Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinkkuus-puolesta/vastaan

Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.01.2008 22:08

Lainaus: Swanette

Minulla on pari kaveria kaikonnut elämästäni lähestulkoon kokonaan sen jälkeen, kun he alkoivat seurustella.

Minulla oli yhden kaverin suhteen aika samantapainen tilanne, kun se rupesi seurustelemaan niin ei se enää oikeen missään liikkunu vaan oli aina sen poikakaverinsa seurassa. Se ei ollut oikein mukavaa. Nykyään eivät tosin enää seurustele.

Lainaus: heartlessdevil

Oulusta

Lisää oululaisia, hyvä hyvä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.01.2008 12:57

Lainaus: Ximmo

Älä huoli, käsittääkseni oot nuori ja mitää ongelmaa ei varmanakaan tule.

juu. nuorihan sitä ollaan. mutta jonkun asteisen sitoutumiskammokin löytyy jioten en olisi niin varma mutta aika näyttää.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.01.2008 00:47
Itsellä sanat "seurustelu", "parisuhde" ja "ihastus" on aika isoja kirosanoja juuri tällä hetkellä. Otan tulevaisuudessa vähän enemmän järkeä tähän hommaan... Kokenut aikas isoja takaiskuja tässä pienen ajan sisällä... Mutta nyt totaalinen tauko koko parisuhdehömpästä, ihan vain senkin takia, että olen huomannut olevani...Kröh. Vähemmän hetero kuin luulin. Voiko noin edes sanoa?
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.01.2008 12:32
miksi ei vain voisi paeta ja unohtaa joko suhdetta? niin ettei loukkaisi toista? kun en minä osaa selittää miltä minusta tuntuu,enkä pysty edes yrittämään.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.01.2008 15:39
Morfinsia

Lainaus: Morfinsia

miksi ei vain voisi paeta ja unohtaa joko suhdetta? niin ettei loukkaisi toista? kun en minä osaa selittää miltä minusta tuntuu,enkä pysty edes yrittämään.

Jos haluaa suhteen lopettaa on se aina vaikeaa olla loukkaamatta toista jollakin tavoin. Kokeile vaikka kirjoittaa jotain, ehkä siten saisit ajatuksiasi järjestykseen ja voisit sitten ilmaista ne puhumalla?
Olen vahvasti sitä mieltä että jos haluaa lopettaa suhteen on se tehtävä suoraselkäisesti ja kasvotusten vaikka se taatusti on vaikeaa. Mutta miehet (ja kai naisetkin) yleensä kuitenkin arvostavat sellaista.
Jokaisella on oikeus kuulla toiselta ne oikeat syyt miksi hän tahtoo suhteen lopettaa - mutta niitä ei tarvitse kertoa kuin kerran kunnolla ja rehellisesti, sen pitäisi riittää. Se saattaa satuttaa hetkellisesti paljonkin mutta asiat yleensä myös normalisoituvat silloin nopeammin.
Jos ei pysty olemaan avoin ja rehellinen siinä tilanteessa saattaa toinen todellakin loukkaantua. Se on juuri sitä pakenemista kun ei halua tai jaksa käsitellä vaikeita asioita. Sellainen on hyvin inhimillistä mutta se saattaa jättää asiat epäselviksi toiselle ja itselläkin, ne saattavat sitten jäädä pidemmäksi aikaa vaivaamaan molempia.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.01.2008 16:44

Lainaus: Deadboy

Mutta miehet (ja kai naisetkin) yleensä kuitenkin arvostavat sellaista.
Jokaisella on oikeus kuulla toiselta ne oikeat syyt miksi hän tahtoo suhteen lopettaa - mutta niitä ei tarvitse kertoa kuin kerran kunnolla ja rehellisesti, sen pitäisi riittää. Se saattaa satuttaa hetkellisesti paljonkin mutta asiat yleensä myös normalisoituvat silloin nopeammin.

Minä ainakin arvostan suoruutta. Itselle kävi kerran niin, että minut jätettiin tekstarilla "mietin et mitä jos oltas vaan kavereita" ja syitä en saanut tietää. Kyllä jäi pitkäksi aikaa vaivaamaan ja parempi olisi, jos olisi päin naamaa sanottu ja suoraan syyt. Helpommin varmasti olisi myös päässyt yli. Nyt siitä on jo kauan ja olen seurustellut nykyisen kultani kanssa onnellisesti hieman yli 9kk.
  • Lähetetty: 02.02.2008 00:32

Lainaus: Deadboy

Jos ei pysty olemaan avoin ja rehellinen siinä tilanteessa saattaa toinen todellakin loukkaantua. Se on juuri sitä pakenemista kun ei halua tai jaksa käsitellä vaikeita asioita. Sellainen on hyvin inhimillistä mutta se saattaa jättää asiat epäselviksi toiselle ja itselläkin, ne saattavat sitten jäädä pidemmäksi aikaa vaivaamaan molempia.

Tiedän minä tuon ja sehän tässä eniten vaivaa...Kun minä en ole tähän päivään asti päässyt yli KENESTÄKÄÄN joka on minulle merkinnyt keskivertoa enemmän.Vaikka olisin itse jättänyt. Ja kun noita entisiä alkaa kertyä ja suhteista tulee kokoajan vaikeampia koska ne entiset painavat (ainakin alitajunnassa) vieläkin mieltä.

Ja nyt kun tämäkin suhde on mitä luultavimmin ohi (ainakin niin olen asian ymmärtäny)
niin huomaan itkeväni kyseisen herran takia. Vaikka olen noin 2 kk itkenyt koska ahdistuin seurustelusta niin paljon.
Koskaan ei ole hyvin.
Parempi olla yksin.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 02.02.2008 06:38

Lainaus: Morfinsia

.Kun minä en ole tähän päivään asti päässyt yli KENESTÄKÄÄN joka on minulle merkinnyt keskivertoa enemmän.Vaikka olisin itse jättänyt. Ja kun noita entisiä alkaa kertyä ja suhteista tulee kokoajan vaikeampia koska ne entiset painavat (ainakin alitajunnassa) vieläkin mieltä.

Ja nyt kun tämäkin suhde on mitä luultavimmin ohi (ainakin niin olen asian ymmärtäny)

Ahdistut seurustelusta. Ex-kumppaneita kuitenkin on kertynyt ja kertyy sen minkä kerkiää. En tiedä onko se väsymys vai ureapäisyyskö, joka saa tämän tunnustuksesi kuulostamaan kummalliselta. Voi olla tosiaan kohdallasi parasta olla ilman seurustelukumppania jos edelliset kokemukset edelleen muhivat pinnan alla ja vaikuttavat nykyisiin (ja tuleviinkin) suhteisiisi.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.02.2008 14:57
Tällä hetkellä sinkkuus tuntuu pelottavalta, yksinäisyyden kammo painaa sydänalassa, ja pelottaa, miten pärjään, vaikka ystävät ja tämä tuorein eksä ovatkin tukenani ja turvanani. Saan jatkuvasti paniikkikohtauksia, jotka tuntuvat niin ylitsevuotavan hirveiltä, että tekee mieli vain nukkua. Se ei ikävä kyllä ole vaihtoehto, enkä halua vaipua masennukseen.
  • Lähetetty: 04.02.2008 12:44

Lainaus: kuopassa

En tiedä onko se väsymys vai ureapäisyyskö, joka saa tämän tunnustuksesi kuulostamaan kummalliselta. Voi olla tosiaan kohdallasi parasta olla ilman seurustelukumppania jos edelliset kokemukset edelleen muhivat pinnan alla ja vaikuttavat nykyisiin (ja tuleviinkin) suhteisiisi.

Tiedän.
Sen kun ymmärtäisivät muutkin...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit