Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinkkuus-puolesta/vastaan

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.11.2006 21:05
Mua ärsyttää, kun ihmiset kertoo "onnellisista" parisuhteistaan, kun ite oon sinkku. Niinpä voisikin pohtia mitä hyviä puolia ja taas ikäviä asioita sinkkuudessa on. Itse tykkään esim. siitä että voi itse päättää menoista, kodinhoidosta yms. Kertokaa tuntemuksianne?
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.11.2006 13:01
Molemmissa,sinkkuudessa ja seurustelussa, on omat hyvät ja huonot puolensa,mutta itse olen kasvanut sellaseksi ihmiseksi että kaipaan toisen seuraa paljon. Välillä kyllä ärsyttää ettei saa tarpeeksi omaa aikaa harrastuksille.

Joskus tuntuu että olen aina se joka joutuu suhteessa sopeutumaan,mutta todellisuudessa poikaystävällä on varmaan täystyö kestää mun ajoittaisia masennuspuuskia...

Ja jos sattuisin muuttamaan yhteen niin kyllä kämppä sisustettaisiin oman silmäni mukaan Siitä en hirveästi joustaisi
  • Lähetetty: 03.11.2006 18:19
Lainaus: Ziggy Stardust Ja jos sattuisin muuttamaan yhteen niin kyllä kämppä sisustettaisiin oman silmäni mukaan Siitä en hirveästi joustaisi

Mulla on ihan sama mielikuva. Että en paljon asumistyylistäni tinkisi. Ja piintyneistä tavoista vois olla vaikee luopua.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.11.2006 19:07
En ole puolesta enkä vastaan, päättäköön jokainen itse.. Omalla kohdalla on paljon negatiivisia ennakkoluuloja ja varautuneisuutta, yksin asuminen myös erittäin tärkeä arvo..
Kirjoittanut: Ampiainen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.11.2006 20:17
Minä en keksi yhtään hyvää syytä parisuhteelle.
Se aiheuttaa riippuvuutta.
Paha.
  • Lähetetty: 03.11.2006 20:22
Lainaus: Ampiainen Minä en keksi yhtään hyvää syytä parisuhteelle

Etkö edes yhtä pientäkään? Mun mieltä huojentaa kun joku on noin päättäväisesti sinkkuuden takana. Niin, monet parit on tosi riippuvaisia toisistaan.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.11.2006 23:59
Sanoisin että sinkkuus on välillä aika kaukaa haettua, siihen kyllästyy mut niin myös jos seurustelee. Se on siinä rajamailla. Tottakai poikkeuksiakin on, (tyhmä sana).
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.11.2006 09:12
Vieläkään ei ole pakko ännätyä kenen vaan kainaloon, olipa sitten mimmoinen tahansa, vain sen vuoksi että olisi joku.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.11.2006 09:47
Sinkkuus sucks. Eilen taas inspiroiduin juomaan kun vitutti se että kaikilla kavereilla oli muijat ja mulla ei ketään.

Ei sitä väkisen tarttekkaa änkeytyä niiku McLuckarin sanoi mut helvetti kaipais kuitenkin läheisyyttä ja seksiä ja haluiaisi tutustua ihmisiin ! Löytää jostain joskus jonkun josta oikeasti tykkää. En vaa oo löytäny ikinä ketään joka tykkäis takas.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.11.2006 10:04
Itselleni jäi sen verran huonoja muistoja entisestä suhteestani, että nykyisin ajatus seurustelusta lähinnä vain ahdistaa.
En ole muutenkaan ollut koskaan kovin läheisyyden- ja hellyydenkipeä ihminen vaan enemmänkin melko itsenäinen persoona.
Tykkään viettää aikaa yksin ja liikkua vapaasti ilman, että minun tarvitsisi tehdä muille tiliä tekemisistäni mutta koska seurustellessa tuo on jokseenkin mahdotonta, niin itse koen sen rasitteena.

Viihdyn sinkkuna juuri tuon vapauden tunteen takia, enkä tällä hetkellä keksi juuri mitään positiivisia puolia seurustelulle.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!