Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinkkuus-puolesta/vastaan

Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.11.2006 15:36
Lainaus: poison Mulla on sellainen puulta maistuva kausi.

Kyllä se kohta ohi menee Itse olen vasta eronnut, ei ole vielä oikein tottunut olemaan taas sinkku... :P
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.11.2006 17:44
Lainaus: Zombina Kyllä se kohta ohi menee Itse olen vasta eronnut, ei ole vielä oikein tottunut olemaan taas sinkku... :P

Kiitos tuesta! Kyllä mä varmaan taas kohta törmään johonkuhun.
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.12.2006 20:03
Vastaan ja puolesta. Ehkä se on hyvä et jollain on se "oikea", mut mä en sitä oo vaan löytäny. Se on joskus vaan jumalattoman ärsyttävää kuunnella kun kaverit turisee jostain tyttöystävästään ja sun pitäs siihen vielä jotain sanoo...MITÄ. Ei se kuitenkaan ole niin ärsyttävää kun kattoo sitä tunteellista ummetusta vierest ja koittaa olla oksentamasta. Yks hyvä kaveri
rupes seukkaa tos ihan vähän aikaa sitten ja jos mä kysyn lähetäänkö jätkä porukalla baariin niin sen pitää kysyy tyttö ystävältä...TÄH onko muijas Jeesus tai jotain. Jos mulla joskus kolahtaa ja pitää tommosia normi juttui kysyy tyttöystävältä niin joku mättää. Ei jukolauta jos multa tyttöystä kysys saisko mennä tyttöjen kaa niin mitä mä siihen...en mitään. Sitten joskus mulle se yönprinsessa löytyy ja sillon ovet kyllä avautuu kunpaankiin suuntaan.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.12.2006 20:07
Lainaus: Red Dragon ÄH onko muijas Jeesus tai jotain. Jos mulla joskus kolahtaa ja pitää tommosia normi juttui kysyy tyttöystävältä niin joku mättää

Joo, molempien pitäisi kuitenkin saada elää sitä omaa elämäänsä, vaikka yhdessä ovatkin. Yhden ystävän suhde vähän samantyyppinen, jätkä ei sallisi ystävälleni mitään menoja, aina pitäisi olla hänen kanssaan. Jätkällä kyllä menoja sitten onkin, eikä hän pahemmin kysele tietääkseni, että saako mennä.
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.12.2006 20:59
Lainaus: Velvet Grey Joo, molempien pitäisi kuitenkin saada elää sitä omaa elämäänsä

Niin on tosi mahtavaa et sillä on kaunokaisensa, jumalattarensa jne...en mä siitä todellakaan ole katkera. Hyvä hänelle ja pitää ettii aina muuta meno seuraa. Toi taitaa olla vaan se yleinen tapahtumaketju, että menot vähenee kun vastuu suurenee
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Garmyad
  • Lähetetty: 02.12.2006 13:56
Täällä vedettiin viime keskiviikkona yli 4 vuoden seurustelu ja yhdessä asuminen vessasta alas. "Parempi puolisko" oli tosin tänä vuonna 7 kk ulkomailla tai toisessa kaupungissa töissä. No, itsehän kannustin tarttumaan työtilaisuuteen. Eipä ainakaan tarvi sen takia tuskailla, että olisin estänyt jonkun itsensä toteuttamista. Hän ei vaan sitten tavallaan koskaan palannut. Mutta ***** kun edellinen suhde meni just tasan samalla tavalla 5 vuotta sitten. Kaveri lohduttikin mua hyvin sanomalla, että "kyllä sinua vielä moni potkii päähän". Sillä onkin 10 vuotta enemmän kokemusta. Ei tässä voi kun nauraa. *******.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.12.2006 19:15
phuuh... viikonloppuna osa miusta oli ehdottomasti sinkkuuden puolella.

kolme eri iskuyritystä sain:
tavallinen teknopissis yritti ensin, viimeisenpäälle meikattu ja laitettu venäläinen toisena, ja viimeisenä yksi oikein hemaiseva gootitar...kesti selkäranka, mutta pahasti se notkui.

pikkujoulujen aikaan ei pitäisi lähteä liikenteeseen ilman emäntää. se on jumalauta itsensä kiusaamista.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2006 21:00
mlrd: Saakos udella missä päin vietit pikkujouluja?
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.12.2006 14:03
kouvolassa kiertelin juottoloita.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.12.2006 14:29
No olisi se lopulta ihan kiva saada joku mies, kun ei ole koskaan ollut. Saisi sitä läheisyyttä ja muuta. Sitten toisaalta, joskus ei ole mitään väliä ja ajattelee, että ihan hyvä kun ei ole ketään, ei se kuitenkaan kestäisi minua ja muutenkin olen niin itsenäinen. Mutta eipä tässä mitään hätää, odottelen, josko joskus löytyisi "Se Oikea", tai edes "Se Toiseksi Paras" (vaikka olen kyllä melkoisen kranttu). Ei vaan ole löytynyt ketään, ainakaan sellaista, joka olisi näyttänyt minusta pitävän.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit