Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinkkuus-puolesta/vastaan

Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.03.2008 21:33
Niin, kyllähän siinä vähän orvolta tuntuu, kun jää yksin baaritiskin nurkkaan kaverin lähdettyä kotiin vaimon luo viettämään vihkimisen vuosipäivää. Mutta ei tietysti ole järkevää alkaa seurustella pelkästään periaatteella "******** olla yksin".

Sinkkuudessa tosiaan on etuna vapaus tekemisiin. Ja ennen kaikkea ajankäyttöön. Tällä hetkellä minulla kuluu päivät pitkät oikeustieteen oppikirjojen lukemiseen, joten on tavallaan ihan helpottavaa, ettei tarvitse ottaa ajankäytössä kenenkään muun tarpeita huomioon.

Lainaus: delicatez

Tuskin se unelmien prinsessa sua alkaa etsimään asuntolasta

Mitä?! Eivätkö unelmien prinsessat tee spontaaneja kotikäyntejä?!!! Minun täytyy selvästi muuttaa toimintasuunnitelmaa.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2008 21:48
Sinkkuus on mielestäni mukavaa.
Tyytyväisenä menen kaverien kanssa käymään ulkona.
Olen vapaa tekemään mitä haluan.
Ei ole ketään kyttäämässä tai ahdistelemassa "love-love" viesteillä.
Ei minulla kiirettä. Joko löydän unelmieni prinssin tai hirviön, tai sitten en. Jollen löydä niin alanpa hulluksi kissa eukoksi.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.03.2008 21:55
Mä en tykkää yhtään sinkkuudesta. Mua vaan ahdistaa. Kun kuitenkin rakastan erästä ihmistä paljon.. ._.
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.03.2008 23:42
Kampelalla oli hyvä lähestymistapa .

Jaan kyllä todella pitkälle kampelan näkemykset, mutta selitys oli mainio. Melkein jo luulin että aivan kieli poskella kirjoittelet. Mutta kuitenkin samaa mieltä olen.
Toisen pitää olla vähän niinkuin kaikkein paras ystävä. Ei mitään salaisuuksia, aivan "alaston" toiselle, niin fysiisesti kuin abstraktisti ;D. Itse olen vain törmännyt hirveästi, varsinkin naisten keskuudessa, vähän erilaisiin näkemyksiin, aina pitää olla oma tila. Kyllä minunkin mielestä pitää olla oma tila ja voida olla eri paikassa myös jonkun aikaa, mutta silti.. Olen varmaan liian romanttinen, elän jossain vitun pilvilinnoissa. Pitää kovettaa itsensä. Aika harva asia todellisuudessa menee juuri niinkuin kuvittelee, ei edes elämä.

Olen kyllä sinkkuutta vastaan, niin kauan olin nyt vähän aikaa ollut sinkkuna ettei heti houkuttele uudestaan .
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.05.2008 22:16

Lainaus: Ghorgul

Olen kyllä sinkkuutta vastaan, niin kauan olin nyt vähän aikaa ollut sinkkuna ettei heti houkuttele uudestaan

Sama juttu minulla, suhteessa viihdyin parhaiten kun tunteen itsensä rakastetuksi ja se tunne on vaan niin sanoinkuvaamattoman hieno minkä etenkin pitkä ja toimiva suhde tuottaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.05.2008 22:55
Minä en haluaisi olla sinkku, mutta näemmä on pakko ja pitkään...
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 06.05.2008 23:00
Iiriva olen näitä tätä aihetta käsitteleviä ja kirjoittamiasi viestejä vähän selaillut. Teillä on ilmeisesti jotain häikkää parisuhteessanne, mutta uskon ihan varmasti sen siitä korjaantuvan ajan myötä. Ota päivä kerrallaan.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.05.2008 12:16
Niin, en ole minäkään mikään sinkkuuden kannattaja. Sinkku olin ollut pitkään, vuosikausia. En kuitenkaan ala seurustella kenen tahansa kanssa riittämättömistä syistä. Suhteessa olen hyvin omistava ja romanttinen, ja eihän se kaikille sovi. Jotkut nauttivat minua enemmän tuosta edellä mainitusta "omasta tilasta". Kyllä haluan sitä omaa aikaakin joskus, mutta suurimman osan ajasta haluaisin viettää kumppanin kanssa.
Joka tapauksessa, viihdyn ja olen parhaimmillani toimivassa parisuhteessa. Yksin ei tule oikein mitään tehtyä ja elämä on pelkkää velvoitteista suoriutumista. Sen sijaan, rakkaan ihmisen kanssa elämä todellakin on elämisen arvoista.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.05.2008 22:29
Olisin paljon mielummin suhteessa, vaikka sinkkuudessakin on omat vapautensa.

Nyt olen kokenut ihanan pitkän ja turvallisen parisuhteen, mutta nyt tulee tämä sinkkuuskin taas. Saa nähdä miten pärjään.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.05.2008 23:00

Lainaus: Iiriva

Nyt olen kokenut ihanan pitkän ja turvallisen parisuhteen, mutta nyt tulee tämä sinkkuuskin taas. Saa nähdä miten pärjään.

Lainaus: Lady Elena

Sen sijaan, rakkaan ihmisen kanssa elämä todellakin on elämisen arvoista.

kamala olo lukea teidän kahden viestit perätysten. : |
Miäkin oon Iirivan kommentteja seurannut, ja todellakin, ikäisekseen tosi pitkä parisuhde takana. Yleensä nää alle 2-kymppisten suhteet on henkisellä tasolla aika alhaalla ja parhaimmillaan puolen vuoden mittaisia, sorry, I don't mean to insult anyone.

No, mä nyt olen vasta vajaa 18, suhteella ikää vuosi + yks viikko. Musta tuntuu jotenkin karmivalta, että oikeasti voisin ja haluaisin olla tuon ihmisen kanssa vuosia ja niin kauan kuin mahdollista. mähän oon ihan pentu vielä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!