ei mua mihinkään päästä... Mutta jos saatte jonkun päivän sovittua, ni voin kyllä yrittää ilmaantua paikalle. Vaikka ajatus toisaalta vähän pelottaakin... (joo tiedän olen outu ja arka... -.-)
Kirjoittanut: Ardath (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.09.2008 23:32
Torveen vaan kuhan tulee hyvä bändi soittaan
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.09.2008 21:27

Lainaus: Ardath

Torveen vaan kuhan tulee hyvä bändi soittaan

Äh, eikös Torveen ole melko kallis narikkamaksu? Ja Torvessa nyt on todella harvoin hyviä bändejä, lähinnä vaan metalliakteja.

Mites nyt on, onko mitään miittiä nyt syksylläkään? Kaikki Lahtelaiset ja lähikuntalaiset ilmiantamaan itsenne tänne!
Kirjoittanut: Kaihola (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2008 21:36
joo tää kyllä muakin kiinnostaisi. oon hollolasta iha täst lahen lähelt. mut millo ja missä?
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 21.09.2008 13:18

Lainaus: Kaihola

mut millo ja missä?

Luulisinpa että viikonloput ovat parasta miittailuaikaa.
Olisiko lokakuun ensimmäinen viikonloppu mitään?

Nyt muutkin tänne ehdottelemaan aikoja!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2008 20:56

Lainaus: Faith Black

Olisiko lokakuun ensimmäinen viikonloppu mitään?

Jos tuolloin on, ni en kyllä varmaan pääse... Mutta sinänsä se on ihan sama, koska en voi kuitenkaan olla varma että uskaltaudunko mukaan lähtemään...
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2008 11:35
Oon tulossa lokakuun toiseksi viimeinen viikonloppu lahteen tai hollolaan kuka sukulaisista sitte huolii mut ni en viittis kahtena viikonloppuna samassa kuussa tulla lahteen.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.09.2008 19:31
Olen messissä, siis mikäli tällä kertaa jopa aikataulut osuisivat yksiin.

Lainaus: Ardath

Torveen vaan

Ja miitistä tulisi mitä?

Tällä hetkellä mukaanlähtijät - osinko vaikuttaa melko pienoiselta, itse ei ainakaan huvittaisin mennä almosti pakkaseen värjöttämään ja etsimään paikkaa jossa yleinen hengailu käy ja on mahdollista jokaiselle.
  • Lähetetty: 22.09.2008 21:31

Lainaus: Mystification

Tällä hetkellä mukaanlähtijät - osinko vaikuttaa melko pienoiselta, itse ei ainakaan huvittaisin mennä almosti pakkaseen värjöttämään ja etsimään paikkaa jossa yleinen hengailu käy ja on mahdollista jokaiselle.

Näinpä. Sen takia ehdotinkin tuota lokakuun ensimmäistä viikonloppua, koska silloin ei toivonmukaan ole vielä jäätävän kylmä eikä lunta vihmo ja näinollen sotke pakkeleita, kun taas lokakuun viimeinen viikonloppu menisi jo sinne pakkasen puolelle. Jos kaikki halukkaat ilmoittavat päivämäärät (viikonloput) mitkä käyvät ja myös pääsisivätkö johonkin K-18 paikkaan, niin saisimme hieman kartoitettua miittailijoita. Koska jos halukkaita on tyyliin neljä-viisi, en usko, että miitissä olisi mitään järkeä? But this is just my opinion...

Ovatko sunnuntaisin muuten kaupat kuinka pitkään auki? Meinaan vain, että kahviloissa ja kauppakeskuksissa (ah-niin-teiniä) voi olla mikäli kovin vilpoinen keli sattuu miittinkipäivälle, mutta kaupat menevät kiinni lauantaisin jo kello 18.00, jolloin kaikki potentiaaliset lämpimät paikat ovat poissuljettuja alaikäisiltä.
Kirjoittanut: Kaihola (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2008 21:55
lokakuun ensimmäinen viikonloppu kävisi mulle mutta mutta alaikäinen olen sen verran että noihin k-18 paikkoihin ei ole mulla asiaa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit