Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi katsomasi elokuva 3 !

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.03.2010 13:07

Lainaus: Sarutor

Lainaus: Gothica

Ottolapsi

Toi oli loistava. Pari hyvää leffaa nähnytkin missä lapset kyseessä ja tuossa oli tosiaan hyvä ylläri

Joo, siinä on kyllä Ihan hyvä elokuva, vaikka eteneekin aika laiskasti alussa eteenpäin. Mutta tosiaan se loppu oli siinä niin yllättävä ja jotain uutta. Että iso plussa siitä. Kyllä tuon voisi toistekin katsoa, jos niikseen tarvitsisi.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.03.2010 14:17
No nyt se on nähty, nimittäin Burtonin uusin Alice in Wonderland. Pelkäsin etukäteen pettyväni, joten en odottanut leffalta mitään erikoista. Sitten lopulta tykkäsinkin paljon.
Siihen oli luotu varsin herkullisia hahmoja, jotka erosivat ainakin minun mielikuvistani alkuperäisestä tarinasta. Vaikka jotkut hahmot jättivät kylmäksi, muutama mahtava ja persoonallinen hahmo pelasti kokonaisuuden. Esimerkiksi Alice oli äärimmäisen ärsyttävä narisija suuren osan elokuvaa. (Toisaalta se saattoi kuulua asiaan.)

Mitä olette muut leffan nähneet mieltä?
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.03.2010 20:02
Tänään käytiin miehen kanssa Alice kattomassa. Itse tykkäilin kovasti siitä millaiseksi ihmemaa ja hahmot sekä tarina oltiin luotu. Irvikissa oli aivan erilainen kuin olisin kuvitellut, mutta eihän sitä karvaturria voi vihatakaan. Spoilaamatta elokuvaa muilta voisin sanoa että ehkä jonkinlaiseksi kulttileffaksi voi yltää, mutten usko sen enempää. Pakkohankinta tosin DVD:llä!!
Kirjoittanut: Invader (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.03.2010 19:01
Viimesin leffa, mikä tuli leffateatterissa katottua, on toi Alice in Wonderland. Vaikka Burton fani oonkin, ei kyllä nyt napannu leffana ollenkaan. Kyllä se nyt hyllyyn tulee hankittua alesta, mutta odotin kyllä paljon enemmän.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.03.2010 22:17
Samoin tuli nyt sitten käytyä katsomassa Alice in Wonderland.
Ihmemaa oli sinänsä paikoitellen hieno maisemaltaan mutta silti jäin vähän kaipaamaan Burtonin omanlaista tunnelmaa ylipäätään koko elokuvaan.
Näyttelijät olivat ihan okei (yleensä tämä sama kaarti mielestäni vetänyt kyllä parempiakin roolisuorituksia). Muutamat ns. "joka nykyelokuvan pakolliset jutut" jäivät vähän harmittamaan/ärsyttämään.-.-
Elokuva jäi jostain syystä vähän vaisun oloiseksi. Ihan viihdyttävän katsottava, muttei kyllä ihan yltänyt odotuksien tasolle vaikka ihan kiva leffa olikin. ja Burtonin leffojen jatkoksi tulee tämäkin ostettua kunhan dvdnä ilmestyy.
Kirjoittanut: Jizabel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.03.2010 11:16
Itsekin kävin viimeksi katsomassa Alice in Wonderland. Tuota elokuvaa tuli odotettua hyvin pitkään innolla ja kyllä se oli omasta mielestäni sen odotuksen arvoinen.

Pidin itse puvustuksesta ja koko tyylistä millä maailma oli luotu. Joku kyllä tuntui vähän puuttuvan leffasta, en osaa sanoa mikä. Voi olla että itse pidän hyvin paljon Burtonin elokuvista joten odotukseni tästä elovkuvasta olivat vain niin korkealla. Silti kyllä tuo tulee DVD:lle ostettua ja olihan tuo 3D kokemusaika hauska. Vaikka ne lasit on jotenkin niin tönköt.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.03.2010 14:47
Alice in Wonderland tuli täälläkin katsottua. Ihan hyvähän se oli, mutta ei yltänyt Burtonin parhaimmistoon. En osaa sanoa miksi. Hahmot olivat kyllä kaikki hyviä, Depp oli näkemisen arvoinen eriparisine silmineen ja oransseine hiuksineen (ehkä ei kuitenkaan tarpeeksi hullu), ja Red Queen oli kanssa hyvä hahmo. Ja Irvikissa oli ihana. Christopher Lee Jappervokin äänenä oli kyllä jo vähän liikaa, liian stereotyyppistä mun mielestä. Onhan herralla komea ääni, mutta onko sitä pakko joka leffaan tunkea?
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2010 17:45
Kellopeli appelsiinia olen katsellut nyt pariin otteeseen. Voin sanoa kyllä ihan yhdeksi parhaimmista elokuvista, jotka olen nähnyt. Nautin elokuvan jokaisesta sekunnista aina loppuun asti. Näytteliät olivat hyviä, yleensä inhottavia tai vastenmielisiä, mutta hyviä. Sellaista tulevaisuuden kuvausta en ole vielä nähnyt ja vaikka se olikin itse rappio, pidin siitä. Minun täytyi kuitenkin kelata kohtaus, jossa Alexin entiset ystävät työntävät hänen päänsä juottokaukaloon ja laskea, kuinka kauan pää on astiassa. Uskomaton suoritus niissä oloissa.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.03.2010 00:49
Coraline Tosi hyvä, hienosti tehty, persoonallinen monella tapaa, hyvät musiikit jne.
Pitkästä aikaa leffa josta tiesi heti alku minuuteilla pitävänsä erittäin paljon.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.03.2010 22:35
Kävin sitten minäkin tänään katsomassa Alicen. Värit, vaatteet ja maisemat oli tehty hienosti ja kirjan alkuperäistunnelma oli mielestäni tavoitettu hyvin. Uusi tarina sopi juoneen ja hahmot olivat samanlaisia kuin kirjassa, Johnny Depp oli ihana Hullu Hatuntekijä. 3 d- tehosteet olivat myös hienoja, onnistunut elokuva kokonaisuudessaan minun mielestäni.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit