Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinkkuus-puolesta/vastaan

Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.12.2006 16:55
Jokaisen oma valinta.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.01.2007 14:04
no minusta molemmissa on hyviä ja huonoja puolia. joskus on kiva olla sinkku, kun saa vapaasti katsella ja mennä. lisäksi ei tarvitse kantaa toisenkin ihmisen ongelmia. joskus taas kaipaan lähelleni jotain toista.

siskoni kerran tokaisi, että jos miehet voisi pitää kaapissa säilössä ja ottaa sieltä ulos silloin kun tarvitsee ja pistää sitten takaisin, niistä olisi hyötyä
olen vähän eri mieltä mutta se oli niin hauska kanta että kirjoitin tänne
Kirjoittanut: SimpleMan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2007 14:42
Molemmissa on hyvät puolensa. Itsellä on ainakin jo tuo railakkaan sinkkuelämän uutuuden viehätys karissut jo aika pitkälti pois.

Kyllä se ainakin allekirjoittaneen mielestä on niin, että sen oikean naisimmeisen kanssa on erittäin mukava nukkua ja touhuta yhdessä.

Tosin itsellä on jo lisääntymisviettikin nostanut päätään, eli aika keskiluokkaisia unelmia.

X-)
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.02.2007 20:55
Minä olen kokoelämäni viettänyt sinkkuna, eikä se minua itseasiassa häiritse millään tapaa. En edes tunne kaipaavani ketään lähelleni.
Mutta osaan iloita kyllä siitä, jos vaikka ystäväni on kumppanin löytänyt, ja hän on onnellinen. Niin kauan tietenkin, kun ystävä ei unohda minun olemassaoloani kumppaninsa takia.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.02.2007 00:09

Lainaus: Morfinsia

Jokaisen oma valinta.

No ei kyl. Nää on sellaisia asioita, että yleensä sitä vaan jotenkin jännästi sitten tupsahtaa suhteeseen ilman mitään valintoja. Ja ainakin mulla kävi edellisessä suhteessa niin, että tytsi päätti ihan yksipuolisesti jättää minut, löysi mielestään paremman. Sentään odotti niin pitkään, että ehdin saada hänen asuntonsa remontin valmiiksi. Uus jätkä pääsikin sitten valmiiseen kämppään.

^Tossa lienee syy, miksi en enää usko pystyväni koskaan seurustelemaan. En vaan enää luota riittävästi ihmisiin tuon tapauksen vuoksi (siinä tapahtui paljon muutakin kusetusta vastapuolelta). Tästä on pian pari vuotta aikaa, eikä haava ole edes alkanut parantua. Päivittäin mielessä. Raskas lasti kantaa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.02.2007 00:35
Minusta taas tuntuu, että jos tämä nykyinen, pitkä ja ihana suhteeni jostain syystä katkeaisi, en voisi olla kauaa yksin, olen vain sellainen. mutta samalla olisi äärettömän vaikeaa aloittaa uuden kanssa.
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.02.2007 01:05

Lainaus: Ximmo

tytsi päätti ihan yksipuolisesti jättää minut

Jotkut saa sen näyttämään niin helpolta. Omalle kohdalleni osui tapaus, jolla kesti pari kuukautta, että hän viitsi mainita asiasta minulle, koska oli silloin ulkomailla. Syytä en saanut koskaan tietää, eikä se enää edes kiinnosta. Pyörimme senkin jälkeen samoissa opiskelupiireissä vähän aikaa, mutta hän halusi leikkiä semmoista hassua leikkiä, ettei tuntenut minua enää lainkaan, enkä minä jaksanut sellaista. Ihme epeli. Aika kauan se otti aivoon ja ekat pari vuotta aika pahastikin. Hänelle tässä Monty Python & The Holy Grailista lainatut terveiset: I fart in your general direction!
Toisaalta nyt on tavallaan kevyt olo seurustella, kun on ehtinyt tulla em. tapauksen lisäksikin niin paljon kökköä käteen, ettei mikään oikein enää yllätä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.02.2007 20:29
Mä olen ollut sinkku hyvän aikaa, mutta nyt taas on sellainen olo että parisuhde olisi kiva. Ihmisen elämässä on sellaisia kausia, ja pitäisi osata nauttia aina sen hetkisestä tilanteesta.

Lainaus: Ximmo

Sentään odotti niin pitkään, että ehdin saada hänen asuntonsa remontin valmiiksi. Uus jätkä pääsikin sitten valmiiseen kämppään.

Älykästä! Kyllä naiset osaa (älkää nyt lyökö)
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.02.2007 22:36
edellisessä suhteessani olin jo melkein sitä mieltä ,että sinkkuus taitaa ollakin ihan hyvä asia ja sitä olen ehkä jo kaivannutkin...
jotenkin kuitenkin päädyin uuteen suhteeseen, enkä kyllä vaihtaisi elämäntilannettani pois.
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.02.2007 09:29
Hmm, taidan olla tottunut liiaksikin, mutta sinkkuna ihan mukava olla, kuten sanottu siinä on se oma katsomisen vapautensa. Taas Toisaalta suht harvoin iskee pieni ikävä jonkun ihan oman kullan kainaloon.
Edellinen seurustelukumppani jätti jälkeensä pienoisen katkeruuden(ja kissan :P)ja epäluulon.
Mutta se romanssi tulee jos on tullaksen, en minä sitä pahemmin etsi taikka perässä juokse.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit