Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinkkuus-puolesta/vastaan

Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.03.2007 00:34

Lainaus: Swanette

Ties vaikka noin kävisi nytkin, kun olen lopultakin pääsemässä yli eksästä. Heh, heh.

Oon ottanu sellaisen kannan heti kun pääsin exästä yli. Pystyy pitämään paljon helpommin hauskaa kun ei ajattele koko ajan että kun on yksin. Nauttikaa pienistäkin asioista ihmiset. Koska nekin tekevät elämästä elämisen arvoisen.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.03.2007 07:55
Musta olis ihana olla taas sinkku. Siis silleen,et ei tarvis pitää kulissisuhetta yllä. Tää on tosi ilkeesti sanottu,mut mun luonne on sellanen,et mä en vaan tykkää olla "kahlittu". Tottakai se on ihanaa,ku joku on siinä vieressä ja sanoo juuri ne asiat silloin,kun niitä kaipaa,mut en mä tiedä. Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolet ja niiden kans täytyy vaan olla sujut.
Kaipailu onkin sitten eri juttu.. En oo kaivannu ketään niin paljon,kun exääni. Ehkä sen takia juuri seurustelu on niin vaikeaa,kun vertaan häntä ja nykyistä, kokoajan kaipaan ja ikävöin ja näen unia ja toivon,että hän olisi siinä vierellä eikä tuo...

Lainaus: TheSecret

Harvemmin sitä oikeea etsimällä löytää, se tulee silloin kuin vähiten odottaa

Huomasin saman jutun nykyisen,kulissisuhteen kanssa. Ei ollut mitään tarkoitustakaan ruveta seurustelemaan kenenkään kanssa ja sitten sitä elämä täyttyikin niistä vaaleanpunaisista ajatuksista ja sydämistä Minnehän nekin ajat ovat kadonneet..
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.03.2007 13:54
Oon viimeaikoina miettinyt, että roikunko tässä nykyisessä suhteessani vain koska en just nyt jaksaisi olle yksinkään... Vaikka nyt on taas ollut kivaa yhdessä, en osaa olla miettimättä, että miten hemmetissä näin erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat saadaan sovitettua yhteen. Toisella haaveena paikallaan pysyminen, ja minulla taas (tuntuu että jatkuva) muutos. Toinen osti juuri asunnon Tampereelta, minulle ei tästä kaupungista taas oikein löydy oman alan hommia.

Aikaisemmin sitä seurusteli sellasella "katotaan mitä tästä tulee jos tulee" -asenteella, mutta en mä enää jaksais...

Sinkkuelämä sopii sellaisina lyhyempinä jaksoina, mutta kai mä oon kuitenkin enemmän parisuhdeihminen. Hassua sinänsä, että takana on kuitenkin väkivaltaisia, viinaan meneviä ja vieraissa käyviä miehiäkin... Tosin mulle seurustelu ei tarkoita sitä että pitää muuttaa yhteen ja tehdä sit kaikki yhdessä aina ja ikuisesti. Me asuttiin puoli vuotta eri maissakin, eikä homma kaatunut siihenkään... vaikkei se helppoakaan ollut.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.03.2007 22:48
Hmm... en osaa sanoa. Siis jollekin sopii ja joidenkin on kokeiltava sitä sinkkuutta, jotkut ovat tahtomattaan, jotkut eläisivät enemmin sinkkuna kuin siinä samassa parisuhteessa, jotkut päinvastoin, jne, jne. En ole puolesta, enkä vastaan.

Mie en ole ns. itsenäistynyt oikeastaan missää vaiheessa. Olen vain suoraan hypännyt äidin helmoista ekan poikaystävän kanssa yhteen ja sitten sekin vaihtui. Viimeksi olin sinkkuna joskus peruskoulu ja amiksen ekan vuosi ja sittenpä törmäsin semmoiseen henkilöön, jonka kanssa kehittyi suhde.

Olen pari kertaa kokeillut ei-seksiä-yhdenillan-juttua. Eipä ollut miun elämäntyyliin sopivaa. Mennä jurrissa tekemään jotain mikä sais seuraavana aamuna sahamaan käden irti, että pääset seuralaisesi seurasta. Päälle vielä morkkis, kankkunen, kuppa ja kuus muuta.

No saas nähdä miten pitkälle sitä selviää tässä suhteessa, sitten varmaan kokeilen tuota sinkkuilua ja kellään ei ole sitten mitään sanomista tekemisistäni.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.03.2007 10:49
Mun mielestä kuulostaa totaalisen sairaalta nuo kulissisuhteet ja ylipäätään kaikki suhteet, joissa vähänkin miettii sen homman järkeä. Jos suhteessa ei ole 100% varma siitä, että se kestää loppuun asti, niin se on laitettava oitis poikki. Tämä on mun mielipide.

Itse olen sinkku ja hyvä niin. En olisi sinkku jos en niin haluaisi, sillä harvinaisen usein tässä joutuu jotain pimuja torjumaan - varmaankin juuri siksi, koska haluan olla sinkku. Mä en vaan halua suhteeseen, jos vähänkin epäilyttää sen toimiminen. Miks pitäis sillä sitten vaivata päätään? Tosin enpä edes usko, että koskaan enää seurustelen menneisyyden haamujen vuoksi, mutta kumminkin. Nyt mennään sinkkuna ja ihan hyvin tää sujuu. Toki tilanne voi muuttua vaikka huomenna, niinhän sitä joka lauantai joku voittaa lotossakin.
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 06.03.2007 17:35
...
  • Lähetetty: 06.03.2007 21:31

Lainaus: M Chaosbreather

mutta sitähän ei tiedä mitä elämässä tapahtuu,
tuskin seurustelun alussa tietää miten kauan tullaan olemaan yhdessä.

No voi ristus, pitääkö tämäkin taas selittää rautalankaa käyttäen. TOTTA MOOSES ne fiilikset on aina hetkellisiä! Tietenkin tarkoitin sitä, että jos jossain vaiheessa epäilee sen hetkisiä fiiliksiä, eli just nyt tuntuu "en halua olla tuon kanssa loppuun asti" tai "en välttämättä tule olemaan tuon kanssa loppuun asti", niin silloin se suhde poikki. Jos suhde on kunnossa, niin totta helvatussa sitä pitää edes hetken ollessa päällä uskoa siihen. Sitten kun tulee ENSIMMÄISTÄ kertaa se epäilys, niin homma on menetetty. Se tulee uudelleen, tai suhteesta ei tule enää koskaan täysipainoisesti nauttimaan.

Sanoinko muka, että 20-vuotiaana pitää tietää, tuleeko olemaan jonkun kanssa loppuun asti? EN SANONUT. Tuo "100% varma" ei tietenkään voi tarkoittaa muuta kuin omaa luottamusta toista kohtaan, ja sekin voi katketa koska tahansa.
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 06.03.2007 21:40
...
  • Lähetetty: 06.03.2007 21:45

Lainaus: M Chaosbreather

Ok, ihan rauhassa... Sie otat ihan kaiken vakavasti, tarkoitus on jutella.
Tämänpä takia miekin sitten pysyttelen yleensä hiljaa ku aletaan räyhätä.

Ihan kaiken vakavasti, jeah right. Koskaan en hymyile, en edes nyt. Onneksi tunnet minut täydellisesti. Ja joo, räyhään ihan täysillä.

Olen ennenkin sanonut, että v*tuttaa nettifoorumeissa se, kun ihmisillä on aina joku pysyväisherne nielussa. "Jos ei oo hymiöö nii sitte se räyhää."
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.03.2007 21:48

Lainaus: Doomeri

Ei kannata tosiaan pitää "avointa hakua" vaan olla vaan oma itsensä..
My tip for you.

Niin mie suunnilleen teenkin, mut naisellisella lesbolla on joka tapauksessa vaikeaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit