Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinkkuus-puolesta/vastaan

Kirjoittanut: Riwander (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.02.2008 11:58
Puolesta. Sinkkuna saat tehdä mitä vain ja määrätä omasta elämästäsi. Ja muutenkin olen sellainen, että en pidä minkäänlaisesta määräilystä tai elämän että suuntaani käännetään (Mikähän elämän suunta? ) Niin, ja ei tarvitse kärsiä siitä jos tulee riita. Yksineläminen kissan ja 3 gerbiilin kanssa on parasta
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.02.2008 02:50

Lainaus: Riwander

Niin, ja ei tarvitse kärsiä siitä jos tulee riita.

Aivan.
Kirjoittanut: heartlessdevil (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.02.2008 03:15
Voisin omalta kohdaltani kertoa miltä tuntuu olla sinkku vaikkei oikeasti tahdo olla:
"Yksinäisyyteni näkyy jo olemuksessani, pidän mustasta väristä, ajattelen negatiivisesti, en pysty välillä elämään ajatusteni kanssa kunnolla, nyttenkin vähän väliä tuntuu että olisipa ysimillinen lähelläni, voisin tehdä kivan seinämaalauksen asuntolan seinään omista aivoistani.

Tämä mun elämä on sitä että mua ei hyväksytä, ihmiset ei saatana näytä tajuavan miltä voi tuntua jos tulee torjutuksi pelkästään ulkonäön vuoksi, itsestäni se tuntuu niin väärältä . Inhottaa oikeasti sellaiset saatanan pinnalliset ********.

mua ei arvosteta, mulle ei olla ystäviä, mua ei pyydetä mihinkään, kaikkeni oon ite antanu tehny yhteiskunnan eteen jotain, silti olen se joka on aina yksin, saatana eikö kellään ole todellista järkeä päässään, on ne
tunteet mullaki, vaikka olisinki tunteeton, se on vaan ulkokuori, sitä pitäis ajattella että ei se välttämättä oo tuollainen, se vaan ei osaa tehdä asioiden eteenmitään, tukea, auttaa, tulla juttelee ja kysyy mikä sul on ku ei oo ketää ystävää/kaveria.

Koulupäivät menee jokseenki porukassa mut illat yksin opiskelupaikan asuntolassa ovat liikaa, mullakin pitäis olla kavereita ja tukea jonka avulla pysyn kasassa, olen harkinnut itsetuhoakin elämässäni.

Mutta pidän itsaria raukkamaisimpana ratkaisuna, koulua en kovan työn takana olleen opiskelupaikan takia keskeytä, mielummin opiskelen sinnittelyllä sen tutkinnon kuin jättäisin sen kesken sen takia ettei ole ystäviä, vuosien koulukiusaamistausta on vienyt tietyllä tavalla uskon itseeni että jaksan ees yrittää avata suhdetta, ei vaan oikei onnistu itseltä lähestyä vastakkaista sukupuolta (naista) sillä tavalla. pelkään ehkä nolaavani itseni tai sössiväni tai sitä että minulle nauretaan tai must aletaan puhuu ilkeään sävyyn että ei tuosta oo kellekkään mieheksi, ehkä mä en henkisesti ole kasvanu mieheksi, ikuinen pikkupoika, who cares? kyl mullaki pitäis olla joku rakas joka väittäis musta, mä en ole kiinnostunu miehistä enkä mistään seksuaalivähemmistöistä, naisen kans haluaisin elää, on aika yksinäistä taittaa elämän taivalta yksin ilman ketään, mitä siitä tulee, henkisesti ja taidoiltani hiukan on puutteita, mutta toivoisin että minuakin ymmärrettäisiin joskus.."
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.02.2008 09:52

Lainaus: heartlessdevil

[...] eikö kellään ole todellista järkeä päässään, on ne
tunteet mullaki, vaikka olisinki tunteeton, se on vaan ulkokuori, sitä pitäis ajattella että ei se välttämättä oo tuollainen, se vaan ei osaa tehdä asioiden eteenmitään, tukea, auttaa, tulla juttelee ja kysyy mikä sul on ku ei oo ketää ystävää/kaveria.

Olisiko tässä se ongelman ydin? Älä odota muiden ajattelevan tai tekevän. Jos haluat elämääsi muutoksen, tehokkain ratkaisu on tehdä se itse eikä odottaa muiden tekevän sitä puolestasi.

[...] mielummin opiskelen sinnittelyllä sen tutkinnon kuin jättäisin sen kesken sen takia ettei ole ystäviä [...]

Tämä on hyvä ratkaisu. Opiskele ja menesty vaikka ihan piruuttasi. Sillä, onko sinulla ystäviä tai seurustelukumppani, ei pitäisi olla mitään merkitystä opiskeluun. Opiskelet itseäsi varten.
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.02.2008 10:55

Lainaus: kuopassa

Sillä, onko sinulla ystäviä tai seurustelukumppani, ei pitäisi olla mitään merkitystä opiskeluun. Opiskelet itseäsi varten.

Oi viisautta ja siirappia, mutta näin se kyllä on...
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.02.2008 16:58
heartlessdevil
Sinulla ei ilmeisestikään ole kovin hyvä itsetunto,ja taidat olla aika vihainen ihmisille...?
Ymmärrän kyllä että vuosia jatkunut koulukiusaaminen on rankka kokemus,mutta se ei tarkoita että sinulla ei voisi olla ystäviä/kavereita,ja miksei tyttöystävääkin. Mutta muista että se suhde ei ole pelastusrengas pois ongelmista,itseasiassa suhde tuo omat ongelmansa elämään (tai siis riippuu tietysti ihmisistä) ja on opeteltava ajattelemaan toisen osapuolen näkökulmasta.

Tosin MINUN on aika paha sanoa tuollaista,itse kun en ikinä opi.....
Kirjoittanut: delicatez (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2008 20:09

koulukiusaamistausta on vienyt tietyllä tavalla uskon itseeni että jaksan ees yrittää avata suhdetta, ei vaan oikei onnistu itseltä lähestyä vastakkaista sukupuolta (naista) sillä tavalla. pelkään ehkä nolaavani itseni tai sössiväni tai sitä että minulle nauretaan tai musta aletaan puhuu ilkeään sävyyn että ei tuosta oo kellekkään mieheksi, ehkä mä en henkisesti ole kasvanu mieheksi, ikuinen pikkupoika, who cares?

eipä noi asiat valittamalla jossain foorumilla muutu miksikään.
Itse pitäisi tehdä jotain tollaisten asiotten eteen.
Tuskin se unelmien prinsessa sua alkaa etsimään asuntolasta jos et kerta vapaa-aikana liiku missään julkisissa paikoissa kuten baarissa.
JOs kerta olet antisosiaalinen niin kannattais harkita asenteen muuttamista tätä elämää kohtaan..
Jokainen meistä kokee itsensä välillä naurun alaiseksi jne.. mutta sekin yleensä lähtee ihan itsestään.
Mitä enemmän tollasia negatiivisia asiota mietit itsekseen sitä vainoharhaisempi susta tulee ja et kykene tekemään mitään sosiaalisia asiota muiden ihmisten kanssa.
Elikkä mies otappa itseäs niskasta kiinni ja järki käteen.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2008 19:54

Lainaus: delicatez

eipä noi asiat valittamalla jossain foorumilla muutu miksikään.

Mulle auttaa, jos jossain saan purkaa mieltäni ja varmasti auttaa pelkästään, et saa sanottua sen mitä haluaa.

Mutta niin.. tuon asian voi mahdollisesti korjata muuttamalla asennetta muita ihmisiä kohtaan. Ehkä niiden asenteet muuttuu sit itseä kohtaan. Ennakkoluulosia.. ehkä? Hankalia asioita.

Varmasti jokaselle ihmiselle löytyy joku sellanen kaveri, joka on samantapanen.. Ehkä siltä löytyy samantapainen tausta.
Kirjoittanut: delicatez (Jäsen)
  • • Muokkasi: delicatez
  • Lähetetty: 17.02.2008 20:01

Lainaus: Layil

Mulle auttaa, jos jossain saan purkaa mieltäni ja varmasti auttaa pelkästään, et saa sanottua sen mitä haluaa.

niin joillakin se auttaa kun tajuavat siinä samalla muttaa asennettaa.
mutta tuo edelle mainittu nikki niin on enestään jo tuttu noista jutuistaan..
köh köh...
ihan OT....
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2008 20:05

Lainaus: delicatez

niin joillakin se auttaa kun tajuavat siinä samalla muttaa asennettaa.
mutta tuo edelle mainittu nikki niin on enestään jo tuttu noista jutuistaan..

no eipä sillä ole väliä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit