Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinkkuus-puolesta/vastaan

Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.11.2006 11:04
Mä erosin muutama viikko sitten miehestäni. Takana oli siihen mennessä todella pitkä aika yhteistä eloa. Pitkään sain itseäni psyykata, ennen kuin revittyä itseni eroon siitä äijästä. Niin ja eron syynä oli jätkän jatkuva mustasukkaisuus ja siitä johtuva väkivalta ja liiallinen juominen.

Sinkkuus tuntuu oikeastaan ihan hel**tin hyvältä pitkästä aikaa. Ei mulla ole ainakaan mitään haluja alkaa seurustella pitkään aikaan. Tosin tänä aamuna on kyllä ollut niin paha morkkis, etä sitä melkein toivoisi, että eläisi parisuhteessa, niin ei tulisi säädettyä mitään tyhmää. Mut toisaalta kyllä tää aina voittaa nyrkkeilysäkkinä olon.

Silloin kun vielä seurustelin, niin muakin ärsytti se joidenkin "seurustelu on niiiin ihanaa" ja "ei elämää ilman parisuhdetta" suitsutus. Mut jokainen taaplaa tavallaan..
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.11.2006 12:51
En ole niin sosiaalinen ihminen. ärsyän sitä, kun ihmiset jäävät kiinni minusta.
Tai minä jostain muusta. yritän vältellä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.11.2006 18:47
Lainaus: Azrael Tykkään viettää aikaa yksin ja liikkua vapaasti ilman, että minun tarvitsisi tehdä muille tiliä tekemisistäni mutta koska seurustellessa tuo on jokseenkin mahdotonta, niin itse koen sen rasitteena.

Viihdyn sinkkuna juuri tuon vapauden tunteen takia, enkä tällä hetkellä keksi juuri mitään positiivisia puolia seurustelulle.

No kyllä mustakin se vapaus on kivaa, mutta mulla vain on nyt sellainen kaipuukausi. Kaipuuta pitää jotakuta kainalossa, ja katsoa kauhuleffaa yhdessä. Tai lähteä yökävelylle, ja kaikkee muuta.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2006 02:26
sinkkudessa kieltämättä on puolensa, ne tulevat mieleen varsinkin siinä vaiheessa jos on puoliskon kanssa kränää...

mutta hyvässä suhteessa vapaus ei juuri rajoitu.
vastuu tekemisistä tietysti kasvaa viimeistään jos penskoja tulee.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • • Muokkasi: Shaft
  • Lähetetty: 22.11.2006 02:43
Lainaus: mlrd mutta hyvässä suhteessa vapaus ei juuri rajoitu.

Tuossa on todellakin viisauden siemen. Suhteessa ei vapaus rajoitu vaan todetaan että elämät ovat napsahtaneet yhteen ja tällä tavalla eletään. Ei se että kaiverretaan toinen seurustelun muottiin sopivaksi ja toimivaksi.

Toimiva suhde on sitä jo ennen suhdetta.

Mutta se että vastuu kasvaa kun penskoja tulee? Penskojen pitää tulla siinä vaiheessa kun se ei horjuta parisuhdetta, ei silloin kun halutaan edetä suhteessa, vaan silloin kun on aika.

Voi niitä monia äitejä ketkä ovat koittaneet pelastaa suhteen tekemällä lapsia ja toivomalla että kyllä se toinen osapuoli kestää siinä vierellä vaikka viimeiset vuodet ovat tehneet pahaa. Tai se että jatketaan parisuhdetta sen takia kun on lapsia, SADISTISTA, mutta niin tavallista.

phuith

Lainaus: poison Mua ärsyttää, kun ihmiset kertoo "onnellisista" parisuhteistaan, kun ite oon sinkku. Niinpä voisikin pohtia mitä hyviä puolia ja taas ikäviä asioita sinkkuudessa on. Itse tykkään esim. siitä että voi itse päättää menoista, kodinhoidosta yms. Kertokaa tuntemuksianne?

Se että joku muu päättää parisuhteessa sun menoista ei kuulosta terveeltä parisuhteelta. Tottakai pitää kompromisseja tehdä, mutta jos toinen osapuoli alkaa koskemaan omaan vapauteesi niin siinä vaiheessa minun kynnet ainakin nousevat pystyyn sähisemään oman vapauteni puolesta. Kompromisseihin olen valmis mutta täydelliseen vapauden menetykseen, En ikinä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2006 03:43
vastuu? aikuinen ihminen kyllä kestää (eri asia sietääkö) sen jos toisen menot lipsahtavat pitkiksi, tai jos muuten törttöilee tekemistensä kanssa.

lasten kanssa tilanne on toinen. muuten kyllä samaa mieltä, vasta sitten kun on aika. vaimoke olisi kovasti teon kannalla.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2006 13:29
Alan kyllä olla melko kyllästynyt sinkkuuteen, mutta mitä muutoksia elämääni oikeasti olisin valmis tekemään parisuhteen vuoksi? Hm, en mitään.
Haluan tehdä mitä haluan, viettää aikani kuinka sen parhaaksi näen, asua yksin, tehdä joskus radikaalejakin päätöksiä elämäni muutumisen eteen... Olisihan se ihanaa kun olisi ihminen tuossa rinnalla, mutta pitäisi olla aika joustavaa sorttia että kestäisi kanssani. Kaiken pitäisi oikeastaan tapahtua minun ehdoillani, olenpas itsekäs. Narstistinen suorastaan.
Ehkä nämä ovat syitä miksi olen sinkku, minulla on liian suuri vapauden kaipuu. Ehkä joskus löydän rinnalleni ihmisen jolla on yhtä vahvat mielipiteet eikä tarvetta takertua minuun. Sitä odotellessa.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2006 21:17
Puolesta ja vastaan Välillä on mukava olla sinkku, mutta se alkaa aina loppujen lopuksi maistumaan puulta
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.11.2006 21:44
Lainaus: Zombina Välillä on mukava olla sinkku, mutta se alkaa aina loppujen lopuksi maistumaan puulta

Totta puhut. Mulla on sellainen puulta maistuva kausi.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.11.2006 04:16
Kysymykseen viitaten: riippuu mielentilasta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit