Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinkkuus-puolesta/vastaan

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 02.03.2007 01:50
Sinkkuudessa tosiaan on hyviä puolia, mutta jotenkin minulla sinkkuna ollessani on joskus useinkin mielessä se, että pitäisi löytää seurustelukumppani. Tällä hetkellä olen sinkku. Kerran olen seurustellut. Senkin jälkeen kun erosimme, jatkoimme jossain vaiheessa uudelleen tapailua. Tapailemisemme päättyminen satutti minua kovasti, enkä meinannut oikein päästä hänestä yli.

Nyt alkaisi olla jo uuden suhteen aika, mutta tosiaan edellistä lainatakseni, "romanssi tulee jos on tullakseen". Mieluummin olen yksin kuin jonkun sellaisen kanssa, joka ei sovi minulle.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sharwynn
  • Lähetetty: 04.03.2007 19:05

Lainaus: Swanette

Nyt alkaisi olla jo uuden suhteen aika, mutta tosiaan edellistä lainatakseni, "romanssi tulee jos on tullakseen". Mieluummin olen yksin kuin jonkun sellaisen kanssa, joka ei sovi minulle.

Jep. Olen samaa mieltä. Mullakin alkaa jo edellisestä suhteesta olla aikaa. Satun vain olemaan perusluonteeltani sellainen että luottamuksen syntyminen toiseen vie aikaa ja tuo viimeisin juttu ei ainakaan parantanut minua tuosta piirteestä, jos se nyt sitten mikään oikea juttu olikaan.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2007 19:28
Sinkkuna on hyvä olla kun voi tehdä mitä tykkää. Varattuna on kans hyvä olla kun on se yksi ja ainoa ihminen vain mielessä, on joku joka nukahtaa kainaloon, joku jonka kanssa viettää aikaa... Lista on loputon. Eli kyllä olisin ennemmin varattu kuin sinkku. Kuka vaan ei tietenkään kelpaa. Ei koskaan kannata "tyytyä" kehenkään.
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2007 19:35
V*tuttaa olla sinkku. Oon aina ollu. Miksi en koskaan löydä ketään ihanaa tyttöä? YHYYY!
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2007 19:47
Enpä voi sanoa millaista seurustelu on, kun ei minulla ole ollut ketään. Ja en usko kelpaavanikaan sen paremmin kenellekään kun en kavereitakaan oikein saa Ainahan sitä kaipaisi tietysti jotakuta jonka kainalossa makoilla ja saada lohdutusta...
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.03.2007 20:30
Silloin ku mä olin sinkku ni välillä tuntu pahalta katella niitä "onnellisia pareja", mutta nyt kun oon varattu niin välillä tulee tunne, että haluaisi olla taas vapaa ja mennä miten lystää.
Tosin mulla on aina se ongelma et silloin ku menetän jonku ihmisen ni tajuun vasta kuinka tärkee se oli ja silloin se sit on jo myöhästä.
Mutta nyt toivon et tää kestää vaik oikeestaa kaipaanki sitä et sai vaik flirttailla ja muuta kenen kans halus..
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.03.2007 21:40

Lainaus: BelaVamp

V*tuttaa olla sinkku. Oon aina ollu. Miksi en koskaan löydä ketään ihanaa tyttöä? YHYYY!

Harvemmin sitä oikeea etsimällä löytää, se tulee silloin kuin vähiten odottaa. Itsekin olen elämäni sinkkuna viettänyt, mutta ei asia minua häiritse. Mieluummin odotan vähän kauemmin, kuin sekoilen sadan eri jätkän kanssa.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2007 22:22

Lainaus: BelaVamp

Lainaus: TheSecret

Harvemmin sitä oikeea etsimällä löytää, se tulee silloin kuin vähiten odottaa.

Ei kannata tosiaan pitää "avointa hakua" vaan olla vaan oma itsensä..
My tip for you.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • • Muokkasi: Speedymaza
  • Lähetetty: 04.03.2007 23:14

Lainaus: TheSecret

Harvemmin sitä oikeea etsimällä löytää, se tulee silloin kuin vähiten odottaa.

Tuo on totta. Pidin joskus 5kk hirveetä hakua päällä ja sit kyllästyin ja lopetin. Päätin vaan elää ja pitää hauskaa. 2 päivää ja tapasin nykyisen exän.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 05.03.2007 00:15

Lainaus: Speedymaza

Tuo on totta. Pidin joskus 5kk hirveetä hakua päällä ja sit kyllästyin ja lopetin. Päätin vaan elää ja pitää hauskaa. 2 päivää ja tapasin nykyisen exän.

Nyt kun aloin miettiä, minun ensimmäinen seurustelukumppanini (ja tähän mennessä ainoa, nykyinen eksä) ilmestyi elämääni, kun lopetin edellisen ihastukseni kokopäiväisen ajattelemisen. Olin ihastunut lähes saavuttamattomaan tyyppiin, ja kun lopulta annoin muidenkin tulla elämääni, pian huomasinkin olevani seurustelusuhteessa. Jännä juttu. Ties vaikka noin kävisi nytkin, kun olen lopultakin pääsemässä yli eksästä. Heh, heh.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit